oaednews

Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

24 ΩΡΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ ΠΕΜΠΤΗ 20 ΜΑΗ 2010



Η Γ.Σ.Ε.Ε. και η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. είναι ριζικά αντίθετες στο κυβερνητικό σχέδιο νόμου για το ασφαλιστικό. Ένα νομοσχέδιο που αποδιαρθρώνει το χρηματοδοτικό μηχανισμό της κοινωνικής ασφάλισης, υπονομεύει, ανατρέπει, απαξιώνει τον αναδιανεμητικό του χαρακτήρα, συρρικνώνει δραματικά τους διαθέσιμους πόρους και αποσύρεται το κράτος από την ευθύνη και οικονομική υποστήριξή του με βαρύτατο τίμημα για τις νέες γενιές.
Το πάρτι επί των αποθεματικών, επί σειρά ετών, η εισφοροδιαφυγή, η μαύρη και ανασφάλιστη εργασία είναι οι κυριότερες πληγές αιμορραγίας του συστήματος, οι οποίες μένουν χωρίς αποστολή λογαριασμού ενώ υπάρχει διεύθυνση και στέλνεται ο λογαριασμός στα μόνιμα θύματα: μισθωτούς, συνταξιούχους, νέους.
Η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ εκτιμώντας ότι η απάντηση πρέπει να είναι άμεση, δυναμική, καθολική και ενιαία, αποφάσισαν:

Α) Την προκήρυξη γενικής απεργίας την Πέμπτη 20/5 για να μην παρεμποδιστούν οι πανελλαδικές εξετάσεις των μαθητών (ενώ η αρχική απόφαση ήταν για γενική απεργία στις 19/5) και την κλιμάκωση των αγωνιστικών, απεργιακών κινητοποιήσεων αμέσως μετά. Μετά τη γενική απεργία, σε νέα συνεδρίαση, τα προεδρεία των δυο οργανώσεων θα αποφασίσουν για την συνέχιση του αγώνα.
Β) Την Τρίτη 18/5/2010 οι δυο τριτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις θα δώσουν συνέντευξη τύπου όπου θα παρουσιάσουν αναλυτικά τις θέσεις και τις διεκδικήσεις των εργαζομένων.
Γ) Την πραγματοποίηση συγκεντρώσεων – συλλαλητηρίων μετά από ενημερωτικές εξορμήσεις των Ομοσπονδιών, των Νομαρχιακών Τμημάτων και των Εργατικών Κέντρων στις μεγάλες πόλεις.

Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΣΤΟ ΚΠΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ...

Κατάληψη στον ΟΑΕΔ Ηρακλείου, επί της Λεωφ. Κνωσσού από πρώην εργαζόμενους στην Ολυμπιακή.

Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ


Επιστροφή στο τεφτέρι…

Την ώρα που ο αριθμός των εξυπηρετούμενων ανέργων αυξάνεται δραματικά, στο ΚΠΑ Περιστερίου δόθηκε για πιλοτική εφαρμογή η εξής οδηγία: οι ανανεώσεις των καρτών ανεργίας -αυτή η σωφρονιστικού τύπου διαδικασία- να γίνονται χειρόγραφα και μετά το πέρας της ώρας εξυπηρέτησης κοινού να καταχωρούνται και ηλεκτρονικά. Δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να επιχειρηματολογήσει κανείς για να αποδείξει τα αυταπόδειχτα. Οι συνάδελφοι, πάντως, εφάρμοσαν την οδηγία, η οποία είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα! Ουρές ανέργων, διπλός κόπος, χαμένος κόπος! Οι παροικούντες στην Ιερουσαλήμ γνωρίζουν…

Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Το Δ.Ν.Τ. για την Ανεργία στην Ελλάδα!!!

Το Δ.Ν.Τ. με τη μέθοδο των ερωταπαντήσεων έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα του θέματα σχετικά με την κρίση στην Ελλάδα.
Δείτε τι ανφέρει για την Ανεργία:
14. Ποιά θα είναι η επίπτωση στην ανεργία;
"Λόγω της κρίσης, η ανεργία είναι ήδη υψηλή, περίπου στο 10 τοις εκατό. Αρχικά θα υπάρξει
μια αύξηση της ανεργίας και τα επόμενα δύο χρόνια θα είναι δύσκολα –η ανεργία μπορεί να
φθάσει περίπου στο 15 %.
Όμως, όταν ενεργοποιηθούν τα ισχυρά μεσοπρόθεσμα
δημοσιονομικά μέτρα και οι μεταρρυθμίσεις που προωθούν την παραγωγικότητα, η
οικονομία θα γίνει πιο ανταγωνιστική, διαφανής και αποδοτική. Με την επιστροφή της
εμπιστοσύνης, η Ελλάδα θα εξέλθει από αυτή την εμπειρία σε καλύτερη κατάσταση από
πρίν, η ανάπτυξη θα επιστρέψει και θα αυξηθούν οι θέσεις εργασίας."
Δεν χρειαζόμασταν βέβαια τους "ειδικούς" του ΔΝΤ για να καταλάβουμε οτι η ανεργία αυξάνεται, το ζούμε καθημερινά.
Όταν όμως εξέλθουμε από την κρίση, τα πράγματα θα είναι καλύτερα..........

Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Σε έκρυθμη κατάσταση το ΚΠΑ Καλλιθέας

Σε έκρυθμη κατάσταση βρίσκεται το ΚΠΑ Καλλιθέας, λόγω της έλλειψης προσωπικού και του συνεχώς αυξανόμενου αριθμού ανέργων! Καθημερινά δημιουργούνται προβλήματα και αναπόφευκτες εντάσεις ακόμη και μεταξύ των συναδέλφων, μιας και αδυνατούν να εξυπηρετήσουν το πλήθος των ανέργων. Το πρόβλημα έχει επισημανθεί τόσο από τους εργαζόμενους του ΚΠΑ όσο και από τα συνδικαλιστικά όργανα. Παραμένει, ωστόσο, άλυτο! Κύριε Διοικητά, κάντε κάτι, μπορείτε! Οι υπηρεσίες στενάζουν! --

Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Νέα Μέλη στα Υπηρεσιακά Συμβούλια του ΟΑΕΔ

Το Δ.Σ. του Οργανισμού συνεδρίασε σήμερα και επέλεξε τα νέα μέλη των υπηρεσιακών συμβουλίων. Για τους διοικητικούς τα νέα μέλη αποτελούν οι: Κορμάς Αντώνιος, Μπούκα Αλεξάνδρα και Δαφέρμος Κώστας
Για τους εκπαιδευτικούς τα νέα μέλη αποτελούν οι: Σακκά Νατάσα , Πασούρης Δημήτριος και Μπαλάσκας Αναστάσιος
Τα υπηρεσιακά συμβούλια θα συνεδριάσουν αφού προκηρυχθούν οι θέσεις και θα επιλέξουν Διευθυντές και προϊσταμένους.

ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΠΕΝΘΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΙΣ 1800

ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ - ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΠΕΝΘΟΥΣ & ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΙΣ 18.00
ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΠΕΝΘΟΥΣ & ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ στις 18:00

Η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ αποφάσισαν να δώσουν στο σημερινό συλλαλητήριο διαμαρτυρίας, Πέμπτη 6/5/2010 και ώρα 18:00 στην πλατεία Συντάγματος (Αμαλίας, έξοδος μετρό) και χαρακτήρα καταδίκης της εγκληματικής ενέργειας που οδήγησε στην απώλεια ζωής τριών συναδέλφων μας

Οι εργαζόμενοι της χώρας μας εκφράζουν οργή και αγανάκτηση για την εν ψυχρώ δολοφονία εργαζομένων και για τα σκληρά και άδικα αντεργατικά μέτρα.

Καλούν ΟΛΟΥΣ τους εργαζόμενους να διαμαρτυρηθούν ΕΙΡΗΝΙΚΑ στις έδρες των Εργατικών Κέντρων και ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες πολίτες να εκφράσουν τη δική τους συμβολική διαμαρτυρία με γενική δεκάλεπτη διακοπή (σβήσιμο) του φωτισμού από 20:50 έως 21:00 σήμερα το βράδυ.

Ο καθένας μόνος του και ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ μπορούμε!

ΒΟΜΒΑ ΣΤΟΝ ΟΑΕΔ ΠΑΤΗΣΙΩΝ

Εκκενώθηκε ο ΟΑΕΔ Πατησίων , καθώς υπήρξε τηλεφώνημα για βόμβα από τους πυρήνες της φωτιάς!

Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

ΑΔΕΔΥ: ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 4 Μάη ώρα 12 το μεσημέρι στα προπύλαια

Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να πάρουν μαζικά μέρος στη 48ωρη απεργία 4& 5 Μάη και στην απεργιακή συγκέντρωση 4 Μάη ώρα 12 το μεσημέρι στα Προπύλαια
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να πάρουν μαζικά μέρος στη 48ωρη απεργία στις 4 & 5 Μάη 2010 ενάντια στα αντιλαϊκά μέτρα που ανακοινώθηκαν από την Κυβέρνηση, το ΔΝΤ και την Ε.Ε.
Καλούμε τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να συμμετέχουν μαζικά αύριο Τρίτη 4 Μάη 2010 στην απεργιακή συγκέντρωση στις 12 το μεσημέρι στα Προπύλαια μαζί με τις Ομοσπονδίες των Εκπαιδευτικών.
Οι εργαζόμενοι συνεχίζουμε και κλιμακώνουμε τον αγώνα μας με τη γενική απεργία της 5ης Μάη για να μην καταργηθούν ιστορικές κατακτήσεις μας, να μη μας επιστρέψουν στις μέρες του ’60.

Κυριακή 2 Μαΐου 2010

48ωρη Απεργια από την ΑΔΕΔΥ

Σε απεργία την Τρίτη και Τετάρτη, 4 και 5 Μαΐου καλεί τους εργαζόμενους στο Δημόσιο η ΑΔΕΔΥ. Σε ανακοίνωσή της αναφέρει: «Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. σε έκτακτη συνεδρίασή της και αφού έλαβε υπόψη της τη δυναμική που διαμορφώνεται στις Ομοσπονδίες και τους Πρωτοβάθμιους Συλλόγους Εργαζομένων στο Δημόσιο αποφάσισε την κήρυξη 48ωρης πανελλαδικής απεργίας στις 4 και 5 Μάη 2010. Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί τους εργαζόμενους να αντιδράσουν δυναμικά στα κυβερνητικά μέτρα πρωτοφανούς σκληρότητας και αγριότητας που λεηλατούν το εισόδημα, διαλύουν τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα σε όλο το Δημόσιο και Ιδιωτικό Τομέα. Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί τους εργαζόμενους να συμμετάσχουν μαζικά και αποφασιστικά τόσο στην πανελλαδική απεργία της Τρίτης 4 Μάη και στο συλλαλητήριο έξω από τη Βουλή που θα πραγματοποιηθεί στην περίπτωση κατάθεσης του νομοσχεδίου τη συγκεκριμένη μέρα. Επίσης η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί όλους τους εργαζόμενους στη γενική πανελλαδική απεργία της 5ης Μάη και στην κεντρική απεργιακή συγκέντρωση στο Πεδίον του Άρεως στις 11 το πρωί».

Νέα Μέτρα

Μόλις τώρα ανακοινώθηκε και επισήμως από τον Υπουργό Οικονομικών επιπλέον μείωση 8% των επιδομάτων. Η συνολική, δηλαδή, μείωση των επιδομάτων ανέρχεται πλέον στο 20%. Δεν κόβονται τελείως ο 13ος και 14ος, διαμορφώνονται, όμως, σε οριζόντιο ποσό για όλους τους μισθούς μέχρι 3000 Ευρώ μικτά ως εξής: 500 Ευρώ για Δώρο Χριστουγέννων και 250 Ευρώ για Δώρο Πάσχα και άλλα 250 Ευρώ Επίδομα Αδείας.
Έχουμε επίσης αύξηση του συντελεστή του ΦΠΑ από 21% σε 23% και αύξηση των έμμεσων φόρων κατά 10%.
Αναστέλλεται ακόμα η χορήγηση της 2ης δόσης του επιδόματος κοινωνικής αλληλεγγύης.

Τρίτη 27 Απριλίου 2010

ΠΕΡΙ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΩΝ Ο ΛΟΓΟΣ

Μπροστά στις επικείμενες ραγδαίες εξελίξεις και καθώς διασπείρονται ποικίλες φήμες, που άλλες μέλλουν να επιβεβαιωθούν και άλλες όχι, έρχομαι να τοποθετηθώ σε ένα μεγάλο ζήτημα που ελπίζω να μην ανακύψει. Θεωρώ ότι ο ΟΑΕΔ είναι ένας Οργανισμός με ευρύ φάσμα αποδεκτών των Υπηρεσιών του, το οποίο πρόκειται να διογκωθεί ραγδαία κατά το επόμενο χρονικό διάστημα. Η οποιαδήποτε συγχώνευσή του με άλλους Οργανισμούς θα επέφερε την αποδυνάμωσή του, καθώς το σύνολο των εργαζομένων στον όποιο νέο Οργανισμό και των εξυπηρετούμενων από αυτόν πολιτών θα οδηγούσε σε ένα δύσκαμπτο και αναποτελεσματικό δημιούργημα, σε ένα γραφειοκρατικό τέρας, σε ένα υπερ-οργανισμό, ο οποίος δύσκολα θα διατηρούσε την ταυτότητά του. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τις παραμέτρους τέτοιων σκέψεων, ωστόσο θεωρώ ότι η όποια συζήτηση για συγχώνευση του ΟΑΕΔ κινείται προς λάθος κατεύθυνση. Ο ΟΑΕΔ πρέπει αυτή τη στιγμή να αναβαθμιστεί και να αποτελέσει τον ξεκάθαρο και αυτοτελή φορέα διαχείρισης της επικείμενης κρίσης στον τομέα της ανεργίας. Χωρίς αλλοίωση της ταυτότητάς του και χωρίς πειραματισμούς που θα έδιναν την αίσθηση ενός ανασφαλούς Οργανισμού που καλείται να χειριστεί τους ανασφαλείς πολίτες ενός ανασφαλούς Κράτους. Θα πρέπει να αποτελέσει τη σταθερά εκείνη, η οποία θα κρατήσει την ελπίδα ζωντανή!

Δύο «επισκέψεις» κι ένα… επικίνδυνο «στοίχημα»

Παραθέτουμε επιστολή όπως μας στάλθηκε από ομάδα συναδέλφων, οι οποίοι μας δήλωσαν την επιθυμία τους να μη δημοσιεύσουμε τα ονόματά τους:


Το κείμενο αυτό κοινοποιείται στην ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας, στην Διοίκηση του ΟΑΕΔ, στην Ομοσπονδία, στην ΠΕΥ και βέβαια σε όλους τους συναδέλφους και θα δημοσιοποιηθεί όπου είναι σκόπιμο. Καλούνται όλοι να πάρουν θέση.

Πριν λίγες μέρες…
ο πρωθυπουργός Γεώργιος Ανδρέα Παπανδρέου συνοδευόμενος από τον υπουργό Εργασίας Ανδρέα Λοβέρδο και τις ηγεσίες του Υπουργείου Εργασίας και του ΟΑΕΔ, επισκέφθηκε το ΚΠΑ Περιστερίου ανακοινώνοντας τα «νέα προγράμματα του ΟΑΕΔ για την αντιμετώπιση της ανεργίας».
Πριν λίγες μέρες…
νεαρός άνεργος σε κατάσταση ντελίριου και με θολωμένα από την οργή μάτια (συνοδευόμενος ευτυχώς από τον πατέρα του) απείλησε ευθέως υπαλλήλους του ΟΑΕΔ Περιστερίου θεωρώντας τους υπεύθυνους για την διακοπή της κάρτας ανεργίας του (από μη ανανέωσή της) γεγονός που είχε ως συνέπεια να μην πάρει το επίδομα αλληλεγγύης.

Δύο «επισκέψεις» στον ίδιο ΟΑΕΔ, αλλά… από διαφορετικούς κόσμους, με διαφορετικές ανάγκες

Η πρώτη επίσκεψη ήταν μια επικοινωνιακή φιέστα: Είναι σίγουρο πως αν ο πρωθυπουργός και οι λοιποί κυβερνητικοί αξιωματούχοι πίστευαν (έστω και στο ελάχιστο) πως με τα μέτρα αυτά αντιμετωπίζεται (έστω και στο ελάχιστο) η συνεχώς διογκούμενη ανεργία, θα ερχόντουσαν εν χορδαίς και οργάνοις και όχι αιφνιδιαστικά και εν κρυπτώ από τον Περιστεριώτικο λαό και τους Περιστεριώτες ανέργους.
Ίσως από τον αιφνιδιασμό αλλά ίσως και από άκρως υπερβολικό τακτ, ουδείς εκ των υπαλλήλων του ΚΠΑ Περιστερίου προέβη σε διαμαρτυρία προς τον Γεώργιο Ανδρέα Παπανδρέου και τους λοιπούς κυβερνητικούς. Έτσι, ο αξιότιμος πρωθυπουργός δεν άκουσε (ως όφειλε) όχι μόνο αντίδραση για το άγριο χέρι που η κυβέρνησή του έβαλε στις τσέπες μας αλλά ούτε και ενημέρωση για την ασφυκτική κατάσταση που επικρατεί στις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ.

Η δεύτερη επίσκεψη είχε στόχο ένα επίδομα 400 ευρώ (σε δύο δόσεις) ! Μπορεί να ήταν ακραία, δεν ήταν όμως ούτε αιφνιδιαστική ούτε (κυρίως) πρωτόγνωρη και έδειξε με τον πιο απροκάλυπτο τρόπο πως η κατάσταση δεν πάει άλλο!

Οι υπάλληλοι του ΟΑΕΔ, ανήμποροι, σηκώνουμε καθημερινά τα χέρια ψηλά επαναλαμβάνοντας «πέρνα την επόμενη εβδομάδα, ούτε σήμερα έχω κάποια δουλειά για σένα».
Βιώνουμε καθημερινά:
· την απελπισία, την απόγνωση, την οργή εκατοντάδων άνεργων οι οποίοι είτε έχουν πεταχτεί στο δρόμο (οι μεγαλύτεροι σε ηλικία) είτε δεν έχουν βρει καν την πρώτη δουλειά (οι νεότεροι) και οι οποίοι ζητούν δουλειά ή επίδομα ανεργίας για να ζήσουν.
· την αναποτελεσματικότητα των προγραμμάτων που διαχειριζόμαστε αφού ούτε κατά διάνοια δεν μπορούν να «καλύψουν» τις ανάγκες του κόσμου.

…το στοίχημα
Είναι πια τόσο έντονο και καθημερινό το φαινόμενο, που δεν αναρωτιόμαστε για το ΑΝ αλλά για το ΠΟΤΕ και σε ΠΟΙΟΝ ή ΠΟΙΟΥΣ ΟΑΕΔ θα έχουμε πολύ ακραίο περιστατικό βίας από απελπισμένο άνεργο.

Βεβαίως, η λύση δεν είναι σε καμιά περίπτωση κάμερες και σεκιούριτι γιατί αυτά, εκτός από άκρως αναποτελεσματικά όπως έχει αποδειχθεί πάμπολλες φορές, ενισχύουν την εικόνα ενός ΟΑΕΔ ξένου και εχθρικού προς τους ανέργους.
Ξέρουμε επίσης, πως ο ΟΑΕΔ δεν «γεννάει» δουλειές για τους ανέργους από μόνος του. Υποτίθεται πως η οικονομία της αγοράς είναι εκείνη που δημιουργεί ή όχι δουλειές. Αλλά τα τελευταία χρόνια όλος ο πλανήτης και μαζί του βέβαια και η ελληνική οικονομία βιώνει την πλήρη αποτυχία του οικονομικού συστήματος που ζούμε, του καπιταλισμού.
Όμως είναι σίγουρο ότι ο ΟΑΕΔ πρέπει τουλάχιστον, να λειτουργήσει σαν δίχτυ ασφαλείας για όλο τον κόσμο που πετιέται στο περιθώριο της ανεργίας.
Οφείλει να εξασφαλίζει αξιοπρεπή επιδόματα ανεργίας σε όλους τους απολυμένους και σε όλους τους μακροχρόνια ανέργους έως ότου βρουν δουλειά. Λεφτά υπάρχουν άλλωστε (όπως έλεγε προεκλογικά, πριν από μόλις εφτά μήνες, ο Γεώργιος Ανδρέα Παπανδρέου). Ας βρει λεφτά η κυβέρνηση από τη μείωση των εξοπλισμών, από τη φορολόγηση της εκκλησίας, από την φορολόγηση των πλουσίων, από τα κέρδη των τραπεζών, από αυτούς που τα έφαγαν και εξακολουθούν να τα τρώνε επί δεκαετίες.
Παράλληλα ζητάμε εδώ και τώρα, από την Διοίκηση του ΟΑΕΔ:
· να ισχύει η κάρτα ανεργίας για όσο καιρό δε βρίσκει δουλειά ο άνεργος και να μην χάνεται για λόγους μη ανανέωσης. Είναι απαράδεκτο να συμβαίνουν καθημερινά εντονότατες συγκρούσεις μεταξύ υπαλλήλων ΟΑΕΔ και ανέργων, επειδή ο άνεργος ξέχασε, αμέλησε ή πολύ απλά δεν μπόρεσε για μερικές μέρες να ανανεώσει την κάρτα του.
· επαναφορά της δημόσιας ανάρτησης στον πίνακα ανακοινώσεων των ΚΠΑ των όποιων προσφερόμενων θέσεων εργασίας έτσι ώστε να σταματήσει η καχυποψία των ανέργων περί ηθελημένης απόκρυψής τους από τους υπαλλήλους του ΟΑΕΔ.
· άμεση απόσυρση των καμερών από τις υπηρεσίες. Ο ΟΑΕΔ οφείλει να είναι μια φιλική δημόσια υπηρεσία και όχι να δίνει την εικόνα ενός φρουρίου.
· τα όποια έκτακτα επιδόματα του ΟΑΕΔ (αλληλεγγύης, κοινωνικής συνοχής, ή όποιο τυχόν άλλο στο μέλλον) να δίνονται ανεξαιρέτως σε όλους τους ανέργους, χωρίς διακρίσεις.
· ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στο ΙΚΑ για όλους τους ανέργους χωρίς τις προϋποθέσεις του διμήνου (για τους έως 29 ετών) και πολύ περισσότερο του ενός έτους (για τους άνω των 29). Ο άνεργος είναι ο πρώτος που δικαιούται δωρεάν υγεία.
Και επιπλέον:
· πρόσληψη με συμβάσεις αορίστου χρόνου όλων των συμβασιούχων και stage συναδέλφων ειδικά τη στιγμή που συνταξιοδοτούνται αρκετοί μόνιμοι υπάλληλοι.
· άμεση στελέχωση των υπηρεσιών των ΚΠΑ και των Τοπικών Υπηρεσιών με προσωπικό που πλεονάζει στη Διοίκηση.
Η καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση των ανέργων δημιουργεί επιπλέον εκνευρισμό στο κοινό του ΟΑΕΔ. ΟΑΕΔ χωρίς το αναγκαίο προσωπικό για την εξυπηρέτηση του διογκούμενου κύματος ανέργων θα είναι σαν νοσοκομείο χωρίς γιατρούς σε περίπτωση πανδημίας.

Χωρίς αυτά τα άμεσα μέτρα, επαναλαμβάνουμε πως το «στοίχημα» είναι μόνο για το πότε θα συμβεί ακραίο περιστατικό βίας.
Η Διοίκηση του ΟΑΕΔ και του Υπουργείου Εργασίας δεν μπορεί πλέον να κάνει την ανήξερη. Από ‘δω και στο εξής θα είναι συνυπεύθυνη σε ο,τιδήποτε συμβεί.

Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ ΟΑΕΔ


Ο πρόεδρος του ΟΑΕΔ μίλησε στην εκπομπή "Πρώτη Γραμμή" της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ Ηλ. Κικίλιας στη "Πρώτη Γραμμή" 26.04.2010, 08:43
Πρόβλημα ρευστότητας αντιμετωπίζει ο ΟΑΕΔ για πρώτη φορά, τα τελευταία 50 χρόνια, δήλωσε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Πρώτη Γραμμή», ο πρόεδρος του Οργανισμού, Ηλίας Κικίλιας. Είπε ότι ο Οργανισμός έχει δύο πηγές εσόδων, τις εισφορές που καταβάλλουν οι εργαζόμενοι μέσω του ΙΚΑ και τον κρατικό προϋπολογισμό. Απέδωσε την κατάσταση στον οργανισμό, στις πολιτικές των προκάτοχών του στον ΟΑΕΔ και το υπουργείο Εργασίας που μοναδικός τους στόχος –όπως είπε- ήταν το κομματικό συμφέρον. Ο κ. Κικίλιας είπε ότι μόνο για τα προγράμματα stage στο δημόσιο δόθηκαν 700 εκατομμύρια ευρώ. Πρόσθεσε ότι στον Οργανισμό γίνεται αγώνας ώστε κανείς άνεργος να μην μείνει χωρίς επίδομα ανεργίας. Αναφέρθηκε στην έναρξη του προγράμματος υλοποίησης του τέταρτου προγράμματος προώθησης της απασχόλησης στα πλαίσια της πρώτης δέσμης μέτρων για το 2010. Το πρόγραμμα αφορά στη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου με την επιχορήγηση των ασφαλιστικών εισφορών για την επαναπρόσληψη 50.000 ανέργων σε εποχικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Παράλληλα είπε ότι ο ΟΑΕΔ υλοποιεί πρόγραμμα για την γυναικεία επιχειρηματικότητα και πρόγραμμα ασφαλιστικών εισφορών για 65.000 ανέργους. Ξεκαθάρισε ότι ο αναπτυξιακός νόμος θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη επιτυχία των προγραμμάτων απασχόλησης. Χαρακτήρισε παρακινδυνευμένη τη όποια πρόβλεψη για την ανεργία αν και αναγνώρισε ότι βρισκόμαστε σε μια δύσκολη κατάσταση.

Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ



Συνάντηση στον ΟΑΕΔ πραγματοποιήθηκε, μετά από πρόσκληση του διοικητή, κ. Ηλία Κικίλια, με τους προέδρους των κοινωνικών εταίρων, του κ. Δ. Δασκαλόπουλου του ΣΕΒ, του κ. Γ. Παναγόπουλου της ΓΣΕΕ, του κ. Δ. Ασημακόπουλου της ΓΣΕΒΕΕ και του κ. Β. Κορκίδη της ΕΣΕΕ.Ο διοικητής του ΟΑΕΔ παρουσίασε αναλυτικά την υφιστάμενη οικονομική κατάσταση του Οργανισμού, καθώς και τα σοβαρότατα προβλήματα ρευστότητας, που αντιμετωπίζει. Επίσης, ανέλυσε τους λόγους στους οποίους οφείλονται τα προβλήματα αυτά, κυρίως, τις πρακτικές που ακολουθήθηκαν την τελευταία πενταετία, αλλά και τα δομικά προβλήματα σε σχέση με τα έσοδα και τις δαπάνες του ΟΑΕΔ.Στη συνέχεια, ο διοικητής του ΟΑΕΔ παρουσίασε στους εκπροσώπους των κοινωνικών εταίρων την πρώτη δέσμη πολιτικών, που υλοποιείται, το τρέχον διάστημα, όπως και τον προγραμματισμό, για τη νέα φάση που θα ακολουθήσει σύντομα.
Τέλος, πρότεινε στους προέδρους τη σύσταση ενός επιτελικού οργάνου στρατηγικού σχεδιασμού επί του συνόλου των θεμάτων, που αφορούν τον ΟΑΕΔ, συμπεριλαμβανομένης της οργανωτικής και λειτουργικής του αναβάθμισης, πρόταση την οποία οι πρόεδροι απεδέχθησαν και η οποία θα εξειδικευτεί στη συνέχεια.
Η κίνηση αυτή εντάσσεται στην ευρύτερη προσπάθεια της κυβέρνησης για τη μεγαλύτερη δυνατή, αλλά και ουσιαστική συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων σε ζητήματα διαμόρφωσης των επιμέρους πολιτικών και ιδίως στους ευαίσθητους τομείς, όπως είναι οι πολιτικές καταπολέμησης της ανεργίας και προώθησης της απασχόλησης.
΄http://www.athina984.gr/node/95526
Η αναβάθμιση του ΟΑΕΔ είναι πράγματι αναγκαία.Εμείς να προσθέσουμε απλά, πως θεωρούμε αυτονόητη τη συμμετοχή των εκπροσώπων των εργαζομένων στο όργανο για τη λειτουργική και οργανωτική αναβάθμιση του ΟΑΕΔ.

Τρίτη 20 Απριλίου 2010

ΑΔΕΔΥ:24ωρη απεργία την Πέμπτη 22 Απριλίου



AΠΕΡΓΟΥΜΕ ΣΤΙΣ 22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2010
ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Ε.Ε. ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΟΥΣΗ ΝΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ.
Από το 2008 η κρίση ως απειλή μετατράπηκε το 2009 σε μείζον πρόβλημα πολλαπλών αδιεξόδων και το 2010 σε μείζονα εμπλοκή και σχετικό αδιέξοδο για τη χώρα μας. Οι κυβερνητικές ευθύνες, η πολιτική της Ε.Ε. το παιχνίδι διεθνών οργανισμών και διαφόρων οίκων, είναι συγκεκριμένα, ορατά και αδιαμφισβήτητα.
Βιώνουμε τη μεγαλύτερη επίθεση στα δικαιώματά μας μετά τη μεταπολίτευση. Οι πολιτικές που ακολουθούνται οδηγούν τους εργαζόμενους και την κοινωνία στη φτώχεια, την εξαθλίωση, την ανασφάλεια, ενώ διατηρούν και αυξάνουν τα προνόμια των οικονομικά ισχυρών, των Τραπεζών και των επιχειρήσεων.
Τα πακέτα των μέτρων διαδέχονται το ένα το άλλο και όλα ρίχνουν τα βάρη της κρίσης στους εργαζόμενους και την κοινωνία. Η εκτίμησή μας ότι τα μέτρα αυτά, εκτός από αντικοινωνικά και άδικα, είναι και αδιέξοδα για την οικονομία, γιατί οδηγούν σε ύφεση, επιβεβαιώνεται κάθε μέρα και περισσότερο.
Το κλείσιμο των επιχειρήσεων, οι απολύσεις, η αύξηση της ανεργίας και της φτώχειας, η μείωση μισθών και συντάξεων, η παραπέρα απορύθμιση των εργασιακών σχέσεων, οι ιδιωτικοποιήσεις αλλά και η ακρίβεια, η μείωση του ΑΕΠ είναι το αποτέλεσμα αυτών των επιλογών.
Η χώρα πλέον βρίσκεται προ των πυλών του ΔΝΤ με ότι αυτό συνεπάγεται για τους εργαζόμενους και την κοινωνία.
Στο όνομα της κρίσης, για την οποία δεν έχουν καμιά ευθύνη οι εργαζόμενοι, καταργούνται ιστορικές κατακτήσεις μας.
Στα πλαίσια των νεοφιλελεύθερων πολιτικών που επικρατούν τα αντιλαϊκά μέτρα και η επίθεση δεν έχει τέλος.
Μειώνουν κατακόρυφα τα εισοδήματά μας.
Χάνουμε τον 14ο και τον 13ο μισθό.
Απολύονται εργαζόμενοι στο Δημόσιο με διάφορες ελαστικές εργασιακές σχέσεις, συμβάσεις.
Προωθείται η κατάργηση και συγχώνευση υπηρεσιών με κυρίαρχο κριτήριο τον περιορισμό των μισθολογικών δαπανών και απειλούνται παροχές προς τους πολίτες.Απειλούνται με αναγκαστικές και υποχρεωτικές μετατάξεις, ακόμα και με απόλυση, και μόνιμοι εργαζόμενοι (ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου).
Με το πρόγραμμα ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ προωθείται η κατάργηση και η συγχώνευση πολλών υπηρεσιών και η απόλυση συμβασιούχων.
Τα ασφαλιστικά δικαιώματα των εργαζομένων στο Δημόσιο βρίσκονται και πάλι στο στόχαστρο.
Το Τ.Π.Δ.Υ. αδυνατεί να καταβάλλει το εφάπαξ στους δικαιούχους.
Πολλοί συνταξιούχοι πλέον δεν προλαβαίνουν να πάρουν το εφάπαξ αφού η καταβολή του καθυστερεί για δύο και πλέον χρόνια.
Ανάλογα προβλήματα άρχισαν να εμφανίζονται στο ΜΤΠΥ και στο ΤΕΑΔΥ.
Τα προβλήματα αυτά θα ενταθούν από το πάγωμα των προσλήψεων μόνιμου προσωπικού και την παραπέρα επιδείνωση της σχέσης εργαζομένων – συνταξιούχων.Ταυτόχρονα η Κυβέρνηση ανακοίνωσε την υλοποίηση της απόφασης του ΔΕΚ για εξομοίωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης ανδρών - γυναικών.
Νέες ανατροπές στους οικογενειακούς προγραμματισμούς προωθούνται και ιδιαίτερα για τις γυναίκες δημοσίους υπαλλήλους.
Η Κυβέρνηση για να περιορίσει τις δαπάνες του Κράτους προωθεί νέες ανατροπές στο ασφαλιστικό.
Αντιμετωπίζει το ασφαλιστικό ως δημοσιονομικό και όχι ως κοινωνικό θέμα.Θέτει ως στόχο το 2030 οι δαπάνες για το ασφαλιστικό, σε ποσοστό του ΑΕΠ, να βρίσκονται στα επίπεδα του 2008 (4,8%).
Μετατρέπουν το ασφαλιστικό σύστημα από κοινωνικό και διανεμητικό σε κεφαλαιοποιητικό και ανταποδοτικό. Σχεδιάζουν την αύξηση των ορίων ηλικίας, αλλάζουν τον τρόπο υπολογισμού των συντάξεων. Μειώνουν τις συντάξεις και μας ρίχνουν βορά, για όσους από εμάς θα έχουν την οικονομική δυνατότητα, στις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες.
Η υγειονομική μας περίθαλψη καταρρέει.
Αντί να ενισχυθεί οικονομικά ο ΟΠΑΔ φορτώνεται με νέα βάρη. Ρίχνουν στις πλάτες του ΟΠΑΔ τους ασφαλισμένους των ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιρειών (π.χ. ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ) που η κερδοσκοπία τις οδήγησε σε κλείσιμο.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ
Μια πολιτική που δεν θα μειώνει τα εισοδήματα, που δεν θα ρίχνει στις πλάτες μας νέα φορολογικά βάρη, που δεν θα συρρικνώνει τα ασφαλιστικά μας δικαιώματα και δεν θα υποβαθμίζει τα κοινωνικά μας και δεν θα οδηγεί σε ύφεση και ανεργία.
• Να ανακληθούν τα αντιλαϊκά μέτρα
• Πραγματικές αυξήσεις
• Στήριξη των ασφαλιστικών ταμείων του Τ.Π.Δ.Υ. και του ΟΠΑΔ
• Να μην υλοποιηθεί η απόφαση του ΔΕΚ
• Δίκαιο φορολογικό σύστημα
• Αύξηση των θέσεων εργασίας, πλήρη και σταθερή εργασία, μόνιμη και ενιαία σχέση εργασίας στο δημόσιο, κάλυψη των πάγιων και διαρκών αναγκών
ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ
Οι εργαζόμενοι και η κοινωνία συνολικά, πρέπει να αντισταθούμε.Φτιάχνουν ένα σήμερα και αύριο για μας και τα παιδιά μας χωρίς δικαιώματα, χωρίς ασφάλιση και ασφάλεια, χωρίς εργασιακές σχέσεις.Θυσιάζονται τα δικαιώματα στις αγορές, τα κέρδη, την ασυδοσία.
Αυτή η πολιτική είναι κοινωνικά άδικη για τους εργαζόμενους και την κοινωνία αδιέξοδη για την πορεία της χώρας μας.Οι εργαζόμενοι, ο καθένας από εμάς σήμερα καλείται να σταθεί ενάντια στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές.Να μην επιτρέψουμε την κατεδάφιση των δικαιωμάτων μας, να μπλοκάρουμε τα σχέδιά τους.Συνεχίζουμε τον αγώνα. Απεργούμε, διαδηλώνουμε. Βγαίνουμε στους δρόμους
Η ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
Όλοι στην 24ωρη απεργία την Πέμπτη 22 Απριλίου 2010Όλοι στις απεργιακές συγκεντρώσεις.

Η ΓΣΕΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ

Σύμφωνα με την ΓΣΕΕ η ανεργία αυξάνεται ανησυχητικά, δημιουργώντας σοβαρά κοινωνικά προβλήματα και αβεβαιότητες. Το στατιστικό 11,3% σημαίνει ότι η πραγματική ανεργία κυμαίνεται στο 17,5% ποσοστό που προσεγγίζει τις 800.000 ανέργους.

Η εξέλιξη της ανεργίας σε συνδυασμό με τα προβλήματα της οικονομίας, επιβάλλουν στην Κυβέρνηση τη λήψη άμεσων και αποτελεσματικών μέτρων που θα ενισχύουν την ανάπτυξη, την πραγματική οικονομία και κυρίως τους ανέργους, ιδιαίτερα τους νέους και τις γυναίκες που δοκιμάζονται δραματικά.

Η κοινωνία, οι εργαζόμενοι και η οικονομία δεν αντέχουν περαιτέρω διεύρυνση της Ανεργίας, την μείωση εισοδημάτων και της αγοραστικής δύναμης των εργαζομένων, πολύ περισσότερο βέβαια δεν αντέχουν τις Νεοφιλελεύθερες συνταγές της Ευρ. Επιτροπής και του ΔΝΤ γιατί η Ανεργία θα εκτοξευτεί στα ύψη, αλλά και η ύφεση της χώρας θα διευρυνθεί επικίνδυνα.

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Ο.Λ.Μ.Ε. –Ο.Α.Ε.Δ. 2-5!!!
Ο ΟΑΕΔ ήταν καλύτερος και παίζοντας καλή μπάλα πήρε τη νίκη με 5-2 της ΟΛΜΕ. Ο Παναγόπουλος σκόραρε τέσσερις φορές και έκανε τη διαφορά, ενώ γκολ πέτυχε και ο Ρίζος. Κορυφαίοι της αναμέτρησης ήταν ο Παναγόπουλος , Μπαρτζίωτης. Για την ΟΛΜΕ τα γκολ πέτυχαν Ασπραδάκης , Τσιγκούλης.
ΟΑΕΔ: Δημητροκάλλης , Σταθόπουλος , Γαλανόπουλος , Θεοχάρης , Μπαρτζιώτης , Κανελλόπουλος , Μητρόπουλος , Παναγόπουλος , Δίζας , Γεωργίου, Κονταρίνης(Παγωνάκης , Δοβρίδης)
Στην 4η θέση η ομάδα του ΟΑΕΔ με 27 βαθμούς .
1)ΟΛΜΕ 37
2)ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟΙ 32
3)ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ 28
4)ΟΑΕΔ 27
5)ΥΠ. ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ 26
6)Ε.Σ.Υ.Ε. 22
7)Γ.Λ.Κ. 21
8)ΟΑΕΕ 15
9)ΝΟΣΤΟΣ 6
10) ΟΔΥΕ 4

Επόμενη Αγωνιστική
ΟΑΕΔ-ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ

Ευχαριστούμε το Συνάδελφο Γιώργο Δοβρίδη για την Ενημέρωση. Ο Δοβρίδης αποτελεί διακεκριμένο μέλος του Αθλητικού τομέα της ΑΔΕΔΥ όπως διαβάζουμε στην εφημερίδα του Αθλητικού τομέα της ΑΔΕΔΥ.

ΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑΣ ΟΑΕΔ

Το νέο Δ.Σ. του ταμείου Αλληλοβοηθείας του ΟΑΕΔ συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:
Πρόεδρος: ΚΟΡΜΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
Αντιπρόεδρος: ΣΑΚΚΑ ΝΑΤΑΣΑ
Γ.Γραμματέας: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ με αναπληρώτρια: ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Ταμίας:ΧΑΜΗΛΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ με αναπληρωτή: ΔΟΒΡΙΔΗ ΓΕΩΡΓΙΟ
ΜΕΛΗ:
ΑΛΕΒΥΖΑΤΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΝΑΤΑΣΑ
ΝΕΝΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΤΣΑΛΑΒΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΠΡΙΝΑΡΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ