Γιώργος Ρούσσος
Ο Στέφαν Μπριζέ, τρία χρόνια μετά το φιλμ A «Few Hours of Spring» (2012), επιστρέφει με την έκτη μεγάλου μήκους ταινία του. Έχοντας ως πρωταγωνιστή του και πάλι τον εξαιρετικό Βενσάν Λεντόν, ο Γάλλος σκηνοθέτης μας παραδίδει μία ιδιαίτερη δραματική, αλλά παράλληλα ρεαλιστική ιστορία, με επίκαιρα μηνύματα, αλλά και πολιτική χροιά. Ο «Νόμος της Αγοράς» (La Loi du Marché - 2015), ασκεί ευθεία κριτική, τόσο στην ανεργία που μαστίζει την Ευρώπη, όσο και στο κατοχυρωμένο δικαίωμα του ανθρώπου να εργαστεί.
«Όλες οι ταινίες μου πραγματεύονται τη σχέση του ανθρώπου με το κοινωνικό του περίγυρο. Με τον «Νόμο της Αγοράς» θέλησα να καταπιαστώ με τη βιαιότητα του εργοδοτικού συστήματος σε σχέση με το ανθρωπινό στοιχείο που παρατηρείται σε εκείνους που βιώνουν την εργασιακή ανασφάλεια. Έγραψα το σενάριο με τον Olivier Gorce, τον οποίο ήξερα μεν αλλά δεν είχαμε συνεργαστεί ποτέ έως τώρα. Η ανάλυσή του και η οπτική του για την κοινωνία και τα πολιτικά θέματα είναι πολύ διαυγής.
Ο Στέφαν Μπριζέ, τρία χρόνια μετά το φιλμ A «Few Hours of Spring» (2012), επιστρέφει με την έκτη μεγάλου μήκους ταινία του. Έχοντας ως πρωταγωνιστή του και πάλι τον εξαιρετικό Βενσάν Λεντόν, ο Γάλλος σκηνοθέτης μας παραδίδει μία ιδιαίτερη δραματική, αλλά παράλληλα ρεαλιστική ιστορία, με επίκαιρα μηνύματα, αλλά και πολιτική χροιά. Ο «Νόμος της Αγοράς» (La Loi du Marché - 2015), ασκεί ευθεία κριτική, τόσο στην ανεργία που μαστίζει την Ευρώπη, όσο και στο κατοχυρωμένο δικαίωμα του ανθρώπου να εργαστεί.
«Όλες οι ταινίες μου πραγματεύονται τη σχέση του ανθρώπου με το κοινωνικό του περίγυρο. Με τον «Νόμο της Αγοράς» θέλησα να καταπιαστώ με τη βιαιότητα του εργοδοτικού συστήματος σε σχέση με το ανθρωπινό στοιχείο που παρατηρείται σε εκείνους που βιώνουν την εργασιακή ανασφάλεια. Έγραψα το σενάριο με τον Olivier Gorce, τον οποίο ήξερα μεν αλλά δεν είχαμε συνεργαστεί ποτέ έως τώρα. Η ανάλυσή του και η οπτική του για την κοινωνία και τα πολιτικά θέματα είναι πολύ διαυγής.