oaednews

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΦΩΝΗ ΣΤΟΝ ΟΑΕΔ



                              2η Ανακοίνωση
Συνάδελφοι.

Πριν από μία, σχεδόν,  εβδομάδα παρουσιάσαμε, μέσω της διακήρυξής μας, τις βασικές αρχές πάνω στις οποίες στηρίζεται αυτή μας η κίνηση, αλλά και συγκεκριμένες προτάσεις για τη λειτουργία του Δ.Σ. του Οργανισμού, διαισθανόμενοι, όπως και όλοι μας βέβαια, ότι η εποχή που ζούμε διαπραγματεύεται την πορεία και το μέλλον του ΟΑΕΔ.

  • Στόχος μας ήταν - και δεν το κρύβουμε - να ξεκινήσει ένας εποικοδομητικός  διάλογος με ιδέες και προτάσεις και, ασφαλώς, όχι μόνο με συνθήματα και κριτικές για τις δυσλειτουργίες που όλοι μας έτσι και αλλιώς γνωρίζουμε.
  • Στόχος μας είναι να πυροδοτήσουμε έναν αληθινό διάλογο σε μια ανυπόκριτη διαδικασία για το μέλλον του Οργανισμού.
  • Θεωρούμε ότι πρέπει να υπάρξει ένας προβληματισμός, ο οποίος να διαχυθεί σε όλους τους συναδέλφους, σε όλα τα ΚΠΑ, σε όλες τις Υπηρεσίες, τις Σχολές και τους Σταθμούς.

Ζητούνται άνεργοι με ...λεφτά για επιδοτούμενα προγράμματα

της Άννης Καρολίδου

Οι …πεινώντες και διψώντες την ρευστότητα, δηλαδή άπαντες, περιμένουν πώς και πώς να ανοίξουν τα προγράμματα του Νέου ΕΣΠΑ, μη τυχόν και μπορέσουν να στηρίξουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες, μη τυχόν και μπορέσουν να υλοποιήσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες.

ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ Ο.Ε.Λ. ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ..

ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ Ο.Ε.Λ. ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ..
                                                                                 ΑΘΗΝΑ 13 ΚΑΙ 14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014.
            Το Συνέδριο της Ο.Ε.Λ. του Ο.Α.Ε.Δ.  που έγινε στην Αθήνα στις 13 και 14 Νοεμβρίου 2014 κατόπιν διαβούλευσης κατέληξε στο παρακάτω  ψήφισμα θέσεων της Ο.Ε.Λ. , που αποτελεί και τους άξονες του προγραμματισμού δράσης του κλάδου μας.
1.Θεσμικά .
Ø     Η Μαθητεία αποτελεί μια εναλλακτική διαδρομή που απευθύνεται σε οικογένειες χαμηλών οικονομικών εισοδημάτων . Αποτελεί πυλώνα εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής μοναδικό στη χώρα μας γιατί στήνει γέφυρες μεταξύ της εκπαίδευσης και της εργασίας μέσα από ένα δοκιμασμένο και πετυχημένο σύστημα που έχει διάρκεια ζωής 60 χρόνια .
Ø     Εκτιμούμε ότι ο νόμος 4186/2013 έπληξε ολοκληρωτικά το θεσμό της Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ. , επιχειρώντας να αντικαταστήσει ένα πυλώνα εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής με ένα σύστημα που μετατρέπει τη Μαθητεία σε μοχλό απορρύθμισης εργασιακών σχέσεων και μεταφοράς της σε ιδιωτικά συμφέροντα.