Το περιοδικό δρόμου «σχεδία» αναστέλλει, προσωρινά, την κυκλοφορία του και μας προσκαλεί να συμμετάσχουμε στο νέο του κοινωνικό πρόγραμμα μικρών συνδρομών, θωρακίζοντας τους πωλητές και συμβάλλοντας στη βιωσιμότητα του ελληνικού περιοδικού δρόμου, σε αυτή τη δύσκολη, για όλους, συγκυρία.
«Πώς “αυτοαπομονώνεται” και προφυλάσσεται από τον κορωνοϊό ένας άστεγος;» είναι το ερώτημα που έθεσε το βρετανικό περιοδικό δρόμου «The Big Issue», πριν από λίγες μέρες. Πώς προφυλάσσεται, αλήθεια, ο άνθρωπος που βιώνει την ακραία φτώχεια ο οποίος, μάλιστα, καθόλου συμπτωματικά, ανήκει και στις ομάδες υψηλού κινδύνου;
Είναι ο έντονος προβληματισμός και των ανθρώπων της «σχεδίας», όλο αυτό το διάστημα. Πώς θα προστατευτεί ο κ. Στάθης, η κ. Δήμητρα, ο κ. Παναγιώτη, που έχουν πατήσει για τα καλά τα 70;
Οι παραινέσεις να μη βγαίνουν στο δρόμο να πουλούν το περιοδικό για τη δική τους προστασία δεν έβρισκαν ανταπόκριση.
Ώς την Παρασκευή 13 Μαρτίου, μόλις δύο πωλητές είχαν διακόψει, εξαιτίας του κορωνοϊού, και εξ αυτών, ο ένας, κυρίως, επειδή συγκατοικεί με μεγάλους σε ηλικία ανθρώπους και θέλησε να τους προστατεύσει. Παρομοίως, ουδείς είχε μειώσει έστω το ωράριό του. Η ανάγκη δεν αφήνει τον άνθρωπο να κάνει μισό βήμα πίσω.
Η αναστολή της έκδοσης, με γνώμονα πάντα την υγεία των ανθρώπων που διανέμουν το ελληνικό περιοδικό δρόμου, για το κοινό καλό, ήταν αναπόφευκτη.
Έτσι, αποφασίστηκε να διακοπεί η κυκλοφορία του περιοδικού τουλάχιστον ώς την Τετάρτη 1 Απριλίου.
Είναι μια υπεύθυνη μα, συνάμα, μια πάρα πολύ δύσκολη απόφαση. Ήταν δύσκολο να λες στους ανθρώπους «ξέρετε, δεν μπορείτε να πουλάτε “σχεδία” για λίγες μέρες», ήταν αβάσταχτα λυπηρό να ακούς σχεδόν από όλους, ανθρώπους ευγενικούς, αξιοπρεπέστατους, μαχητές να απαντούν «μα, έχω μεγάλη ανάγκη», «μα, αν δεν πουλάω “σχεδία” θα πεθάνω της πείνας».
ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
Για να αντιμετωπιστεί, εν μέρει, έστω, η κρίση με τη διακοπή της κυκλοφορίας στους δρόμους, την πτώση των πωλήσεων και του πραγματικού εισοδήματος των ανθρώπων με το κόκκινο γιλέκο, η «σχεδία» ξεκινάει μια καμπάνια για την εγγραφή συνδρομητών.
Η νέα καμπάνια προσφέρει τη δυνατότητα τετράμηνης (έναντι 16€ – περιλαμβάνονται τα ταχυδρομικά τέλη) ή δίμηνης συνδρομής (έναντι 8€), ενώ παρέχεται η ευκαιρία και για την ταχυδρομική αποστολή του τεύχους Μαρτίου (έναντι 4€, όσο δηλαδή κοστίζει και στο δρόμο) για τους αναγνώστες που το έχασαν ακριβώς επειδή έχουν πάψει να κυκλοφορούν στην πόλη.
Προσκαλούνται, με άλλα λόγια, οι φίλοι και υποστηρικτές του ελληνικού περιοδικού δρόμου να κάνουν μία συνδρομή και για τους επόμενους τέσσερις μήνες να λαμβάνουν το αγαπημένο τους περιοδικό στο σπίτι.
Σε αυτή την περίπτωση, όπως συμβαίνει και με την πώληση στο δρόμο, από κάθε συνδρομή, για κάθε 16€, για παράδειγμα, το 50% (8€) θα αποτελεί έσοδο για τους πωλητές του περιοδικού. Και πώς θα γίνει αυτή η διανομή με έναν δίκαιο τρόπο; Η διανομή θα γίνεται με βάση την αρχή την αναλογικότητας.
Στόχος είναι τόσο να υποστηριχθεί το εισόδημα των πωλητών του περιοδικού, αλλά και να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα, η συνέχιση της «σχεδίας» συνολικά, η οποία –όπως έχουμε επανειλημμένα καταγράψει– δεν έχει άλλους πόρους, πέρα από αυτά που προκύπτουν από το «υπόλοιπο 1,5€», τις διαφημίσεις κ.λπ. (για περισσότερα βλ. οικονομικό απολογισμό 2018: www.shedia.gr/media/uploads/ apologismos_2018.pdf).
Το περιοδικό είναι ο αιμοδότης και όλων των υπολοίπων κοινωνικών μας προγραμμάτων, είτε πρόκειται για τις Αόρατες Διαδρομές και την Εθνική Αστέγων είτε και γι’ αυτό ακόμα το «σχεδία home», το οποίο, όπως είναι φυσικό, μόνο ανεπηρέαστο δεν είναι από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας.
Η καμπάνια απευθύνεται τόσο σε ιδιώτες όσο και σε εταιρείες, σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής συνδρομής.
Συνδρομητής μπορεί να γίνει κάποιος είτε μέσω της ιστοσελίδας www.shediart.gr είτε τηλεφωνώντας στο 213 0231220.
Για συνδρομή πατήστε εδώ: https://shediahome.gr/product- category/syndromi-periodikou/
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το d.maslintsi@shedia.gr
*Στην ιστοσελίδα www.shedia.gr υπάρχουν όλες οι λεπτομέρειες για το πώς θα λειτουργήσει το πρόγραμμα.
**Στη φωτογραφία, το εξώφυλλο του τεύχους Απριλίου 2020, η κυκλοφορία του οποίου ανεστάλη τουλάχιστον ώς την Τετάρτη 1 Απριλίου.
Υπενθυμίζεται ότι η «σχεδία», όπως συμβαίνει με όλα τα περιοδικά δρόμου του πλανήτη, δεν πωλείται στα συνήθη σημεία διάθεσης Τύπου (περίπτερα κ.λπ.). Πωλείται αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές. Οι πωλητές αυτοί προέρχονται από ευάλωτες πληθυσμιακές ομάδες: Άστεγοι, άνεργοι και γενικώς άνθρωποι που αποδεδειγμένα ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Είναι άνθρωποι που βιώνουν με τον πιο σκληρό τρόπο τις συνέπειες της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης που μαστίζει την ελληνική γη. Από την τιμή πώλησης του περιοδικού (4,00€), το 62,5% (δηλαδή τα 2,50€) αφορούν απευθείας τον ίδιο τον πωλητή, εκ των οποίων τα 1,52€ ως απευθείας καθαρό έσοδο.
«Πάνω από 100 εφημερίδες δρόμου, 34 χώρες, 5 ήπειροι, 24 γλώσσες, 9.300 άστεγοι πωλητές κάθε μέρα, 21.000 άστεγοι πωλητές κάθε χρόνο, 2.000 εθελοντές, 5.000.000 αναγνώστες, 20.000.000 πωλήσεις για το 2017, που σημαίνει 2.300.000€ έσοδα μηνιαίως και 27.000.000€ ετησίως έσοδα για τους πωλητές παγκοσμίως και, συνάμα, 1 φωνή ενωμένη ενάντια στη φτώχεια» είναι το σύνθημα του Διεθνούς Δικτύου Εφημερίδων του Δρόμου (International Network of Street Papers – INSP, www.insp.ngo).
Για περισσότερες πληροφορίες: Περιοδικό Δρόμου «σχεδία»
Φράγκων 24, 546 25 Θεσσαλονίκη
Νικίου 2, 105 60 Αθήνα
Τ: 2313 013605, 210 3314310, 213 0231220
www.shedia.gr
info@shedia.gr
f: shedia.streetaper
tw: _shedia
Είναι ο έντονος προβληματισμός και των ανθρώπων της «σχεδίας», όλο αυτό το διάστημα. Πώς θα προστατευτεί ο κ. Στάθης, η κ. Δήμητρα, ο κ. Παναγιώτη, που έχουν πατήσει για τα καλά τα 70;
Οι παραινέσεις να μη βγαίνουν στο δρόμο να πουλούν το περιοδικό για τη δική τους προστασία δεν έβρισκαν ανταπόκριση.
Ώς την Παρασκευή 13 Μαρτίου, μόλις δύο πωλητές είχαν διακόψει, εξαιτίας του κορωνοϊού, και εξ αυτών, ο ένας, κυρίως, επειδή συγκατοικεί με μεγάλους σε ηλικία ανθρώπους και θέλησε να τους προστατεύσει. Παρομοίως, ουδείς είχε μειώσει έστω το ωράριό του. Η ανάγκη δεν αφήνει τον άνθρωπο να κάνει μισό βήμα πίσω.
Η αναστολή της έκδοσης, με γνώμονα πάντα την υγεία των ανθρώπων που διανέμουν το ελληνικό περιοδικό δρόμου, για το κοινό καλό, ήταν αναπόφευκτη.
Έτσι, αποφασίστηκε να διακοπεί η κυκλοφορία του περιοδικού τουλάχιστον ώς την Τετάρτη 1 Απριλίου.
Είναι μια υπεύθυνη μα, συνάμα, μια πάρα πολύ δύσκολη απόφαση. Ήταν δύσκολο να λες στους ανθρώπους «ξέρετε, δεν μπορείτε να πουλάτε “σχεδία” για λίγες μέρες», ήταν αβάσταχτα λυπηρό να ακούς σχεδόν από όλους, ανθρώπους ευγενικούς, αξιοπρεπέστατους, μαχητές να απαντούν «μα, έχω μεγάλη ανάγκη», «μα, αν δεν πουλάω “σχεδία” θα πεθάνω της πείνας».
ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
Για να αντιμετωπιστεί, εν μέρει, έστω, η κρίση με τη διακοπή της κυκλοφορίας στους δρόμους, την πτώση των πωλήσεων και του πραγματικού εισοδήματος των ανθρώπων με το κόκκινο γιλέκο, η «σχεδία» ξεκινάει μια καμπάνια για την εγγραφή συνδρομητών.
Η νέα καμπάνια προσφέρει τη δυνατότητα τετράμηνης (έναντι 16€ – περιλαμβάνονται τα ταχυδρομικά τέλη) ή δίμηνης συνδρομής (έναντι 8€), ενώ παρέχεται η ευκαιρία και για την ταχυδρομική αποστολή του τεύχους Μαρτίου (έναντι 4€, όσο δηλαδή κοστίζει και στο δρόμο) για τους αναγνώστες που το έχασαν ακριβώς επειδή έχουν πάψει να κυκλοφορούν στην πόλη.
Προσκαλούνται, με άλλα λόγια, οι φίλοι και υποστηρικτές του ελληνικού περιοδικού δρόμου να κάνουν μία συνδρομή και για τους επόμενους τέσσερις μήνες να λαμβάνουν το αγαπημένο τους περιοδικό στο σπίτι.
Σε αυτή την περίπτωση, όπως συμβαίνει και με την πώληση στο δρόμο, από κάθε συνδρομή, για κάθε 16€, για παράδειγμα, το 50% (8€) θα αποτελεί έσοδο για τους πωλητές του περιοδικού. Και πώς θα γίνει αυτή η διανομή με έναν δίκαιο τρόπο; Η διανομή θα γίνεται με βάση την αρχή την αναλογικότητας.
Στόχος είναι τόσο να υποστηριχθεί το εισόδημα των πωλητών του περιοδικού, αλλά και να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα, η συνέχιση της «σχεδίας» συνολικά, η οποία –όπως έχουμε επανειλημμένα καταγράψει– δεν έχει άλλους πόρους, πέρα από αυτά που προκύπτουν από το «υπόλοιπο 1,5€», τις διαφημίσεις κ.λπ. (για περισσότερα βλ. οικονομικό απολογισμό 2018: www.shedia.gr/media/uploads/
Το περιοδικό είναι ο αιμοδότης και όλων των υπολοίπων κοινωνικών μας προγραμμάτων, είτε πρόκειται για τις Αόρατες Διαδρομές και την Εθνική Αστέγων είτε και γι’ αυτό ακόμα το «σχεδία home», το οποίο, όπως είναι φυσικό, μόνο ανεπηρέαστο δεν είναι από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας.
Η καμπάνια απευθύνεται τόσο σε ιδιώτες όσο και σε εταιρείες, σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής συνδρομής.
Συνδρομητής μπορεί να γίνει κάποιος είτε μέσω της ιστοσελίδας www.shediart.gr είτε τηλεφωνώντας στο 213 0231220.
Για συνδρομή πατήστε εδώ: https://shediahome.gr/product-
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το d.maslintsi@shedia.gr
*Στην ιστοσελίδα www.shedia.gr υπάρχουν όλες οι λεπτομέρειες για το πώς θα λειτουργήσει το πρόγραμμα.
**Στη φωτογραφία, το εξώφυλλο του τεύχους Απριλίου 2020, η κυκλοφορία του οποίου ανεστάλη τουλάχιστον ώς την Τετάρτη 1 Απριλίου.
Υπενθυμίζεται ότι η «σχεδία», όπως συμβαίνει με όλα τα περιοδικά δρόμου του πλανήτη, δεν πωλείται στα συνήθη σημεία διάθεσης Τύπου (περίπτερα κ.λπ.). Πωλείται αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές. Οι πωλητές αυτοί προέρχονται από ευάλωτες πληθυσμιακές ομάδες: Άστεγοι, άνεργοι και γενικώς άνθρωποι που αποδεδειγμένα ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Είναι άνθρωποι που βιώνουν με τον πιο σκληρό τρόπο τις συνέπειες της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης που μαστίζει την ελληνική γη. Από την τιμή πώλησης του περιοδικού (4,00€), το 62,5% (δηλαδή τα 2,50€) αφορούν απευθείας τον ίδιο τον πωλητή, εκ των οποίων τα 1,52€ ως απευθείας καθαρό έσοδο.
«Πάνω από 100 εφημερίδες δρόμου, 34 χώρες, 5 ήπειροι, 24 γλώσσες, 9.300 άστεγοι πωλητές κάθε μέρα, 21.000 άστεγοι πωλητές κάθε χρόνο, 2.000 εθελοντές, 5.000.000 αναγνώστες, 20.000.000 πωλήσεις για το 2017, που σημαίνει 2.300.000€ έσοδα μηνιαίως και 27.000.000€ ετησίως έσοδα για τους πωλητές παγκοσμίως και, συνάμα, 1 φωνή ενωμένη ενάντια στη φτώχεια» είναι το σύνθημα του Διεθνούς Δικτύου Εφημερίδων του Δρόμου (International Network of Street Papers – INSP, www.insp.ngo).
Για περισσότερες πληροφορίες: Περιοδικό Δρόμου «σχεδία»
Φράγκων 24, 546 25 Θεσσαλονίκη
Νικίου 2, 105 60 Αθήνα
Τ: 2313 013605, 210 3314310, 213 0231220
www.shedia.gr
info@shedia.gr
f: shedia.streetaper
tw: _shedia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου