Αναδημοσίευση από την εφημερίδα ΕΘΝΟΣ, του ΜΑΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων ΟΑΕΔ Γιώργος Μακράκης δηλώνει στο «Εθνος» ότι «η υπομονή των εργαζομένων αλλά και των συναλλασσομένων με τον Οργανισμό έχει εξαντληθεί! Τα συνεχιζόμενα προβλήματα των πληροφοριακών μας συστημάτων δημιουργούν κάκιστη εντύπωση για την εικόνα του Οργανισμού και οδηγούν στα άκρα τις σχέσεις πολιτών και υπαλλήλων, χωρίς να υπάρχει καμιά ευθύνη των συναδέλφων, οι οποίοι έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με αγανακτισμένους πολίτες».
Την ταλαιπωρία χιλιάδων εργαζομένων και ανέργων προκαλεί η δυσλειτουργία των πληροφοριακών συστημάτων του ΟΑΕΔ, με τις προστριβές μεταξύ των υπαλλήλων του Οργανισμού και των πολιτών να αποτελούν πλέον μέρος της καθημερινότητας.Τα συστήματα «πέφτουν» πολύ συχνά, τα δεδομένα των διαφόρων αιτήσεων για επιδόματα που αναγράφονται στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ είναι πολλές φορές αρκετά διαφορετικά από αυτά που στην ουσία απαιτούνται από τους πολίτες, ενώ και η διασταύρωση στοιχείων με άλλους οργανισμούς του Δημοσίου είναι άκρως... προβληματική.
Τα συστήματα «πέφτουν» πολύ συχνά, τα δεδομένα των διαφόρων αιτήσεων για επιδόματα που αναγράφονται στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ είναι πολλές φορές αρκετά διαφορετικά από αυτά που στην ουσία απαιτούνται από τους πολίτες, ενώ και η διασταύρωση στοιχείων με άλλους οργανισμούς του Δημοσίου είναι άκρως... προβληματική.
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων ΟΑΕΔ Γιώργος Μακράκης δηλώνει στο «Εθνος» ότι «η υπομονή των εργαζομένων αλλά και των συναλλασσομένων με τον Οργανισμό έχει εξαντληθεί! Τα συνεχιζόμενα προβλήματα των πληροφοριακών μας συστημάτων δημιουργούν κάκιστη εντύπωση για την εικόνα του Οργανισμού και οδηγούν στα άκρα τις σχέσεις πολιτών και υπαλλήλων, χωρίς να υπάρχει καμιά ευθύνη των συναδέλφων, οι οποίοι έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με αγανακτισμένους πολίτες».
Την ταλαιπωρία χιλιάδων εργαζομένων και ανέργων προκαλεί η δυσλειτουργία των πληροφοριακών συστημάτων του ΟΑΕΔ, με τις προστριβές μεταξύ των υπαλλήλων του Οργανισμού και των πολιτών να αποτελούν πλέον μέρος της καθημερινότητας.Τα συστήματα «πέφτουν» πολύ συχνά, τα δεδομένα των διαφόρων αιτήσεων για επιδόματα που αναγράφονται στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ είναι πολλές φορές αρκετά διαφορετικά από αυτά που στην ουσία απαιτούνται από τους πολίτες, ενώ και η διασταύρωση στοιχείων με άλλους οργανισμούς του Δημοσίου είναι άκρως... προβληματική.
Τα συστήματα «πέφτουν» πολύ συχνά, τα δεδομένα των διαφόρων αιτήσεων για επιδόματα που αναγράφονται στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ είναι πολλές φορές αρκετά διαφορετικά από αυτά που στην ουσία απαιτούνται από τους πολίτες, ενώ και η διασταύρωση στοιχείων με άλλους οργανισμούς του Δημοσίου είναι άκρως... προβληματική.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η εξυπηρέτηση του κοινού να γίνεται... μετ' εμποδίων και με αρκετά νεύρα, με τους υπαλλήλους του Οργανισμού να... διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους για την κατάσταση αυτή, αποδίδοντας την ευθύνη στις ιδιωτικές εταιρείες που είναι υπεύθυνες για τη λειτουργία των πληροφοριακών συστημάτων.
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων ΟΑΕΔ Γιώργος Μακράκης δηλώνει στο «Εθνος» ότι «η υπομονή των εργαζομένων αλλά και των συναλλασσομένων με τον Οργανισμό έχει εξαντληθεί! Τα συνεχιζόμενα προβλήματα των πληροφοριακών μας συστημάτων δημιουργούν κάκιστη εντύπωση για την εικόνα του Οργανισμού και οδηγούν στα άκρα τις σχέσεις πολιτών και υπαλλήλων, χωρίς να υπάρχει καμιά ευθύνη των συναδέλφων, οι οποίοι έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με αγανακτισμένους πολίτες».
Αναφέρει ακόμη πως «κανένα πρόγραμμα αναδιοργάνωσης δεν πρόκειται να επιτευχθεί όταν τα βασικά υποστηρικτικά εργαλεία ''αδειάζουν'' καθημερινά τους υπαλλήλους» προσθέτοντας ότι «ο ΟΑΕΔ θα πρέπει να απαγκιστρωθεί από τους ιδιώτες και να αξιοποιήσει το ανθρώπινο δυναμικό που διαθέτει, να λυθεί το θέμα δηλαδή με στελέχη του Οργανισμού από το Τμήμα Μηχανογράφησης».
Μία άλλη υπάλληλος του Οργανισμού από γραφείο της Νοτιοανατολικής Αττικής που επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία της υπογραμμίζει για παράδειγμα ότι «άλλα δικαιολογητικά φαίνεται να ζητάει μέσω της ιστοσελίδας του ο ΟΑΕΔ από τους αιτούντες για επιδόματα και άλλα είναι αυτά που πραγματικά πρέπει να συγκεντρώσουν, με αποτέλεσμα καθυστερήσεις για χιλιάδες ανέργους και εργαζόμενους!».Εάν σε όλα αυτά προσθέσουμε και τη δυσκολία διασταύρωσης κάποιων δικαιολογητικών με άλλους φορείς, π.χ. το ΙΚΑ, είναι εύκολο να αντιληφθούμε τον λόγο για τον οποίο οι αιτήσεις στον ΟΑΕΔ κάνουν... στοίβες ή γεμίζουν τεράστιες κούτες.
Η ίδια υπάλληλος παραδέχτηκε πως «ούτε καν γνωρίζουμε ποιες είναι αυτές οι εταιρείες που είναι υπεύθυνες για τη λειτουργία των πληροφοριακών μας συστημάτων, δεν γνωρίζουμε δηλαδή το τηλέφωνο κάποιου εκπροσώπου από τις εταιρείες αυτές όταν θέλουμε να δώσουμε λύση σε διάφορα προβλήματα που παρουσιάζονται. Πιστεύω ότι αυτήν τη δουλειά θα έπρεπε να την αναλάβουν άνθρωποι του Οργανισμού και όχι ιδιωτικές εταιρείες, οι οποίες επιθυμούν να υπάρχουν διαρκώς εκκρεμότητες και προβλήματα, ώστε να δικαιολογείται η επέκταση της συνεργασίας τους με τον ΟΑΕΔ». Την περασμένη εβδομάδα, εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας συναντήθηκαν με την πρόεδρο του Οργανισμού Μαρία Καραμεσίνη, η οποία τους ανέλυσε πώς έχει η κατάσταση και τους απάντησε ότι θα κάνει ό,τι μπορεί για να επιλυθούν αυτά το συντομότερο δυνατόν.
ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
Η Ομοσπονδία Υπαλλήλων ΟΑΕΔ αποφάσισε την προκήρυξη απεργιακής κινητοποίησης στις 15/12, σε περίπτωση που έως τότε δεν έχει ομαλοποιηθεί οριστικά η λειτουργία των πληροφοριακών συστημάτων. Ακόμη αποφάσισε να διερευνήσει το ενδεχόμενο υποβολής μηνύσεως στις εταιρείες που τα διαχειρίζονται, ενώ ζήτησε από τη διοίκηση να τους επιδώσει άμεσα τις συμβάσεις που έχουν συναφθεί με αυτές και να γνωστοποιήσει αν υπάρχουν ρήτρες κακής εφαρμογής.
ΜΑΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
Αν οι προϊστάμενοι, οι middle & η υποδοχη είχαν παρακολουθησει, εμπεδώσει&εφαρμοσει την << διαχείριση κρίσεων >> όλα θα ταν καλυτερα
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΕΜΕ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΤΩΡΑ
ΔιαγραφήΣτο ΚΠΑ που εργάζομαι δεν είδα την /τον middle να μπαίνει μπροστά για κάτι << διαχειριστικό >> όπως πχ το πρόβλημα με τον ΟΠΣ. Επαναξιολογηστε τους.
ΑπάντησηΔιαγραφή