oaednews

Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Νεα 48ωρη Απεργία αποφάσισε το ΔΣ της Ομοσπονδίας ΟΑΕΔ

Συνάδελφοι,
Οι εργαζόμενοι στον ΟΑΕΔ συνεχίζουμε τον αγώνα μας! Κανένα περιθώριο υπαναχώρησης!
Αποφασίσαμε τη συνέχιση των κινητοποιήσεών μας και εξαγγέλλουμε νέα 48ωρη απεργία τη
Δευτέρα και την Τρίτη, 5 και 6 Αυγούστου αντίστοιχα.
Την Δευτέρα 5 Αυγούστου συγκεντρωνόμαστε στο Υπουργείο Εργασίας
(Σταδίου 29) στις 10:00.

Δεν θα τους επιτρέψουμε την αποδόμηση του ΟΑΕΔ. Η κοινωνική πρόνοια είναι δικαίωμα
των πολιτών και υποχρέωση της Πολιτείας. Ενωμένοι, αποφασισμένοι και δυνατοί θα
αντιμετωπίσουμε κάθε παράλογη ενέργεια της Κυβέρνησης. Η κινητικότητα, η διαθεσιμότητα ή
όπως αλλιώς ονομάζουν οι συγκυβερνώντες την όποια ενέργεια εις βάρος των εργαζομένων στον
ΟΑΕΔ είναι ενέργεια πρώτα εις βάρος του κοινωνικού συνόλου και μετά εις βάρος των
υπαλλήλων του ΟΑΕΔ! Όποιος υπερβεί αυτή την «κόκκινη γραμμή» θα βγει εκείνος στην
διαθεσιμότητα από τον λαό!
Συνάδελφοι,
Κανονικές άδειες και οποιαδήποτε απουσία την ώρα αυτή πλήττουν ευθέως τον αγώνα
μας και εξυπηρετούν τα σχέδια της συγκυβέρνησης για την διάλυση του κοινωνικού κράτους. Ας
αναλάβει ο καθένας από εμάς την προσωπική του ευθύνη για να μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τα
παιδιά του.
Η Ομοσπονδία θα επανεξετάσει την κατάσταση μετά το πέρας της απεργίας και θα
αποφασίσει για τα περαιτέρω.

Για το ΔΣ 

Ο Πρόεδρος                                    Ο Γ. Γραμματέας 

Μακράκης Γεώργιος                  Ρέππας Ιωάννης

137 σχόλια:

  1. ΣΩΣΤΑ ! ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ. Ο ΟΑΕΔ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΕΙ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΠΡΑΒΟ!!!!Ο ΟΑΕΔ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΣ ΑΠΟΛΥΣΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ. ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΘΕΙ ΜΑΛΛΟΝ. ΑΥΤΟΙ ΑΣ ΜΗ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ; ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΑΕΔ ΜΑ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ. ΝΟΜΙΖΩ ΒΕΒΑΙΑ

      Διαγραφή
  2. πρέπει να πειστούν οι υπάλληλοι ότι οι απολύσεις αγορούν όλους και όχι όπως φημολογείται μόνο τους μεταταχθέντες από ΟΕΚ και ΕΕ.Και να κινητοποιηθούν όλοι και να μην κάθονται στα σπίτια τους όταν γίνεται απεργία. Σε συντονισμό με τους υπαλλήλους των άλλων φορέων του Υπουργείου Εργασίας να προχωρήσουν σε κοινές δράσεις ενημέρωσης του κόσμου για το τι σημαίνει διάλυση του εναπομείναντος κοινωνικού κράτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντως τα γνωστά παπαγαλάκια άρχισαν να εμφανίζονται σε γνωστά blog ως δήθεν άνεργοι και άρχισαν να μας θάβουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΕΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΔΕΙΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑΣ ΣΑΣ

      Διαγραφή
    2. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΕΑΝ ΤΣΑΚΩΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΤΟ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕ ΩΡΙΜΟ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΕΣ ΟΤΙ ΒΡΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΧΟΝΟΙΑ

      Διαγραφή
  4. Παντως η συμμετοχη δεν θα ειναι μεγαλη λογω των αδειων που εχουν προγραμματιστει απο τους πιο πολλους για τον Αυγουστο!

    Οι υπηρεσίες θα ειναι κλειστες αλλά οι περισσοτεροι έχουν ηδη βγει σε αδεια........
    Θα συγκινηθούν άραγε να τις διακοψουν και να δηλώσουν απεργοί??

    Η κατάσταση όπως εξελίσσεται αφορά όλους μας!!!Πρεπει όλοι να ξυπνήσουμε , να το καταλάβουμε και να κάνουμε κάτι για αυτό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συνάδελφοι, πριν αποφασίσουμε για το αν θα συμμετέχουμε στην νέα 48η απεργία καλό θα ήταν να ενημερωνόμασταν για τα ποσοστά της πρώτης 48ης δηλ. 1 και 2 Αυγούστου. Να πάρουμε μία γεύση από το πόσοι τελικά είναι αυτοί που πραγματικά αγωνίζονται εις βάρος του οικογενειακού τους προϋπολογισμού και πόσοι κάνουν τον αγώνα τους "εν μέσω του θέρους"Πόσοι συνδικαλιστές έκοψαν τις άδειές τους για να δηλώσουν το παρόν στις απεργιακές κινητοποιήσεις και πόσοι συνεχίζουν τις διακοπές τους παρακολουθώντας των αγώνα των άλλων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΟΥΣΑΝ,ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΒΑΛΑΝ ΑΔΕΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΕΚΟΨΕ ΑΔΕΙΑ.
      ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ ...........

      Διαγραφή
    2. Κάποιοι συνάδελφοι κυρίως ΚΠΑ προς τιμή τους διέκοψαν την άδεια τους. Κάποιοι άλλοι και μεταξύ αυτών συνδικαλιστές δεν διέκοψαν αλλά και δεν παρουσιάστηκαν στην κινητοποίηση.Προσωπικά μου έτυχε συνάδελφος η οποία σε ενα μήνα κανει αίτηση για συνταξιοδότηση, είναι σε άδεια και κίνησε γη και ουρανό να τη διακόψει και να δηλώσει απεργός. Άλλος/η πάλι πήρε κανονική κι άλλος/η είπε ότι δεν μπορούσε να αφήσει το 'πόστο' γιατί λυπόταν τον/την ανώτερό της.Οπως καταλαβαίνετε υπάρχει πολυχρωμία απόψεων. Καθένας με την παιδεία του τη συνείδησή του και την ηθική του.

      Διαγραφή
  6. οσοι εβααν κανονικες αδειες το μονο που εκαναν ξεφτελιστικαν στα ματια των υπολοιπων. Σε τετοιες περιπτωσεις φαινονται ποιοι ειναι καλοι συναδελφοι και ποιοι αγαπανε στα αληθεια την δουλεια τους. Τιποτα πάντως δεν ξεχνιεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γνωστοι σε ολους ´´συναδελφοί´ πηγαν κανονικοτατα στην δουλεια τους με κλειστες για το κοινο πορτες και ´´εργαζοταν´´.Ειδικα στη Δωδεκανησου στην Θεσσαλονικη.ΣυνδικαΛΗΣΤΕΣ χτυπησαν την καρτα τους κανονικα.Τι σημασια εχει αυτο ομως ? Θα συγκριθουμε με τον ´´ΑΡΤΕΜΗ ΜΑΤΣΆ´´ ? Θα απεργησουμε ´η οχι αναλογα με το τι πρατει ο καθε αχαρακτηριστος ? Αν ειναι δυνατο να σκεφτομαστε για το αν θα πολεμησουμε επειδη υπαρχει κοντα μας (και δουλευει ) ο καθε μικρος ανθρωπακος που χαιρεται επειδη με κλειστες πορτες θα ´´βγαλει μεροκαματό´´.Σε ολες τις μαχες υπηρχαν και θα υπαρχουν οι ηρωες και οι δοσιλογοι.Ας διαλεξουμε τι απο τα δυο ειμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΡΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ!!

      Διαγραφή
    2. ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ .....ΤΗΣ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ

      Διαγραφή
    3. Αν είναι αυτή που ξέρω άστε τα θα βρείτε και τον μπελά σας. Μιλάμε για αξιοκρατία!!!

      Διαγραφή
    4. ΑΧ ΚΑΛΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ....ΒΟΥΡΛΑ????

      Διαγραφή
  8. ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ.ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΕΙΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ.ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΛΥΠΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ.ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ ΤΟΥΣ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΑΠΙΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΙ ΤΟΥ ΟΕΚ ΚΑΙ ΕΕΚ ΕΡΓΑΖΟΤΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ.ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΧΑΝ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΛΙΓΟΙ ΑΠΕΡΓΟΥΣΑΝ.ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΔΙΕΚΟΨΕΣ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω συνάδελφε σε ποιούς αναφέρεσαι αλλα και εγώ πρώην υπάλληλος του ΟΕΚ είμαι (υπηρετώ σε περιφερειακό γραφείο της Κρήτης) και ενώ ήμουν σε κανονική άδεια την ΑΝΑΚΑΛΕΣΑ και δήλωσα ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ 2 ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΑΠΟ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ
      Θα παρακαλούσα να σταματήστετε να έχετε στόχο ακόμα και σήμερα τους πρώην ΟΕΚ - ΟΕΕ
      ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ ΒΡΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΥΧΗ ΘΑΧΟΥΜΕ

      Διαγραφή
    2. ΟΕΚ ειναι αχωνευτοι λυπαμαι αλλα θα θελα να σας στειλουν στον αγυριστο
      τεμπελχαναδες

      Διαγραφή
    3. Παιδιά ντροπή.Υπάρχουν θρασίμια, υπάρχουν ανθρωπάκια που βολεύτηκαν λίγο πριν κλείσει ο οργανισμός, υπάρχουν φορτικοί. Ομως απο την άλλη υπάρχουν και εξαίρετοι άνθρωποι, ευγενικοί οι οποίοι εργάζονται και φορές πολύ περισσότερο απο ΟΑΕΔΙΤΕΣ. Ας μη βάζουμε όλους τους ανθρώπους στο ίδιο καζάνι. Προσωπικά είμαι υπάλληλος του ΟΑΕΔ κι εχω να πω ότι έχω δει απο όλα τα είδη παντού

      Διαγραφή
  10. Δεν καταλαβαινουν ότι εσυ, εγω , ο παραδίπλα δε απεργουμε για να μην απολυθουμε εμεις αλλα απεργουμε για να μην απολυθει κανένας. Απεργουμε και για σας που δεν σεβεστε κανεναν και πηγαινετε να δουλεψετε ή ειστε σε άδεια σαν να μην τρέχει τίποτα.
    Κανεις δεν σας εγγυαται τίποτα, αν δεν απολυθειτε σημερα αυτο μπορεί να γίνει το Δεκεμβριο ή πιο μετά. Τίποτα πλεον δεν είναι σίγουρο. Καθε μέρα που ξημερωνει έχεις να αντιμετωπισεις καινουργιες και πάντα δυσαρεστες καταστάσεις. Οσο παραμένει αυτη η κυβερνηση τα ονειρα μας για το αύριο θα είναι πάτοτε εφιάλτες. Δεν ξέρω αν η επομενη κυβερνηση θα ειναι σωστη αλλα και αυτο είναι στο χέρι μας. Πρεπει να καταλάβουμε ότι έμεις ειμαστε η δύναμη και να τους τιμωρουμε. Με την ατιμωρησια και την ανοχη μας φτασαμε εδω που φτασαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΗΡΓΗΣΑΝ ΝΑ ΤΑ ΘΕΣΕΤΕ ΣΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΠΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΩΝΗΣΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΤΕ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ Η Γ.ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ"ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 7.30 ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Δ.Σ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ"ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ ΑΜΥΝΕΣΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΣΑΚΙΖΕΙΣ ΚΑΘΕ ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΜΕ ΠΕΙΘΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ ΔΙΝΕΙΣ ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ. ΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΗΡΓΗΣΑΝ ΝΑ ΤΑ ΘΕΣΕΤΕ ΣΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΠΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΩΝΗΣΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΤΕ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ Η Γ.ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ"ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 7.30 ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Δ.Σ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ"ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ ΑΜΥΝΕΣΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΣΑΚΙΖΕΙΣ ΚΑΘΕ ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΜΕ ΠΕΙΘΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ ΔΙΝΕΙΣ ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ. ΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάντως εκτός απο τους συναδέλφους που δεν έχουν ευαισθητοποιηθεί πρέπει να πούμε οτι ειναι συγκινητική η συμμετοχή και η στήριξη πολλών συναδέλφων ! Τα μηνύματα ειναι πολλά και συγκινητικά , απο Θήβα Λιβαδειά Ιωάννινα Λαρισα Σέρρες Πρέβεζα , απο παντού! Μεγάλη συμμετοχή και τη Δευτέρα στην απεργία και τη συγκέντρωση ! Ενθαρρυντικό και μεγαλειώδες το γεγονός οτι ετοιμάζεται πούλμαν απο Καλαματα! Ειναι ώρα αγώνα, όσοι το πιστεύουν βοηθούν και στηρίζουν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΟ ΒΟΛΟ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ. ΔΕΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΝΑΚΑΛΕΣΑΝ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ;

      Διαγραφή
    2. Αδικαιολόγητη παράλειψη από μέρους μου!!! Ο Βόλος ήταν και είναι παρόν στους Αγώνες, αυτό δείχνει και η συμμετοχή και η φυσική παρουσία αρκετών συναδέλφων από Βόλο στη συγκέντρωση της Πέμπτης στο Υπουργείο Εργασίας: Γαρύφαλλος Αντζούρης , Μιχάλης Καστρινάκης , Μπασιακάκη, Διανέλλου, Καμπύλη και άλλοι που δε θυμάμαι τώρα τα ονόματά τους.. Σε κάθε περίπτωση η συμμετοχή και η στήριξη είναι Πανελλαδική και η όποια αναφορά είναι ενδεικτική... Πάντως ένας αγώνας πρέπει να δοθεί και στα τσιπουράδικα Βόλου!!

      Διαγραφή
    3. Ας αναφέρουμε και έναν και μοναδικό συνάδελφο απο τη Λαμία που είδα να κάθεται στη γωνία βουκουρεστίου και σταδίου και να μας περιμένει. Μπράβο του (δεν θυμάμαι το όνομάτου, είναι απο τους εργασιακούς νομίζω του2003)

      Διαγραφή
  14. ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ή ΝΑ ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΛΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ.ΕΤΣΙ ΧΑΙΡΕΤΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ.ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΘΥΜΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ.ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ(ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΗ ΜΑΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 6,7 ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΝΥΝ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΗΝ).Η ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ.
    ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ.
    ΕΑΝ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΑΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΜΕΣΩ Ε-MAIL ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΚΑΕΙ Η ΒΟΜΒΑ, ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΝΑ 'ΓΡΑΦΟΥΝ' ΜΕΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ.ΟΣΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΝΤΕ ΑΙΣΘΗΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ή ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ.ΕΑΝ ΔΕΝ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ Η ΦΩΝΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ.
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΖΩ ΑΛΛΟ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΣ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ,ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ.ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΧΩΡΙΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΩΣΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα! Έγινε μια 48ωρη απεργία. Δεν πρέπει να συνεχίσουμε τώρα με δεύτερη. Πρώτον γιατί θα σπαταλήσουμε άσκοπα τις δυνάμεις μας και δεύτερον θα φανεί ότι δεν μας ενδιαφέρουν οι άνεργοι συμπολίτες μας. Πρέπει να οργανωθούμε σωστά και γρήγορα. Να μας βρουν απέναντί τους ενωμένους σαν μια γροθιά. Συμφωνώ με τις συγκεντρώσεις στις Περ/κές Δ/νσεις, καθώς και στην ενημέρωση των ανέργων γι'αυτά που πρόκειται να τους συμβούν, αλλά και γι'αυτά που θα συμβούν σ'όλους μας από μια πιθανή διάλυση του Οργανισμού, που είναι ο μοναδικός εφαρμοστής της όποιας "Κοινωνικής Πολιτικής" έχει απομείνει ακόμα. Καλούμε τους συνδικαλιστές όλων των παρατάξεων τώρα να δείξουν την αξία τους.

      Διαγραφή
    2. Θα ήθελα να προσθέσωότι θεωρώ άσκοπη την παρουσία μας στο Υπουργείο. Θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερα να συγκεντρωνόμασταν μπροστά στη Διοίκηση του ΟΑΕΔ για δυο λόγους 1. Γιατί εκεί είναι η ΚΕΝΤΡΙΚΉ ΥΠΗΡΕΣΊΑ και 2. Θα βλέπαμε όλους τους ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ που μπαίνουν μέσα. Απο εκεί και πέρα περιφρούρηση στα ΚΠΑ απο υπαλλήλους των ίδιων των ΚΠΑ.

      Διαγραφή
  15. Συναντηθήκαμε τυχαία στον δρόμο! Γνώριμοι από τα πρώιμα φοιτητικά μας χρόνια, μετά δυσκολία κράτησα την ταραχή μου για την κοιλίτσα και την αδιόρατη φαλάκρα που ήξερα ότι έπαιζα κρυφτό στα άλλοτε πλούσια μαλλιά μου. Του έτεινα το χέρι. Με κοίταξε στα μάτια και μου είπε: «με βγάλανε σε διαθεσιμότητα». Μια κουβέντα και πάγωσα. Κρατούσε απ το χέρι έναν μπόμπιρα γύρω στα 6-7. Δίπλα του ένα παλληκαράκι γύρω στα 17, σίγουρα ο μεγάλος του γιος, του έμοιαζε, ήταν σαν να έβλεπα τον ίδιο κάποια χρόνια πριν. «Με βγάλανε στη διαθεσιμότητα» κι εγώ αμίλητος να τον κοιτάζω. «Τα έλεγες εσύ. Από τότε. Μας φώναζες να ξεσηκωθούμε. Να μάθουμε να αντιστεκόμαστε. Να μην περιμένουμε τη δική μας σειρά. Αλλά εγώ… Και τώρα… Σε σκεφτόμουνα. Πόσο δίκιο είχες… Το έλεγα και στα παιδιά… Πρέπει να γίνουμε πολλοί, έλεγες και θα καταφέρουμε, έλεγες. Ξυπνήστε! Μην γυρίζετε τις πλάτες σας σε όσους σας έχουν ανάγκη. Αλλά εγώ έγινα ένας από τους πολλούς που δεν γίναμε πολλοί… » Τα μάτια του έμοιαζαν με γκρίζο τοπίο. Η σακούλα στο χέρι μου με τα ψώνια απ το σουπερμάρκετ βάραινε ξαφνικά επικίνδυνα, λες και θα με τράβαγε προς τα κάτω, να χαθώ, μα χωθώ μες στη γη. Είχα μια κατεψυγμένη πίτσα μέσα και μια εξάδα μπύρας. Είχα παραχώσει και κάτι dvd που νοίκιασα από το γειτονικό βιντεοκλάμπ για το απόγευμα. Και μία σόδα. Του ψιθύρισα κάτι, δεν θυμάμαι τι, δεν άκουσα τι, τον χτύπησα στον ώμο και έφυγα βιαστικά, στρίβοντας στην πρώτη γωνία. Το βράδυ αισθανόμουν την πίτσα βαριά, οι μπύρες με φούσκωσαν και η ταινία μου φάνηκε ψιλοξενέρωτη. Γύρισα στα κανάλια της τηλεόρασης, αλλά τα έκλεισα. Είχε ενημερωτικές εκπομπές με θέμα που δεν θυμάμαι, δεν άκουσα. Ξάπλωσα. Τα μάτια μου βάρυναν. Ο νους μου περισσότερο. Κάτι πήγε να πει μα δεν θυμάμαι, δεν άκουσα. Στον τοίχο μου φαινόντουσαν να σχηματίζονται ίσκιοι από τα φώτα των αυτοκινήτων. Πολλοί ίσκιοι. Με πολλές σκιώδεις ιστορίες. Κάτι πήγαν να πουν μα δεν θυμάμαι, δεν άκουσα. Χασμουρήθηκα και γύρισα την πλάτη…
    O.X.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω ποιος είσαι . Δεν ξέρω αν στο έχουν ξαναπεί . Γράφεις καταπληκτικά !!!! Συνέχισε να κάνεις αυτό που ξέρεις καλά !!!!
      Σοφία Καγιόγλου

      Διαγραφή
  16. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ,ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΑΝΑ ΚΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Ας απαντήσει κάποιος που ξέρει. Εμείς κάνουμε την απεργία μας γιατί έχουμε κάποιο σκοπό. Γιατί δεν θέλουμε να απολυθεί κόσμος. Απο την άλλη πρέπει να φροντίσουμε ώστε οι άνθρωποι να λάβουν τα επιδόματά τους. Δοσίλογοι δεν είναι αυτοί που φροντίζουν για τους άλλους έστω κι αν χρειαστεί κάποιες ώρες να δουλέψουν. Δοσίλογοι είναι οι "συνάδελφοι'που παρευρίσκονται στον χώρο της εργασίας , λένε ότι δουλεύουν και δεν δουλεύουν!

      Διαγραφή
    2. ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΗΛΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΥΣΟΥΝ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΟ ΣΤΟΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΡΑΚΙΝΤΖΗ ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΚΑΝΕ ΠΡΑΞΗ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΝΤΟ ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΙΚΑΝΟΣ!!!!

      Διαγραφή
  18. pedia egw tha sas pw ena pragma otan kano egw ston idiotiko tomea apergia esois iste oloi spitia sas ti nomizate oti den sas pirazi kanenas? kai otan kano egw apergia den meni kanenas aplirotos apo esasn esi giati den balate ta leyta ton epidomaton adias fernetai kai ton kosmo apenanti sas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ?????? Ε ΡΕ ΚΑΤΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ?

      Διαγραφή
  19. καλα ρε φιλε εσυ δεν κανεις ποτε απεργια!!!παραμυθια πουλας και εαν χρειαστει τον κοσμο τον εχουμε παντα απεναντι μας γιατι ειστε κομπλεξικοι με το δημοσιο και τους δημοσιους υπαλληλους ειμαστε ετοιμοι για κοντρες εαν χρειαστει με ολους!!! εαν εχεις καταλαβει θα μας βαλουν να σκοτωθουμε μεταξυ μας ειμαστε ετοιμοι για ολα μπουρλοτο εαν χρειαστει σε ολους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εισαι σοβαρος με τα χρηματα του οαεδ περιμενεις να ζησεις?????? εκτος και εαν δουλευεις μαυρα!!!οπως οι περισσοτεροι και ταυτοχρονα παιρνεις καιτο επιδομα του οαεδ!!! μας δουλευεις ρε φιλε???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι ομως υπαρχουν ανθρωποι που ζουνε με αυτα τα λεφτα χωρις να δουλευουν παραλληλα... φιλικα παντα...

      Διαγραφή
  21. ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΠΡΑΞΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΗΜΟΥΝ ΠΑΡΩΝ ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΟ ΒΗΜΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΕΦΟΣΟΝ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΗΚΟΤΗΤΑ.
    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΟΙ 100 ΨΥΧΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ 150 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΑΕΔ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙΑ ΚΑΡΑΒΑΝΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΑΣ ΟΠΛΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ Η ΠΑΡΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΡΕΙ ΤΟ ΟΞΥΓΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ. ΜΑΚΡΑΚΗ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΥΡΙΟΤΗΝ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΓΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΕ ΕΝΑ LAPTOP ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΠΕΡ/ΚΟΥΣ Δ/ΝΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΩΝ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΣΥΝΑΔ. ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΛΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΝΕΛΙΔΗΣ (ΝΕΟΣ ΠΕΡ. Δ/ΝΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ) ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΌΡΙΣΕ; Η ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΞΕΛΕΞΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΥΠΑΛΛ ΟΑΕΔ ΚΕΝΤΡ ΚΑΙ ΔΥΤ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΜΠΛΟΚ Ν.ΚΟΖΑΝΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ
      Anonymous Says:
      2 August 2013 at 17:01
      Καλά σ’ αυτή τη χώρα θα τρελαθούμε εντελώς; Ο Κυτίδης εκπρόσωπος των προς απόλυση εργαζομένων στον ΟΑΕΔ; Ο γραμματέας της Π. Ε. ΠΑΣΟΚ Δ. Μακεδονίας που τρία χρόνια τώρα μάχεται, με νύχια και με δόντια, υπέρ της μνημονιακής πολιτικής; Έλειος πια!

      ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΜΥΝΕΤΑΙ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΦΟΡΕΣΕΙ ΤΗΝ ΛΕΟΝΤΗ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ !!1 ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΒΑΘΙΑ ΠΕΠΕΙΣΜΕΝΟΣ ΟΤΙ Μ΄ ΆΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ Σ.Κ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΣΑΝ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΦΑΓΗ
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΉ
      ΗΛΙΑΣ ΑΚΡΙΤΙΔΗΣ ΚΠΑ2 ΠΤΟΛ/ΔΑΣ

      Διαγραφή
    2. Συγχαρητήρια συνάδελφε που γράφεις με ονοματεπώνυμο.

      Διαγραφή
  22. Αν περιμένεις να πάρεις τα επιδόματα, εσύ άνεργε που τα βάζεις με τους υπαλλήλους που αγωνίζονται για να έχεις εσύ έναν οργανισμό που θα σε στηρίζει, πρέπει να ενωθείς μαζί τους και να τους υποστηρίξεις για να μπορείς να ελπίζεις σε αυριανή εργασία και επιδότηση από τον ΟΑΕΔ.Ξυπνήστε και καταλάβετε ότι αυτό που η κυβέρνηση θέλει και προσπαθεί να πετύχει είναι να φέρει αντιμέτωπους τους εργαζόμενους μεταξύ τους και να τους διασπάσει για να ξεχνούν τον πραγματικό αντίπαλο........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Άνεργε που επειδή δεν πληρώθηκες τα βάζεις με τον υπάλληλο που αγωνίζεται για να μην κλείσει ο ΟΑΕΔ που σε στηρίζει , θα ήταν καλύτερα να σκεφτείς πώς έφτασες εσύ στην πόρτα του ΟΑΕΔ και να ταχθείς δίπλα στον υπάλληλο.Σκέψου πως η κυβέρνηση που ψήφισες μοναδικό στόχο έχει να σε βάλει αντιμέτωπο με τον διπλανό σου , ενώ ο πραγματικός εχθρός όλων μας είναι όλοι αυτοί που μας έφεραν εδώ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Παιδια με τα λεφτα τι γινεται ποτε θα πληρωθουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΘΑ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΛΩΣ ΘΕΛΟΥΝΕ ΝΑ ΣΕ ΣΤΡΕΨΟΥΝΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟ

      Διαγραφή
  25. Δεν αρκεί η απεργία! Πρέπει να κατέβουν ΟΠΣ, ΣΕΠΕ, σελίδα ΟΑΕΔ! Όπως κατέβασαν την ΕΡΤ αυτοί, να κατεβάσουμε κι εμείς τα συστήματα! Τότε θα μας υπολογίσουν και θα μας ακούσουν! Να γίνει κατάληψη στη Διοίκηση και στο χώρο τον μηχανημάτων στο υπόγειο. Να κατέβουν οι διακόπτες και να περιφρουρηθεί ο χώρος για να μην ξανασηκωθούν. Τότε να δείτε τι έχει να γίνει που δεν θα μπορούν οι εργοδότες να μπουν στο ΣΕΠΕ. Το ΔΣ της Ομοσπονδίας, αυτά πρέπει να αποφασίσει και μόνο τότε πιστεύω πως θα έχουμε ανταπόκριση από τους συναδέλφους που τώρα νοιώθουν πως αυτά που γίνονται είναι "για τα μάτια του κόσμου". Θα γίνει αυτό; γιατί δεν γίνεται; γιατί όχι απόψε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ με τον συνάδελφο. Δεν γίνεται αγώνας χωρίς να ανοίξει μύτη. Όσο για την κατάληψη , δεν θα κολλήσω στην 'γιαλαντζή" που έγινε. Χρειάζεται ουσιαστική κατάληψη όχι όπως την προηγούμενη όπου διοικητής , σύμβουλοι, προιστάμενοι και διευθυντές έκοβσν βόλτες.Πρέπει να πέσει όλος ο ΟΑΕΔ για να μην έχουν λόγους να δουλεύουν κι αυτοί στα κπα. Κι οι άνεργοιπρέπει επιτέλους να καταλάβουν. Σε λίγο δεν θα υπάρχει επίδομα. Άλλωστε αυτοί που έχουν συμπληρώσει κάποια μεροκάματα, θα περάσουν 2 χρόνια να ξαναδούν εαν ξαναδούν επίδομα. Ας ενωθούμε επιτέλους σαν λαός. Ιστορικά δεν βλέπουμε ότι η διχόνοια μας έχει καταστρέψει. Αντε Μακράκη μπες μπροστά(έτσι κιαλλιώς δεν σ εχω για δειλό) το πολύ πολύ να φας ένα αυτόφωρο κι όταν τα πράγματα αλλάξουν να γίνεις και βουλευτής!!

      Διαγραφή
  26. ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ.ΛΙΓΟΙ;ΝΑΙ ΛΙΓΟΙ ,ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Συνάδελφοι, ήμουν μαζί σας στην πορεία. Είμαι συνάδελφος από την Κ.Υ του Υπουργείου. Θέλω να σας πώ ότι ο μόνος δρόμος είναι αυτός που χαράσσετε εσείς και οι συνάδελφοι της ΠΟΠΟΚΠ. Το ξέρω ότι είναι δύσκολη η συνεχιζόμενη απεργία ειδικά τον Αύγουστο, αλλά ή τώρα ή ποτέ. Παρά την προσπάθεια τη δική μου και άλλων συναδέλφων η δική μας Ομοσπονδία ανέστειλε προς το παρόν,αλλά δεσμεύτηκε να έρθει σε συννενόηση με εσάς και τις υπόλοιπες Ομοσπονδίες για κινητοποιήσεις την εβδομάδα 19-23/8, τότε που θα ετοιμάζουν τις ΚΥΑ κατάργησης θέσεων. Θα πιέσουμε όσο μπορούμε...Κρατήστε γερά, κουμαντάρετε σωστά τον αγώνα σας και θα ξαναβρεθούμε στο δρόμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο αν σταματήσει ο server του ΣΕΠΕ (που είναι στη Διοίκηση του ΟΑΕΔ) να δουλεύει, θα μας ακούσουν. Τώρα γελάνε με μας...

      Διαγραφή
  28. Τι γίνεται αν τη Δευτέρα η πλειοψηφία των συναδέλφων δουλέψει και μόνο μια ισχνή μειοψηφία απεργεί;Πώς θα πειστούν οι υπάλληλοι όταν αντιμετωπίζουν έντονα οικονομικά προβλήματα να απεργήσουν; Να δοθούν στη δημοσιότητα τα ποσοστά συμμετοχής στην προηγούμενη 48ωρη απεργία.Πως θα καταλάβουν οι συναλλασσόμενοι με τον ΟΑΕΔ ότι η απεργάι δεν στρέφεται εναντίον τους αλλά έχουν κοινά συμφέροντα με τους υπαλλήλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα αποδειχθεί πως μόνη της η απεργία δεν φέρνει αποτέλεσμα. Πρέπει να κατέβουν διακόπτες! Στη Διοίκηση του ΟΑΕΔ, δηλαδή στα χέρια μας, είναι ο server του Υπουργείου με Εργάνη ΣΕΠΕ. Δεν ξέρω πόσο νόμιμο είναι αυτό, και αν μπορούν οι συνάδελφοι της Μηχανογράφησης να τον κατεβάσουν. Ίσως όμως το ΔΣ της Ομοσπονδίας να μπορεί. Αυτό θα τους τσούξει. Αν κατέβει και όλο το πληροφοριακό σύστημα ακόμη καλύτερα γιατί δεν θα μπορεί να δουλέψει κανένας απεργοσπάστης!

      Διαγραφή
    2. Φοβάμαι ότι η πλειοψηφία των συναδέλφων οι οποίοι δεν είναι σε άδεια τη Δευτέρα θα δουλέψουν.Ας το πάρουμε απόφαση. Με λυπεί ότι συνάδελφοι που γνωρίζουν, που το βλέπουν που το νιώθουν ότι θα είναι απο τους πρώτους που θα φύγουν δεν έχουν πατήσει σε καμιά κινητοποίηση.

      Διαγραφή
  29. Κατεβασμένα ρολά επ΄αόριστον ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ τα αυτονόητα ΟΧΙ άλλες απολύσεις σε κανέναν τομέα ΟΧΙ περισσότερη ανεργία ΟΧΙ στον εκμηδενισμό της κοινωνικής πολιτικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΠΟΡΤΟΣΑΛΤΕΣ ΟΙ ΠΑΠΑΔΗΝΗΤΡΙΟΥ,ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΔΕΣ ΚΛΠ.ΔΟΥΛΕΨΑΝΕ ΠΟΛΥ ΓΙ ΑΥΤΟ.ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ? ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΣΥ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ. ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟΥΣ.....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΑΠΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑ.
      ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΥΟΥΡΓΕΙΟ.
      ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΚΠΑ ΑΝΟΙΧΤΟ.
      ΑΝΑΚΑΛΕΣΤΕ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΕΛΑΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. Η ΕΜΕΙΣ Η ΑΥΤΟΙ ΕΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.

      Διαγραφή
    2. ΜΕΡΙΚΕΣ ΚΟΤΕΣ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΠΕΡΓΟΥΣΕ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΝΕ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΠΟΥΛΜΑΝ.ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΚΟΤΕΣ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΕΔΕΙΞΑΝ ΜΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ.ΝΤΡΟΠΗ -ΑΣ ΑΝΑΚΑΛΕΣΟΥΝ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΜΗΠΩΣ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥΣ.

      Διαγραφή
    3. Φέρτε τους μαζί να τους κρεμάσουμε για παραδειγματισμό!!!Θα έλεγαν κάποιοι που έφαγαν τη ζωή τους στις εξορίες και δεν ζουν πιά.Σκληρό αλλά καμιά φορά το "λαϊκό δικαστήριο" είναι πιο αποδοτικό

      Διαγραφή
  31. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ Η ΤΩΡΑ Η ΠΟΤΕ! Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΗΝ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ .....ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΙΣΩ.....ΔΕΝ ΕΚΧΩΡΩ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΤΥΧΟΝΤΑ ΑΕΡΓΟ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ..
    ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΡΟΥΝ ΛΙΓΟ ΛΙΓΟ .3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΟΥ ΑΡΓΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ...ΦΤΑΝΕΙ ..ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ...ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ....ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΑ ΑΦΥΠΝΙΣΤΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ....ΔΕΝ ΘΑ ΛΥΠΗΘΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ...
    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΩ ΟΜΩς ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΗΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΟΥ...ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΕ ΚΑΝΕΙΣ .ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΚΧΩΡΩ...ΣΕ ΑΕΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ....ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ...ΑΣ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ...ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΤΟΥΣ ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΟΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥΣ....ΔΕΝ ΜΕ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΝ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΗ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ .....ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΟΝΙΜΩΣ ΑΥΤΟΙ.....ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Παιδια πειτε μας τι γινεται κ με τα χρηματα.ποτε θα πληρωθουμε...δεν φταιτε κ εχετε κ εσεις δικιο αλλα κ εμεις απο αυτα ταιζουμε τα παιδια μας.δεν ειμαι ανεργη.παιρνω μητροτητας κ ο συζυγος ειναι ανεργος εδω κ 5 μηνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο αλλά σκέψου κάτι. Πόσο διαρκεί η μητρότητα; Μετά τι θα κάνεις;Αν χάσεις τη δουλειά σου; Πάλι δεν θα έχεις για τα παιδιά σου. Σημασία έχει να ενωθούμε όλοι όχι μόνο για να έχουν φαϊ τα παιδιά μας αλλά και αξιοπρέπεια. Αυτή την αξιοπρέπεια, εσύ θα την διδάξεις. Εσυ που σε ενα δυο μήνες που θα τελειώσει το επίδομα τι θα κάνεις;θα δουλεύεις. Αλλά σε ρωτώ: Είσαι σιγουρη πως θα έχεις εργασία; Εσύ πρέπει να παλέψεις για ένα κοινωνικό κράτος εσυ θα μάθεις τα παιδιά σου να παλεύουν.Δεν είναι ντροπή να είσαι άνεργος έτσι που μας έφτασαν, δεν είναι ντροπή να ζητάς ότι δικαιούσαι. Ντροπή είναι να μην το διεκδικείς. όχι για τώρα αλλά και για αύριο.οχι για σενα αλλά και για τα παιδιά σου.

      Διαγραφή
    2. ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΗΜΗ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΟΥΝΕ ΦΥΛΛΑ ΠΟΡΕΙΑΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥΣ

      Διαγραφή
  33. Εργάζομαι στην Κρήτη, από αυτά που ακούω πολλοί "συνάδελφοι" θα επιστρέψουν από αύριο στην εργασία τους ή θα έχουν κανονική άδεια, να μη μιλήσουμε και για μικρότερα συνδικαλιστικά όργανα...σίγουρα να τους φυτέψεις στο κεφάλι τους το σωστό δε γίνεται τουλάχιστον όμως για τους εκλεγμένους σε σωματία και ομοσπονδία που θα εργαστούν ή θα έχουν κανονική άδεια πιστεύω θα πρέπει να απαιτήσουμε την άμεση αντικατάστασή τους! Εάν αυτοί δεν υποστηρίζουν τον έστω και αργοπορημένο αγώνα τότε ποιος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ. Κύριοι της ΠΕΥ όπως βλέπετε λαοκρατία. Μην τους κρύβετε . Εαν δεν πείτε εσεις τα ονόματα να είστε σίγουροι πως θα μαθευτούν και ξέρετε σε αυτές τις περιπτώσεις δεν τιμωρείται μόνο ο εγκληματίας αλλά και αυτός που τον καλύπτει...

      Διαγραφή
  34. http://www.protothema.gr/greece/article/299905/se-48ori-apergia-prohoroun-oi-ergazomenoi-tou-oaed/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στουρνάρας: Χωρίς απολύσεις δεν θα πάρουμε τις δόσεις.
    «Οι απολύσεις δεν γίνονται ούτε για δημοσιονομικό όφελος ούτε για μείωση του αριθμού των δημοσίων υπαλλήλων αλλά για την αναβάθμιση του δημόσιου τομέα» υπογραμμίζει ο υπουργός και διαβεβαίωσε ότι «μετά τις 15000 απολύσεις θα πραγματοποιηθούν 15000 προσλήψεις που θα αναβαθμίσουν με νέα στελέχη το Δημόσιο».
    Δηλαδή;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Υπαρχει περιπτωση να απαντησει καποιος;ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ;τιμωρειτε εμας για να μην κανετε την χαρη στους πολιτικους;γιατι δεν απαντατε;ειναι η 3φορα που σας ρωταω εγω.ενας υπευθυνος να απαντησει δεν υπαρχει;ελεος πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς με τη λήξη της απεργίας θα γίνει η πληρωμή ...

      Διαγραφή
    2. βρε παιδιά δεν τιμωρείται κανένας. Εγώ θα σε ρωτήσω κάτι άλλο. Τα πράγματα θα χειροτερέψουν. Το επίδομα θα τελειώσει.Η χώρα θα τιναχτεί στον αέρα και θα την πληρώσουμε όλοι.Τότε τι θα έχεις να πεις;

      Διαγραφή
    3. Η πληρωμές θα γίνουν όταν δεσμευτεί η κυβέρνηση ότι δεν θα γίνουν απολύσεις. Μέχρι τότε τα παράπονά σας στους κυβερνώντες. Αυτοί αποφάσισαν τις απολύσεις. Όχι εμείς.

      Διαγραφή
  37. Υπαρχει περιπτωση να απαντησει καποιος;ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ;τιμωρειτε εμας για να μην κανετε την χαρη στους πολιτικους;γιατι δεν απαντατε;ειναι η 3φορα που σας ρωταω εγω.ενας υπευθυνος να απαντησει δεν υπαρχει;ελεος πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την πληρωμη αμα ήθελε η Διοικηση του Οργανισμου θα γινονταν στην ώρα της. Την εντολή πληρωμης την δίνει η Διοικηση και όχι οι υπάλληλοι που αυτοι την στιγμή απέργουν. Τα λεφτα θα μπουν δεν προκειται να τα χάσεις αλλα κάποιοι αυτοι την στιγμη αγωνιζονται για να μην χάσουν το ψωμί τους. Πρέπει να δουμε κάποια στιγμή πέρα απο τα εγω μας και τα θέλω μας. Αν αυρίο καταργησουν τον ΟΑΕΔ ούτε εσυ θα μπορείς να πάρεις και αυτα τα ψίχουλα που λέγονται επιδομα ανεργίας.
      Όλοι εχουμε αναγκες αλλοι μεγαλυτερες και άλλες μικροτερες (και να σημειωσω σε αυτο ότι κανεις δεν ξέρει τι τραβάει ο διπλανος του γιαυτο να μην κρινουμε). Ο σκοπος είναι να καταφερουμε να τις παραμερισουμε με ότι κοστος φια ένα γενικοτερο καλο. Αν αυτο δεν μπορει να γίνει δε υπαρχει περιπτωση να καλυτερεψουν ποτε τα πραματα.

      Διαγραφή
    2. πράγματι η πληρωμή γίνεται απο τη Διοίκηση κι οχι απο τους υπαλλήλους. Ανεργοι ! μαζευτείτε στη Διοίκηση να διαμαρτυρηθείτε!

      Διαγραφή
  38. Υπαρχει περιπτωση να απαντησει καποιος;γιατι τιμωρειτε εμας με το να μην πληρωνομαστε;ελεος πια.μας πηδανε ολοι τωρα κ εσεις!απαντηστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας στο video: "Ο ΟΑΕΔ κλείνει. Θα είναι κλειστός για όλο τον Αύγουστο. Να κατέβει ο κ. Βρούτσης και ο κ. Στουρνάρας και η τρόικα, να αντιμετωπίσουν τις ορδές των ανέργων που οι ίδιοι δημιούργησαν". Οπότε, ας περιμένουμε αυτούς ή τους συνεργάτες τους να κατέβουν στον γκισέ...

      Διαγραφή
    2. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΟΥ ΒΡΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΜΕ ΜΙΣΘΟ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ....ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΤΑ .ΡΕΜΑΛΙΑ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙΣ....ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΕΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΝΑΓΚΗ ΤΑ 360 ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΟΥΛΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ....ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΑΞΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ...ΨΗΦΙΖΕΤΕ

      Διαγραφή
  39. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ!ΑΡΧΙΚΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΟΛΕΜΕΝΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΥΝΑΔΕΡΦΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΥΣ ΙΔΑΧ ΚΑΙ ΥΕ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΣΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΠΑΠΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑΔΙΔΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ ΙΔΑΧ ΚΑΙ ΥΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΘΡΙΩΣ ΝΑ ΞΕΦΩΝΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΗΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΑΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ.ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΙΑ ΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΑΕΔ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ.ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΔΥΝΑΤΟ ΟΑΕΔ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ.ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑνεις δεν τιμωρει κανενα. Η Διοικηση του ΟΑΕΔ θα μπορουσε αν ηθελε να πληρωσει τα επιδοματα. Απλα με την μη πληρωμη αυτο που κάνει είναι να στρέφει τους ανέργους ενάντια στην απεργία. Ο σκοπος φίλε μου είναι να υπάρχει ΟΑΕΔ και λεφτα για να πληρωνοντια τα επιδοματα. Γιατι οπως θα έχεις διαπιστωσει και συ ο ίδιος τίποτα δεν είναι πλέον σίγουρο σε αυτη τη χώρα κια με αυτη τη πολιτικη. Μονο αν υπάρχει κοινο μετωπο και ομοψυχια μπορεί να γίνει κάτι. Το να είμαστε κοντοφθαλμοι δεν βοηθάει κανένα και είναι εις βάρος όλων μας.
    Και οι απεργοι χάνουν χρήματα και αρκετοι εξ αυτων βρίσκονται σε οικονομικο αδιέξοδο. Η τυχη και η μοιρα μας ειναι κοινη αλλα θελουμε α αλλαξουμε κάτι πρεπει να συμπορευτουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλημέρα σας, συνήθως είμαι μαζί με τους απεργούς... θα ήθελα όμως να ρωτήσω (και να πάρω μια ευθεία απάντηση σς παρακαλώ), φταίει η απεργία πράγματι για τους ανθρώπους που ΔΕΝ πληρώθηκαν τα επιδοματά τους ή είναι ένα τρικ αυτό ? ΠΟυ εκμεταλεύονται απο τη μία η κυβέρνηση για να σας το χρεώσει κι απο την άλλη οι συνδικαλιστές που νομίζουν πως είναι προς τιμήν τους ? Σας έχω στείλει και ένα email για το θέμα...

    υ.γ. Μην ρωτάτε.... ΝΑΙ υπάρχουν ολόκληρες οικογένειες που πλέον ζουν με το πενιχρό επίδομα ανεργίας του οργανισμού....

    Ευχαριστώ
    Μαριλένα Κωττάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πληρωμές γίνονται απο την Διοίκηση απ ευθείας κι οχι απο ους υπαλλήλους των ΚΠΑ

      Διαγραφή
  42. οταν παψεις να κοιτας μονο τον κωλο σου τοτε θα σταματησουν να σε πηδανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιταω τον κωλο μου επειδη ρωταω τι γινεται με τις πληρωμες;ευχομαι να μην φτασεις ποτε στην θεση μου κ να σε ρωταει το 2,5χρονων παιδι σου μαμα πειναω τι θα φαω.μιλατε λιγο καλυτερα κ σε μας που δεν ειμαστε αυτοι που σας απολυουν.

      Διαγραφή
  43. ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ;ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ;ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΟΡΑ ΕΣΑΣ;ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ.ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΡΟΥΦΑΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ.ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΤΕΛΟΥΝ.ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΟΜΩΣ ΕΚΕΙ.ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ 1,000,000 ΑΝΕΡΓΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΡΕΙΑ.ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΣΕΙΣ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΜΑΓΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΥΜΟ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΣΑΣ.ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ ΕΙΣΤΕ.ΚΑΝΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΚΛΑΙΤΕ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΣΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΕΠΡΕΠΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΙΤΑΝΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥΣ , ΔΕΝ ΦΤΑΕΙ ΜΕΤΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΥΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΤΑΝ ΓΡΆΦΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ. ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΟΑΕΔ.ΑΝΤΕ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΑ ΕΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ ΛΕΣ ΚΙ ΑΝ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΘΑ ΛΥΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ

      Διαγραφή
  45. εγω κοπελια δεν δουλευω στον οαεδ αλλα δεν μπορω να σε καταλαβω γιατι τα βαζεις με τους εργαζομενουσ?μηπως γιατι η απαθεια σου σε εχει φτασει σε αυτο το σημειο να χτυπας τον ευκολο στοχο δηλ. τον απλο εργαζομενο των 800 ευρω και δεν εχεις κουραγιο απο την πλυση που σου εχουν κανει τα καναλια, ή ακομα απο την πολλη πιτσα,τον φραπε και το σουβλακι να τα βαλεις με αυτους που πραγματικα σε εχουν φτασει σε αυτο το σημειο? αν εχεις κοτσια την ερωτηση που απευθυνεις στον απλο εργαζομενο του οαεδ - ποτε θα πληρωθω?-να την απευθυνεις στους πολιτικους που τοσα χρονια ψηφιζες και ξεπουλανε την χωρα σου αυτην την στιγμη.αν νομιζεις οτι η απεργια των εργαζομενων φταιει για ολα τα δεινα της χωρα σου γελιεσαι,συνεχισε να παιζεις το παιχνιδακι των καναλιων και των πολιτικων με το να τα βαζεις με τον απλο εργαζομενο και οταν ολα θα εχουν ξεπουληθει στους μεγαλοεργολαβους να σε δω τι θα κανεις τοτε.την ερωτηση ποτε θα πληρωθω να την απευθυνεις στον αντωνακη, στον βαγγελακι και σε ολα τα τομαρια που σε εχουν φτασει στο σημειο να περιμενεις ενα επιδομα - αν λες αληθεια- για να ζησεις.μπορει να ειναι ευκολο να κρυβεσαι στην ανωνυμια σου αλλα εγω πιστευω πραγματικα οτι σε εχουν βαλει και δεν εχεις καμια αναγκη.παντως και αληθεια να λες μαθε οτι δεν σε τιμωρει κανεις εργαζομενος, να τα βαλεις με τον ιδιο σου τον εαυτο και τις πολιτικες σου επιλογες.φιλικα νεκ ΡΕΘΥΜΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η κοπελα δε ρωταει ποτε θα πληρωθω αλλα ποτε θα πληρωθουν..εσυ που ησουν οταν χιλιαδες εργαζομενοι χασαν τις δουλειες τους οταν ξεπουλουν την πατριδα οταν γινονται εκλογες... Α.Π

      Διαγραφή
    2. 1ον μιλας χωρις να με ξερεις και με προσβαλεις λες κ εσυ τα ξερεις ολα.2ον στο επιπεδο σου δεν θα πεσω.3ον δεν τα εβαλα με κανεναν υπαλληλο του οαεδ ερωτηση εκανα.κ ναι ρε ξεφτιλα εχω αναγκη τα 510 γιατι εγω δεν εχω απο πουθενα να παρω.ελπιζω να σου ελυσα τις αποριες.α κ που εισαι εμενα το ονομα μου ειναι ιωσηφιδου ιωαννα και δεν κριβομαι ουτε κ ειμαι κομματοσκυλο οπως εσυ... εσυ αραγε θα μας το πεις;

      Διαγραφή
  46. Και μόνο που κάποιοι απο εσάς δεν καταλαβαίνουν ότι υπάρχουν οικογένειες που ζούν μόνο με το επίδομα του ΟΑΕΔ και απαντάτε κοροϊδευτικά ότι παίρνουμε και μαύρα δείχνει ότι δεν ξέρετε τι σας γίνετε.Μόνο τον εαυτό σας σκέφτεστε.Αν θέλατε τον κόσμο με το μέρος σας θα φροντίζατε να πληρωθούμε και να έχουμε να ταίσουμε τα παιδιά μας. Μας έχετε αφήσει ξεκρέμαστους τόσες μέρες και συνεχίζετε.Να ξέρετε λοιπόν ότι εχετε φέρει σε σημείο απελπισίας πολύ κόσμο και αυτόν τον κόσμο θα τον βρείτε απεναντί σας αντι δίπλα σας.Η δική σας συμπεριφορά φέρνει αυτό το απότέλεσμα.
    'Εστω και τώρα σκεφτείτε λογικά και φροντίστε να φτάσουν τα χρήματ σ όλους εμάς που τα έχουμε πραγματική ανάγκη.Αν υπάρχει ακόμα φιλότιμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟΝ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ,ΜΠΡΑΒΟ

      Διαγραφή
    2. Έχετε απόλυτο δίκιο να ζητάτε απάντηση για το πότε θα πιστωθεί το επίδομα στο λογαριασμό σας και σίγουρα δεν έχουμε κανένα δικαίωμα εμείς να κρίνουμε εάν το μοναδικό σας έσοδο είναι το ταμείο ανεργίας ή όχι! Όσοι από εσάς έχετε ήδη παρουσιαστεί για καταγραφή στις υπηρεσίες μας λογικά θα βρείτε τα χρήματα στην τράπεζα την Παρασκευή που ακολουθεί την ημερομηνία πληρωμών σας (π.χ. εάν είχατε καταγραφή 20/06 έως 19/07 σημαίνει την Παρασκευή μετά τις 20 κάθε μήνα και έως την έναρξη παρουσίας σας για το επόμενο τρίμηνο, αντίστοιχα εάν είναι 05/06 έως 04/07 την Παρασκευή μετά τις 5 κάθε μήνα κ.λ.π.)
      Προσωπική μου εκτίμηση είναι πως ναι υπάρχει η δυνατότητα έαν θέλουν να μην κολλήσουν τις πληρωμές σας ανεξάρτητα από το εάν οι απεργίες μας θα συνεχιστούν ή όχι έτσι ώστε η ταλαιπωρία σας να είναι όσο το δυνατόν μικρότερη, άλλωστε σκοπός μας δεν είναι να κάνουμε τη δική σας ζωή δυσκολότερη.
      Τραγικό πάντως είναι το γεγονός πως η αρχαιότατη τακτική του "διαίρει και βασίλευε" συνεχίζει να έχει αποτέλεσμα ακόμα και στις μέρες μας για όποιον πολιτικό την εφαρμόζει...

      Διαγραφή
    3. Αυτά 1. να τα πείτε στη διοίκηση του ΟΑΕΔ γιατί απο εκεί πληρώνεστε και 2.Αλίμονο να περιμένετε να ζήσετε απο το επίδομα που αργά ή γρήγορα θα τελειώσει. Μετά τι;;;Δεν εχει σχέση η απεργία με τις πληρωμές σας αλλά όο και να τολέμε θέλετε κάτι να γκρινιάζετε. Αντε μαζευτείτε στον αλιμο να διαμαρτυρηθείτε. Ισως έτσι κάνετε και κάτι ουσιαστικότερο απο να τα βάζετε με τους υπαλλήλους

      Διαγραφή
    4. Κανενας δεν τα εβαλε με κανεναν μη γινεστε τοσο εριστικοι.ερωτηση εκανα δεν ξερω ποιος ευθυνεται για τις πληρωμες.

      Διαγραφή
  47. Οι πληρωμές δεν γίνονται μόνες τους. Χρειάζεται κόσμος να τις κάνει.Εάν απεργούν αυτοί που ασχολούνται με το θέμα αυτό πώς θα γίνουν οι πληρωμές? Βλέπεις ο υπουργός μόνος του δεν μπορεί να κάνει τις πληρωμες.Γι'αυτό υπάρχουν εξειδικευμένοι υπάλληλοι. Εγώ όμως δεν είδα να αγχώνεσαι στο τι θα γίνει εάν οι ίδιοι υπάλληλοι βγουν σε μόνιμη διαθεσιμότητα...να δω τότε πότε και πως θα γίνουν οι πληρωμές. Με όλο το σεβασμό προς τους άνεργους που δεν εχουν πληρωθεί και καταλαβαίνουμε την κατάστασή τους (για την οποία δεν ευθυνόμαστε εμείς) θα κάνω ένα απλό ερώτημα. Πώς πιστεύετε ότι θα εξυπηρετείστε όταν ερχόσαστε στα ΚΠΑ και είμαστε οι μισοί? Οι ουρές θα αυξηθούν, ο κάθε υπάλληλος θα κάνει 10 δουλειές μαζί. Μην νομίζετε ότι οι υπάλληλοι εργάζονται μόνο μέχρι τις 2 που κλείνει το ΚΠΑ.Η δουλειά μετά τις 2 είναι ατελείωτη.Πώς να εξυπηρετήσεις τόσες αιτήσεις!!! ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΟΥΡΕΣ και ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ και ο κόσμος μέσα στα νεύρα.Πιεσμένος από παντού..από όλα..τα λέει σε όποιον βρει μπροστά του.Επιθετικότητα, απειλές, απελπισία στα πρόσωπα των ανθρώπων.Σε λίγες μέρες όσοι από εμάς θα παραμείνουμε θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε και τις απορριπτικές για την ανεργία των ανθρώπων(εποχιακή).Καθημερινά οι άνεργοι κλαίνε μπροστά μας. Μας λένε το παράπονό τους αλλά εμείς πρέπει να είμαστε ανεπηρέαστοι,γρήγοροι στην εξυπηρέτηση,φιλικοί και να μην δείχνουμε τα συναισθήματά μας.(σύμφωνα με τον κώδικα συμπεριφοράς).Αυτοί όμως που κλαίνε είναι άνθρωποι που τους βλέπουμε καθημερινά, είναι φίλοι μας, αδέρφια, γνωστοί και μας βρίσκουν και μας τα λένε όπου μας βρουν..στο σχολείο των παιδιών, στο super market, στο δρόμο. Αυτό και εάν είναι εργασιακό στρές.Σε αυτό έρχεται να προστεθεί και η ανασφάλεια που καθημερινώς καλλιεργείται..απολύσεις..κινητικότητα...διαθεσιμότητα..εφεδρεία. Θα είμαι εγώ ή εσύ στην διαθεσιμότητα? Δεν ξέρω..πάντως αυτό που ξέρω ότι και οι δυό μας θα είμαστε στην ανασφάλεια και στην απελπισία.
    Συγχαρητήρια, το κράτος ανακάμπτει..απλά οι πολίτες του απεβίωσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς αγωνιστές που μόνο εξυπνάδα πουλάτε που είσασταν όταν απολύονταν χιλιάδες απο τον ιδιωτικό τομέα όπως εγώ? στα σπίτια σας και στη σιγουριά σας φυσικά γιατί πιστεύατε ότι αυτό που συμβαινει δε σας αφορά.Τώρα ξαφνικά θυμηθήκατε τους ανέργους και τους απολυμένους γιατί κινδυνεύετε να γίνετε σαν αυτούς.Και συνεχίζετε να δείχνετε μ αυτά που λέτε ότι πραγματικά δεν έχετε καμία ευαισθησία παρά μόνο συμφέρον. Αν καποιοι από σας δεν έκαναν κατάληψη στα γραφεία της Διοίκησης θα είχαμε πληρωθει. Αλλα σας αρέσει να λέτε ψέμματα και να παρίστανετε ξαφνικά τους μάρτυρες.Εσύ αγχώθηκες όταν εμείς δεν είχαμε εργασιακά δικαιωματα? εσυ αγχώθηκες όταν εμάς μας έδιωχναν επειδή δεν δεχόμασταν να δουλεύουμε 10ωρο με τα μισα από όσα παίρνεις εσύ? όχι βέβαια γιατι είσαι αλλος ένας υποκριτής αγωνιστής του καναπέ και της πάρτης σου φίλε μου.Είναι καιρός πια να δείτε την αλήθεια κατάματα και να αφήσετε το παραμύθι του αδικημένου δημόσιου υπαλλήλου.Εκτός αν δεν έχετε δουλεψει ποτέ στον ιδιωτικό τομέα και δεν ξέρετε γιατί μιλάτε.

      Διαγραφή
    2. φιλε μου εχουμε δουλεψει και στον ιδιωτικο τομεα και ξερουμε τι γίνεται! και στον ιδιωτικο υπαρχουν δουλειες και δουλειες και δεν ειναι το ίδιο ολοι οι υπάλληλοι. Αυτη την πιπιλα με συγκριση ιδιωτικου και δημοσιου τομεα πρεπει πια να σταματησει. Το να πεταμε γενικα τον όρο ιδιωτικος τομεςα δεν λέει τίποτα και το μονο που κανετε είναι να διευκολυνετε την κυβερνηση να παρει ακομα πιο πολλα μετρα. Ιδιωτικός τομέας ειναι και η Τρεμη, ο Πρετεντερης, ο ντελιβερας. Ειναι όλοι τό ίδιο;
      Και αν θέλεις να ξέρεις φίλε μου όταν δούλευα στον ιδιωτικο τομέα έπαιρνα δεκαπλασια και πάνω χρηματα απο αυτα που παίρνω τώρα. Απλα διάλξα το δημοσιο γιατι πίστευα ότι μπορουσα να προσφερώ κάτι και για μια πιο ποιοτικη εργασία πάνω στον τομέα μου. Δυστυχως έκανα λάθος. Οσο και καλη διαθεση να είχα το σύστημα είναι τέτοιο που δεν σε αφηνει να κάνεις κάτι κάλο. Για τα κακα του δημοσιου φίλε μου δεν φταίει ο απλός υπάλληλος αλλα αυτοι που βρίσκονται στην κορυφη της ιεραρχίας.
      Και πες μου γιατι δεν θυμαμαι καλά ποιες ειναι οι απεργιες του ιδιωτικου τομεα; Πότε ηταν κλειστα τα μαγαζιά και οι επιχειρησεις για μέρες γιατι εγω δεν το θυμαμι. Μεμονωμενοι αγωνες όταν εκλειναν ενα εργοστασιο, μια επιχειρηση γινονταν. Ποτε ένας υπάλληλος του ιδιωτικου τομέα υποστηριζε έναν άλλον που απολυονταν; Για πες μου;
      Πτε με κάλεσες να αγωνιστουμε μαζι και δεν ήρθα; Πότε;
      Απο τον γκισε όλοι οι υπάλληλοι παλευουν να εξυπηρετησουν τα άτομα που έμειναν χωρις εργασία, να βοηθησουν τον κόσμο κα ποια η αναγνωριση; Καμμιά!
      Ιδιωτικος ή δημοσιος τομέας ειμαστε ολοι εργαζόμενοι και όλοι στην ίδια μοίρα.
      Το να είμαστε χαιρεκακοι είναι εύκολο η αλληλεγγυη ειναι το δύσκολο.
      Εσυ τα χρηματα σου σου θα τα πάρεις καποια στιγμη αλλα ο απεργος όχι!
      Και αυτός εχει οικογενεια να θρέψει παιδια που σπουδάζουν και δάνεια να τρέχουν.
      Και τα χρήματα τα παίρνεις επειδη κάποιοι υπάλληλοι ασχοληθηκαν με την υποθεση σου. Εμεις αν απολυθουμε ούτε ταμειο ανεργίας δεν μπαίνουμε!!


      Διαγραφή
    3. ΘΑ ΣΤΑ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΒΟΥΡΤΣΗΣ ΑΝΤΕ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΤΕ!!! ΟΠΟΙΟΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΠΑΣΟΚ ΝΔ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΨΕΙ 7ΗΜΕΡΟ 3ΒΑΡΔΙΕΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΧ ΒΙΟΧΑΛΚΟ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΧΕΣ ΦΙΛΕ ΟΥΤΕ 1ΩΡΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΕΙΣΤΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ

      Διαγραφή
    4. Είμαι άνεργη 1,5 χρόνο. εσύ είσαι; Αν όχι, σου εύχομαι ολόψυχα να χάσεις τη δουλειά σου, αν είσαι άνεργος σου εύχομαι να παραμείνεις.

      Με αγάπη
      άνεργη του βρωμοιδιωτικού τομέα!!!!

      Διαγραφή
    5. Την ευθύνη για την μη πληρωμή σας την έχει η κυβέρνηση. Αυτή ξεκίνησε την αντιπαράθεση με τους εργαζόμενους. Προφανώς οι υπάλληλοι δεν είχαν καμία διάθεση να κάνουν καλοκαιριάτικα απεργία. Αλλά μπροστά στις απολύσεις δεν υπάρχει άλλη επιλογή.

      Διαγραφή
  48. Προς συναδέλφους:
    Κάποιοι από εμάς πιστεύουν ότι πάει πολύ να χάσουν άλλα τρία-τέσσερα ή και παραπάνω μεροκάματα για ένα καταδικασμένο αγώνα. Άλλοι είναι πιο σίγουροι για τον εαυτό τους στην… αξιολόγηση. Μερικοί πιστεύουν ότι μόνο 250 θα φύγουν και ο εφιάλτης θα πάρει τέλος. Υπάρχουν και αυτοί που δεν αντέχουν με τίποτα να χάσουν τα αυγουστιάτικα μπάνια τους. Καληνύχτα και όνειρα γλυκά.
    Προς λοιπούς συμπολίτες (ανέργους, εργαζομένους κλπ):
    Κάποιοι (μάλλον αρκετοί) βλέπετε στους δημοσίους υπαλλήλους τον ανάποδο σταυρό και τον Βεελζεβούλ μαζί. Για όποιο λόγο και να το πιστεύετε δεν πρόκειται να ιδρώσω για να σας αλλάξω γνώμη. Αλλά αν χάσω τη δουλειά μου (όπως πολλοί επιθυμείτε) δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα προς το καλύτερο για σας ό,τι και να υπόσχονται οι τηλεοπτικοί σας ΄΄μέντορές΄΄. Καληνύχτα και όνειρα γλυκά.
    Συμπέρασμα:
    Σε οποιαδήποτε χώρα αυτού του πλανήτη, 25% ανεργία σε τρία χρόνια, φορολογία οθωμανικής πρακτικής, συνεχή παραβίαση του Συντάγματος, υποβάθμιση κοινωνικής πρόνοιας, εξευτελισμοί και άγρια κοροϊδία από τους κυβερνώντες θα προκαλούσαν σεισμούς, λοιμούς και καταποντισμούς μαζί με κανα δυο επαναστάσεις. Στην Ελλάδα του Γιωργάκη Παπανδρέου που ακόμα προκαλεί ασύστολα και του Σαμαρά που είναι πιο ακραίος και από τη Μπακογιάννη το πολύ-πολύ να οργιστούν οι άνεργοι, όχι γιατί δεν έχουν (και δεν πρόκειται να βρουν) δουλειά αλλά επειδή τα ψίχουλα που τους δίνουν για επιδόματα θα κατατεθούν με μερικές μέρες καθυστέρηση. Και μετά μπάνια, Παντελής Παντελίδης, γκρίνια και ΄΄άντε μωρέ μιλάν και οι βολεμένοι΄΄.
    Καληνύχτα και όνειρα γλυκά.
    Τουλάχιστον εγώ μπορώ -ολομόναχος, δεν με απασχολεί- να φωνάζω προς όλους εσάς τους εναρκτήριους στίχους από το Trooper των Iron Maiden.
    «ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ»
    ΑΓΓΕΛΟΣ-ΛΑΓΚΑΔΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν ούτε μπάνια θα κάνω ουτε βολεμένη νιώθω.Απο τότε που άρχισα να εργάζομαι στον ΟΑΕΔ σπάνια έλλειψα απο πορείες αλλά οχι απο απεργίες. Στον ιδιωτικό χώρο δούλεψα αρκετά χρόνια και δεν με φοβίζει η δουλειά.Ας με απολύσουν παρά κάθε μέρα να με φθείρουν. Ομως θα σου πω κάτι, αν και αύριο είμαστε οι 20 μ.....ς την Τρίτη θα πάω για δουλειά . Σρο γραφείο μου όμως θα γράψω : Ηθελα να απεργήσω αλλά βαρέθηκα να ανήκω στους 20. Που είναι οι 250; που είναι οι 4000 υπάλληλοι. Δεν με ενδιαφέρει ας με απολύσουν............

      Διαγραφή
    2. ΟΤΑΝ ΧΑΝΟΤΑΝ ΟΙ ΖΩΕΣ 1500000 ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΒΟΛΕΜΕΝΕ?

      Διαγραφή
    3. Οι ίδιοι οι 1500000 τι έκαναν; Πέρα από κλάματα στον ΟΑΕΔ, τίποτα απολύτως. Όμως μια χαρά μάθατε το μάθημα σας από τον Κώνστα, τον Παπαδημητρίου και τους υπόλοιπους στην αγαπημένη σας ελληνική TV.Αγανακτισμένοι και ενεργοί πολίτες και κουραφέξαλα.

      Διαγραφή
  49. Εντατικοποίηση ττου αγώνα τώρα- Μαύρες σημαίες σε όλα τα ΚΠΑ- ΠΑΝΟ στα μεγάλα κεντρικά ΚΠΑ, ΑΘΗΝΩΝ, ΠΕΙΡΑΙΑ- Εξέταση ενδεχομένου διαγραφής από τα πρωτοβάθμια σωματεία όσων απέχουν από τον αγώνα τον οποίο και υπονομεύουν. Θεατρικό από την ομάδα του ΟΑΕΔ με σάτυρα της πραγματικότητας και κλήση καναλιών. ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ-ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ-ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ-ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΛΙΓΟΨΥΧΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ- ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΛΑΙΛΑΠΑ ΠΟΥ ΔΙΑΛΥΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΑ ΚΠΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αν και δεν κατάλαβα ποιές απαντήσεις απευθύνονται στο ερωτημά μου... Μπαίνω στον κόπο να ξαναγράψω για δύο λόγους...

    1. Είμαι η μόνη που έγραψα ΕΠΩΝΥΜΑ... είναι πολύ εύκολο και σύνηθες να κρύβονται κάποιοι πίσω απο την ανωνυμία τους και να απαντάνε, να βρίζουνε κλπ....

    2. Προσωπικά ΔΕΝ είμαι άνεργη, ούτε περιμένω να πληρωθώ επίδομα... "Δημοσιογράφος" είμαι (σκόπιμα τα εισαγωγικά) που προσπαθώ να κρατήσω τον κόσμο ενωμένο... Η ερώτηση που έθεσα ήταν ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ αλλά κανείς σας δεν την κατάλαβε... Ρώτησα αν στην ουσία ευθύνονται οι εργαζόμενοι που έκαναν απεργία για την μη πληρωμή του κόσμου, που φυσικά εναντιώθηκε χωρίς να γνωρίζει ή αν αυτό ΣΥΜΦΕΡΕΙ την κυβέρνηση να το παρουσιάζει έτσι, ενώ πιθανόν να υπήρχαν μηχανισμοί που θα μπορούσε ο κόσμος να έχει πληρωθεί και η απεργία να γίνει κανονικά και να είμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΥΤΟ...

    υ.γ. Για την ιστορία ούτε δημόσιος υπάλληλος υπήρξα ποτέ, ούτε βολεμένη, ούτε ζω με επιδόματα.... Μπορεί να είμαι τρίτεκνη μανούλα και να ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ κι εγώ το οικογενειακό επίδομα αλλά Δόξα το Θεό δεν εξαρτάμαι ακόμα απο αυτό... Υπάρχουν όμως οι άνεργοι ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ που δεν είναι επιλογή τους που ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ το γάλα των παιδιών τους απο αυτό το ρημάδι επίδομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ. Κωττακη στην ουσια λοιπον ΔΕΝ ευθυνονται οι εργαζόμενοι που έκαναν απεργία για την μη πληρωμή του κόσμου, που φυσικά εναντιώθηκε χωρίς να γνωρίζει, Αυτό φυσικα ΣΥΜΦΕΡΕΙ την κυβέρνηση να το παρουσιάζει έτσι, ενώ πιθανόν να υπήρχαν μηχανισμοί που θα μπορούσε ο κόσμος να έχει πληρωθεί και η απεργία να γίνει κανονικά και να είμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΥΤΟ...

      Διαγραφή
    2. Γιατί λοιπόν δεν ενημερώνετε τον κόσμο ότι δεν έχει καμία σχέση η απεργία με τη μη πληρωμή των επιδομάτων παρά τους μιλάτε με αυτό τον τρόπο, δεν εννοώ εσάς προσωπικά, αναφέρομαι στις απαντήσεις από υπαλλήλους του ΟΑΕΔ εδώ στο blog. Ετσι θα φέρετε τον κόσμο με το μέρος σας;;;;

      Διαγραφή
  52. Εντατικοποίηση του αγώνα τώρα- Μαύρες σημαίες σε όλα τα ΚΠΑ- ΠΑΝΟ στα μεγάλα κεντρικά ΚΠΑ, ΑΘΗΝΩΝ, ΠΕΙΡΑΙΑ κ.α.- Εξέταση ενδεχομένου διαγραφής από τα πρωτοβάθμια σωματεία όσων απέχουν από τον αγώνα τον οποίο και υπονομεύουν. Θεατρικό από την ομάδα του ΟΑΕΔ με σάτυρα της πραγματικότητας και ενημέρωση καναλιών. ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ-ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ-ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ-ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΛΙΓΟΨΥΧΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ- ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΛΑΙΛΑΠΑ ΠΟΥ ΔΙΑΛΥΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.. Γ.Καρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Κύριε Μακράκη θα μπορούσατε σας παρακαλώ να μου εξηγήσετε αυτόν τον μηχανισμό βαση του οποιου έπρεπε ο κόσμος να έχει πληρωθεί και έτσι βέβαια να αποδειχθεί αυτό που εγώ ρώτησα κι εσείς απαντήσατε; ειναι πολύ σημαντικό να έχετε στο πλευρό σας όλο τον κόσμο... Τουλάχιστον έτσι πιστεύω εγώ

    Υ.γ. Ελπίζω κάποιες απειλές που διαβάζω παραπάνω να μην αφορουν εμένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΛΥΣΣΑΡΗ4 Αυγούστου 2013 στις 11:59 μ.μ.

    ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
    ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ.ΣΕ ΕΒΑΛΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΧΑΡΑΤΣΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ.ΣΟΥ ΑΥΞΗΣΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ ΣΟΥ (ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΣΟΥ ΑΥΞΗΣΕ ΤΟ ΦΟΡΟ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΕΣΦΙΞΕΣ ΔΕΡΜΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ. ΣΟΥ ΑΥΞΗΣΕ ΤΗ ΔΕΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.ΣΟΥ ΜΕΙΩΣΕ ΤΟΝ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΣΤΑ ΛΙΓΑ. ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΤΕΧΝΗ. ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ - ΓΥΜΝΑΣΙΑ - ΛΥΚΕΙΑ. ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙΣ ΣΤΑ ΙΔΩΤΙΚΑ ΙΕΚ. ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΟΕΚ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΣΠΙΤΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΕΝΟΙΚΙΟΥ. ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΟΕΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΟΥΤΕ ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΣΟΥ. ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΑΤΡΕΥΤΕΙΣ. ΣΟΥ ΜΕΙΩΣΕ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ, ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΚΑΙ ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟΥΣ ΕΠΟΧΙΚΑ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ. ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ ΤΗ ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΙΑ ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΓΚΗ. ΑΦΗΣΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΠΗΓΑΙΝΕ. ΚΑΤΑΡΕΥΣΕ ΤΗ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΕΛΥΘΕΡΟ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΝΑ ΠΤΩΧΕΥΟΥΝ. ΣΟΥ ΜΕΙΩΣΕ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ Ή ΣΕ ΕΒΑΛΕ ΝΑ ΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ. ΣΟΥ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ ΤΗΝ ΕΡΤ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΟΥΝ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΤΟ MEGA ΚΑΙ Ο ΑΝΤ1. ΕΦΤΑΣΕ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΤΟ 25%. ΜΕΙΩΣΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΤΙΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΟΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΚΑ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΟΑΕΔ.ΤΟΣΑ ΚΑΛΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ........... ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΕΜΑΘΕ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΟΠΟΙΕΙΣ ΜΕ ΕΥΚΟΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΟΧΙ ΤΗ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝΕ ΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΠΕΡΓΙΑ .... ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΞΑΝ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΕΧΑΣΕΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ , ΣΕ ΚΟΙΤΑΞΑΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΡΙΣΤΗΚΑΝ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΕΦΤΑΣΕΣ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. ΛΥΠΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΜΑΣ, ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ: Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Σας παρακαλώ πολύ, αύριο όποιος γνωρίζει συνδικαΛΗΣΤΗ που δεν απεργεί να τον αναφέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΠΡΩΤΑ ΨΑΞΕ , ΜΑΘΕ ,ΡΩΤΗΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ.ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΒΟΛΕΥΕΣΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΛΑΣΣΑΡΟΥΝ ΤΟΤΕ ΑΣΧΟΛΕΙΣΟΥ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ο κανιβαλισμός άρχισε, δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση... τέτοιος λαός είμαστε και αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά κάποιοι και αυτή την στιγμή τρίβουν τα χέρια τους τα οποία χέρια τους σε λίγο θα ετοιμάζουν τα φύλλα πορείας μας για την επιστράτευση λόγω "δημοσίου συμφέροντος" και στη συνέχεια θα υπογράφουν τις απολύσεις μας. ΚΑΛΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ , ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ , ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΜΑΚΡΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Άρα δεν είναι θέμα των απεργών το ότι δεν πληρώνονται οι άνεργοι.
    Όντως, τις άλλες φορές έτρεχε μόνη της η πληρωμή όπως χριστούγεννα και πάσχα.Μας ανοίξατε τα μάτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι συνεχίζετε αυτή τη συμπεριφορά... Βλέπετε πως έχουμε μπει σε αυτό το blog και άνθρωποι που δεν εργαζόμαστε στον ΟΑΕΔ και προσπαθούμε να σας στηρίξουμε... Προσπαθούμε να ενημερωθούμε απο εσάς που γνωρίζετε (γιατί φυσικά δεν είναι δυνατόν να ξέρω εγώ πχ πως κάνει κάποιος άλλος την δουλειά του) και να ενημερώσουμε τους πολίτες για να καταλάβουν ότι δεν φταίνε οι απλοί εγραζόμενοι που απεργούν για την μη πληρωμή τους και αντί να μας δώσετε μια απλή και σαφή απάντηση, ειρωνεύεστε και βρίζετε και μάλιστα ανώνυμα... Λυπάμαι που σκέφτηκα να είμαστε όλοι ενωμένοι στον δύσκολο αυτό αγώνα... Καλή τύχη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Τα λεφτα απ' ότι ειδα στάλθηκαν στην τράπεζα σημερα 5/8/2013. Θα φανουν στους λογαριασμους το απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ο αγώνας μας αγαπητέ πολίτη, ξεκίνησε από το 2010 και συνεχίζεται έως και σήμερα, για θέματα που άπτονται όχι μόνο του Δημοσίου συμφέροντος αλλά και του ίδιωτικού τομέα (γιατί κάποτε υπήρξαμε και εμείς εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα)
    Να θυμίσω στον φίλο πολίτη (ίσως τώρα άνεργο)ότι οι υπάλληλοι του ΟΑΕΔ και γενικά του Δημοσίου έδωσαν το απεργιακό παρόν (σε ότι μπορώ πρόχειρα να θυμηθώ):
    α) κατά του νέου ασφαλιστικού και συνταξιοδοτικού νόμου το 2010, β) κατά του μεσοπρόθεσμου μνημονίου
    γ) κατά των μέτρων περικοπής μισθών για όλον τον εργασιακό χώρο και τον ιδιωτικό
    δ) ενώθηκαν με τους αγανακτισμένους πολίτες στην Πλατεία Συντάγματος και διεκδικούσαν αξιοπρεπή διαβίωση.
    ε) κατά των πολυνομοσχεδίων που στερνούν από τον πολίτη το δικαίωμα στην εργασία, την παιδεία, το ξεπούλημα όσο - όσο της δημόσιας γής και των κερδοφόρων για το δημόσιο επιχειρήσεων.

    Αγαπητέ πολίτη στον αγώνα μας τώρα δεν σε βρίσκουμε συμπαραστάτη. Δεν ήσουν στην πλατεία να μας σφίξεις το χέρι, προτίμησες να βρίσκεται σε κάποια καφετέρεια και να παρακολουθείς ως θεατής θεωρώντας ότι ο αγώνας δεν σε αγγίζει, διότι πέρασες στην αντίπερα όχθη του ανέργου.
    Σε σένα λοιπόν που παρακολουθείς ως θεατής έχω να πω, σήκω και ένωσε τη φωνή σου μαζί μας, σήκωσε τη γροθιά σου μαζί μας. Σήκω και φώναξε για το δικαίωμα σου στην εργασία, σήκω και φώναξε για μείωση των τιμών των προϊόντων (μείωση του κόστους ζωής), σήκω και δείξε το ανάστημα σου, το οποίο φθάνει το 1.500.000 ψυχές, οι οποίες μπορείτε να κάνετε και κόμα αν το οραματιστείτε. Σήκω και πες παρόν, να ακούσουν οι κυβερνώντες ότι ακόμα υπάρχεις, σήκω και φώναξε για όσους συνανθρώπους μας αποχώρησαν από τη ζωή και δεν έχουν πια φωνή, μη μπορώντας να αντέξουν τις τρομακτικές αλλαγές στην καθημερινότητα μας τα τελευταία 3 χρόνια.

    Θα απολύσουν 12.500 εργαζόμενους δήθεν για να βελτιωθούν οι υπηρεσίες σε σένα πολίτη, ίσως να μειωθούν και οι φόροι σου ενώ θα προσλάβουν 10.000 πάλι για να σου παρέχουν υπηρεσίες ποιοτικές και πάλι να σε φορολογήσουν. Το θέμα δεν είναι να φύγεις εσύ ή εγώ, το θέμα είναι να δουλέψουμε για 400 ευρώ. Σε σύγχρονες συνθήκες εργασιακού μεσαίωνα.

    Αν το κράτος δεν μπορεί να πληρώνει για 8ωρο τους υπαλλήλους του ας δουλέψουν 6ωρο και ας πληρωθούν για τόσο.
    Ας περιμένει το κράτος έως το 2015 τους συναδέλφους που θα συνταξιοδοτηθούν και θα φύγουν έως 150.000 όσους ακριβώς θέλει και ο δανειστής μας.
    Το πρόγραμμα εξοιγίανσης της οικονομίας μας δεν βγαίνει, ας το πάρουν απόφαση και ας αλλάξουν ρότα, όπως κάνει ένας καπετάνιος όταν βλέπει το καράβι του να πηγαίνει σε ξέρα.

    Οσο για τα παράπονα που διάβασα από συναδέλφους για όσους εργαζόμενους για δικούς τους λόγους δεν συμμετείχαν στην απεργία μας έχω να πω, όταν τα χρέη τρέχουν, οι απλήρωτες δόσεις δανείων συσσωρεύονται και κινδυνεύεις να χάσεις το σπίτι σου, όταν έχεις παιδιά που σπουδάζουν σίγουρα δεν μπορείς να συμμετέχεις με τη θέρμη που θα ήθελες στις απεργιακές κινητοποιήσεις αγαπητέ συνάδελφε. Δεν παρεξηγώ τους συναδέλφους μας , ούτε τους στήνω στον τοίχο.
    Ας δώσουν τη μάχη τους εντός της υπηρεσίας, ενημερώνοντας τους πολίτες για τον αγώνα μας, ώστε να τους έχουμε στο πλευρό μας. Άλωστε όταν ο πολίτης εξυπηρετείτε μετριάζετε το αρνητικό κλίμα ενάντια στον αγώνα μας από τους αντιπάλους.
    Τελειώνοντας προτείνω αν οι απεργίες μας συνεχιστούν να μην γίνονται παρασκευή, ώστε να μην δημιουργούνται προβλήματα πληρωμής στους ανέργους, καθώς επίσης να μην κλείνουν τελείως οι υπηρεσίες, οι μισοι να δουλεύουν, όσοι μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά ας δηλώνουν απεργία, μην βαρυγκομάμε και κακιώνουμε μεταξύ μας. Ας δείξουμε συναδελφική αλληλεγγύη και ας είμαστε ενωμένοι στον αγώνα.

    Α2 Ν.Έβρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ρε παιδια εμενα μπορει να μ απαντησει καποιος γτ καιγομαι?η καρτα μ εληγε 30/7...γυρισα αθηνα 31/7 και πηγα ν ανανεωσω αφου εχω περιθρωιο 5 μερες μετα...

    Ομως 31/7 σταση εργασιας κι απο τοτε απεργια....τι μπορω να κανω?μ εχουν διαγραψει ηδη ή λογω απεργιας θα μπορεσω ν ανανεωσω μολις ανοιξει ο οαεδ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΚΑΙ ΚΠΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΟΥΤΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΙΑΤΙ ?ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΣΤΟ ΤΗΛ ΟΤΙ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΟΣΩΝ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΑ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ.
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΣΚΗΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ ,ΤΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΠΑΝΕ ΤΖΑΜΠΑ.ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΕΦΕΡΑΝ ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ 3 ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΑΡΑΔΕΣ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΚΟΥΝΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ,ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ.ΣΤΗΝ ΠΔ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΤΙΣ 21 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΙΠΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ.ΑΥΤΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΕΚΛΕΓΜΕΝΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΙ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΥΝΑΔΕΡΦΩΝ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗΜΟΤΗΤΑ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΑΝΑΦΕΡΟΤΑΝ ΣΕ ΛΙΣΤΑ 20Ο ΑΤΟΜΩΝ ΣΥΝΑΔΕΡΦΩΝ ΙΔΑΧ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΕ ΛΙΣΤΑ 260 ΑΤΟΜΩΝ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΟΕΚ ΚΑΙ ΟΕΕ ΚΑΙ ΟΣΕ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ.ΑΣ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΡΦΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΝ Η ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΥΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥΣ Η ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΘ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝΝ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ.Ο ΑΓΩΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Περιμένουμε την ενημέρωση του Συλλόγου και της Ομοσπονδίας Εργαζομένων του ΟΑΕΔ για την συνέχιση των των απεργιακών κινητοποιήσεων,καθώς αύριο, Τρίτη, 6 Αυγούστου, υπάρχει κατάληψη στο Κτίριο της Διοίκησης καθώς και Γενική Συνέλευση για τον Απολογισμό των εως τώρα κινήσεών μας και την περαιτέρω δρομολόγηση των αντιδράσεων μας.
    Στα μέσα του θέρους πολλοί υπάλληλοι Διοικητικοί και Εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε κανονική άδεια και δεν έχουν την δυνατότητα ή δεν θέλουν να ανακαλέσουν την κανονική τους άδεια.
    Ενα 50% ειναι αυτό.
    Καποιοι στην επαρχία θεωρούν ότι είναι μακρυά από τις εξελίξεις ή ότι δεν τους αγγίζουν οι επικείμενες απολύσεις.Καποια ΚΠΑ της Επαρχίας μαθαίνουμε ανοιξαν,από ορισμένους υπαλλήλους.
    Δυστυχώς το timing ειναι κακό για απεργιακές κινητοποιήσεις αλλά ο καθένας σύμφωνα με την συνειδησιακή του ωριμότητα ,αλλά και τις βιοποριστικές του ανάγκες προσπαθεί να ανταποκριθεί..
    Αυτά όσον αφορά τους υπαλληλους του ΟΑΕΔ.
    Όσο για τους ανέργους,μην μας παρεξηγούν, δεν τους "τιμωρούμε" για να πετύχουμε τον σκοπό μας.
    Εχουμε υπάρξει και άνεργοι και στον ιδιωτικό τομέα.
    Κανουμε και εμείς τον αγώνα μας,για την επαγγελματική μας ακεραιότητα, την εξασφάλιση της οικογενειακής μας ηρεμίας και των παιδιών μας.
    Παρόλα αυτά , επειδή το φλέγον θέμα των ανέργων είναι οι κάρτες και τα επιδόματα και όχι οι προσωπικές μας ανάγκες ή ανησυχίες ,αφενός μεν οι ημερομηνίες σε ανανεωσεων που οφείλονται σε δικές μας απεργίακες κινητοποιησεις δεν θα δημιουργήσουν πρόβλημα, αφετέρου για τα επιδόματα, η πίστωση των χρημάτων δρομολογήθηκε σημερα Δευτέρα από την Διοίκηση απ΄ ότι ενημερωθήκαμε και κανείς δεν θα βλαφτεί, πέρα της λογικής καθυστέρησης που προέκυψε από αυτές τις ημέρες.
    Τα χρήματα δηλαδή , σήμερα- αύριο θα πιστωθούν, έφυγε για τις Τραπεζες.
    Αν δεν θέλετε να είστε μαζί μας, αν μην τι άλλο δεν σας θέλουμε απεναντί μας.
    Είναι εύκολο να χάσουμε την ψυχραιμία μας σε αυτές τις καταστάσεις.Ψυχραιμία και κατανόηση.
    Ενας απο τους 4000 υπαλλήλους του ΟΑΕΔ, υποψήφιος-"μελλοθάνατος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ρε παιδια εμενα μπορει να μ απαντησει καποιος γτ καιγομαι?η καρτα μ εληξε 4/8 και έχω περιθώριο μέχρι την παρασκευη για ανανεωση δηλαδη η 5 μερες μετα...
    Όμωσ λόγω της απεργιας δεν μπορω να την ανανεωσω αν συνεχιστεί η απεργια και περασει η διορία τι γινετε διαγραφομαι.? γιατι συμμετεχω και σε ένα προγραμμα που είναι απαραίτητη η καρτα ανεργιας.. σασ παρακαλω απαντηστε καποιοσ απο τουσ εργαζομενουσ στον οργανισμο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η καρτα θα ανανεωθει κανονικα μετα τη ληξη της απεργιας

      Διαγραφή
  70. καλησπερα. μια ερωτηση παρακαλω. αυριο πληρωνομαι την δευτερη δοση του τριμηνου βοηθηματος. αφου απεργουν τι γινεται? θα χασω τα λεφτα μου ή θα τα παρω οταν ληξει η απεργια ή μηπως θα τα βαλουν στην τραπεζα αφου εχω ανανεωσει την καρτα μου λογω απεργιας????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Το αυτό έπρεπε να λέει για τα σχολεία όπως έλεγε ο τιτλος του !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή