Το κάρο μπροστά από το άλογο.
24.000 ευρώ για να διαφημίσουν την αδυναμία αύξησης της δυναμικότητας των Βρεφονηπιακών Σταθμών ΟΑΕΔ.
Εξακολουθεί η Διοίκηση του ΟΑΕΔ να βάζει την επικοινωνία μπροστά από τις πραγματικές ανάγκες των εργαζομένων και της κοινωνίας.
Εξηγούμαστε: Στους 26 Βρεφ/κούς Σταθμούς του ΟΑΕΔ υποβλήθηκαν πέρυσι περίπου 1.700 αιτήσεις. Από αυτές ικανοποιήθηκαν περίπου 1.300!
400 παιδιά δικαιούχων έμειναν απέξω γιατί οι Βρεφ/κοί Σταθμοί του ΟΑΕΔ δεν διαθέτουν το απαραίτητο προσωπικό. Οι Βρεφ/κοί Σταθμοί του ΟΑΕΔ λειτουργούν με ελάχιστο μόνιμο προσωπικό και λίγους συμβασιούχους, παρόλο που υπάρχει κτηριακή υποδομή να φιλοξενήσουν μεγαλύτερο αριθμό παιδιών και να ικανοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερες αιτήσεις.
Φέτος, πριν ακόμα εκδοθεί η προκήρυξη για τους νέους συμβασιούχους που θα στελεχώσουν τους Βρεφ/κούς Σταθμούς και με δεδομένο ότι η δυνατότητα φιλοξενίας των Βρεφ/κών Σταθμών είναι πάνω κάτω ίδια, η διοίκηση αποφάσισε να διαθέσει το ποσό των 24.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση, προκειμένου να διαφημίσει αυτή την παροχή και να προσελκύσει κι άλλες αιτήσεις, τις οποίες, όμως, δεν θα μπορεί να ικανοποιήσει.
Το κοινωνικό έργο που επιτελούν οι Βρεφ/κοί Σταθμοί του ΟΑΕΔ είναι γνωστό για την κοινωνία από της ιδρύσεως τους. Το ενδιαφέρον όμως των δικαιούχων ικανοποιείται κάθε χρόνο και λιγότερο. Η λειτουργία περισσότερων βρεφικών και νηπιακών τμημάτων προϋποθέτει και των αντίστοιχο αριθμό παιδαγωγών.
Ερωτάται η Διοίκηση:
Γιατί δεν προτείνει την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού, έτσι ώστε να δοθεί η δυνατότητα για αύξηση της δυναμικότητας των Βρεφ/κών Σταθμών;
Γιατί δεν αυξάνει έστω τη διάρκεια και τον αριθμό των συμβασιούχων για τους Βρεφ/κούς Σταθμούς, έτσι ώστε να αυξηθεί η δυναμικότητα των Βρεφ/κών Σταθμών;
Ποιο θα είναι το πραγματικό όφελος για την κοινωνία και για τον Οργανισμό από τη διαφήμιση;
Αγωνιστική Ενωτική Συνεργασία Υπαλλήλων ΟΑΕΔ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου