oaednews

Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΟΑΕΔ

ΟΟΟΟΑΕΔ Ευλογημένο τ’ όνομά σου Μ’ όλα τα παραρτήματά σου

Τα χρόνια τζάμπα κύλαγαν Στην κάθε χαμαλοδουλειά Τα νεύρα μου όλο έσπαγαν Κι από μισθό ψωμί κι ελιά Στην τελευταία απόλυση μου Αντί να πανικοβληθώ Στην παραλία τη γνωστή μου Είπα πως θα θεραπευθώ Άκουσα τώρα με την κρίση Θα επεκταθεί και η σεζόν Μέχρι χειμώνας να μυρίσει Θα ‘χουμε κύμα τουριστών Κάνω λοιπόν το πρώτο βήμα Και πάω για επενδύσεις 360 κάθε μήνα Στον ήλιο φτάνουν για να ζήσεις ΟΟΟΟΑΕΔ Ευλογημένο τ’ όνομά σου Μ’ όλα τα παραρτήματά σου Και το επίδομά σου Να το στέλνεις στο νησί… ΟΟΟΟΑΕΔ Εσύ που θέλεις το καλό μου Βάζε εγκαίρως τα ευρώ μου στον λογαριασμό μου Στην άμμο πάω να κυλιστώ Στο κύμα δίπλα να ξαπλώνω Δεν θέλω να καταρτιστώ ούτε αιτήσεις να συμπληρώνω Θέλω εκπαιδεύτρια γυμνή Για να διδάσκει εκεί πέρα Στο αλατισμένο μου κορμί Μια δεξιότητα τη μέρα Απ’ τη σκηνή θα βγαίνω μόνο Άπαξ την τριμηνία Για να ‘ρχομαι να σου δηλώνω Την ενεργή μου ανεργία Μισθό τρελό και μπόνους θέλω Και μόνο για να το σκεφτώ Να επιστρέψω στο μπουρδέλο και στα δελτία των οχτώ ΟΟΟΟΑΕΔ Ευλογημένο τ’ όνομά σου Μ’ όλα τα παραρτήματά σου Και το επίδομά σου Αλλά μην ανησυχείς! ΟΟΟΟΑΕΔ Πάλι του χρόνου θα ΄χω την τιμή Για να κερδίσω το ψωμί Να μπω στη γραμμή Σπάω το κεφάλι μου να βρω Μια βολική αργομισθία Μα ξέρω πως στον κλάδο αυτό Έχει μεγάλη ανεργία Πριν να γυρίσω το λοιπόν Πίσω ξανά στη φάκα Της αγοράς των εργατών Είπα να κάνω λίγη πλάκα Κι αν η οκνηρία μου ενοχλεί Λίγο αν το δεις με ψυχραιμία Το μαύρισμά μου ωφελεί Την εθνική μας οικονομία Αυτό τ’ ωραίο κάτεργο κάθε καπιταλίστα τώρα έχασε έναν άνεργο μα κέρδισε έναν τουρίστα ΟΟΟΟ-ΑΕΔ Ευλογημένο τ’ όνομά σου Μ’ όλα τα παραρτήματά σου Και το επίδομά σου Μην καταξοδεύεσαι! ΟΟΟΟ-ΑΕΔ Είσαι ο μεσίτης της καρδιάς μας Είσαι η εργασία κι η χαρά μας σε υμνούμε απ΄ την ουρά μας Αχ πώς μας κακομαθαίνεις! ΟΟΟΟ-ΑΕΔ Μια θέση στον ήλιο έχεις για εμάς Είσαι ένας στοργικός μπαμπάς Σφιχτός μα μπουνταλάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου