Σύμφωνα με πληροφορίες, o OAΣΑ προσανατολίζεται στην ύπαρξη δύο τύπων καρτών και όχι μιας όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός.
Ο ένας θα είναι με ονομαστικοποίηση στοιχείων, καθώς το θέμα του ΑΜΚΑ παραμένει ανοικτό με την Αρχή να έχει ζητήσει μεγαλύτερη τεκμηρίωση από τον ΟΑΣΑ για την αναγκαιότητα των επίμαχων στοιχείων.
Ο ένας θα είναι με ονομαστικοποίηση στοιχείων, καθώς το θέμα του ΑΜΚΑ παραμένει ανοικτό με την Αρχή να έχει ζητήσει μεγαλύτερη τεκμηρίωση από τον ΟΑΣΑ για την αναγκαιότητα των επίμαχων στοιχείων.
Η συγκεκριμένη κάρτα, θα έχει τη δυνατότητα φόρτωσης με επιπλέον χρήματα για να καλύψει τη διαδρομή προς αεροδρόμιο που σήμερα δεν καλύπτεται από τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών αξίας 30 ευρώ. Ο άλλος, είναι χωρίς την ονομαστικοποίηση στοιχείων με την δημιουργία μίας νέας κάρτας που ο χρήστης θα έχει την δυνατότητα να φορτώνει εισιτήρια και μετρητά, ανάλογα με τις ανάγκες του.
Όπως έχει υποστηρίξει η διοίκηση του Οργανισμού, το πρόβλημα με τη μη ονομαστικοποίηση στοιχείων είναι η αδυναμία ταυτοποίησης του χρήστη.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αν ο κάτοχος μιας κάρτας, τη χάσει στα μέσα π.χ του μήνα ή στην αρχή του χρόνου εάν πρόκειται για ετήσια, χωρίς τη δυνατότητα ταυτοποίησης θα πρέπει να εκδώσει καινούργια και να ξαναπληρώσει το αντίτιμο. Σε διαφορετική περίπτωση θα επανεκδιδόταν η ίδια, χωρίς κανένα κόστος.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αν ο κάτοχος μιας κάρτας, τη χάσει στα μέσα π.χ του μήνα ή στην αρχή του χρόνου εάν πρόκειται για ετήσια, χωρίς τη δυνατότητα ταυτοποίησης θα πρέπει να εκδώσει καινούργια και να ξαναπληρώσει το αντίτιμο. Σε διαφορετική περίπτωση θα επανεκδιδόταν η ίδια, χωρίς κανένα κόστος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου