oaednews

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Επιστολή-διαμαρτυρία των ξενοδόχων της Μαγνησίας για τη γραφειοκρατία στον Κοινωνικό Τουρισμό

Πάνω από 20 σελίδες έγγραφα και περίπου μισή ώρα στην Υποδοχή, υποστηρίζουν ότι χρειάζονται οι ξενοδόχοι της Μαγνησίας για τους πελάτες που είναι δικαιούχοι του νέου προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού και καλούν το Υπουργείο Εργασίας να εφαρμόσει ένα πολύ πιο ευέλικτο σύστημα.
Ακολουθεί η πλήρης επιστολή διαμαρτυρίας της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Μαγνησίας:

“Εδώ και αρκετό καιρό ο αρμόδιος υπουργός και ο διοικητής του ΟΑΕΔ εξήγγειλαν σε κοινή συνέντευξη Τύπου το νέο Πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού 2014 – 2015, το οποίο θα ξεκινήσει την 1η Αυγούστου 2014.

Όμως, μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα για την υλοποίησή του και αμφιβάλουμε αν θα είναι όλα έτοιμα μέσα σε 20 μέρες.

Παρόλα αυτά θέλουμε να επισημάνουμε την απίστευτη γραφειοκρατία που διέπει το φετινό πρόγραμμα, που λήγει 31/07/14, μήπως και προλάβουμε κάποια πράγματα. Σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΟΑΕΔ και την ξενοδοχειακή νομοθεσία για να γίνει στο κατάλυμα άφιξη Δικαιούχου (και ωφελούμενου/ων) χρειάζονται τα παρακάτω:

1. Δελτίο Κράτησης – έντυπο με τα στοιχεία του, ημερομηνίες, τηλέφωνο επικ., κ.λπ. (1 σελίδα)
2. Δελτίο συμφωνίας με την άφιξη – με τα πλήρη στοιχεία του και διεύθυνση, όπως τα ζητά η Τουριστική Αστυνομία – διπλότυπο, πρωτότυπο για τον Πελάτη και αντίγραφο για το κατάλυμα (2 σελίδες)
3. Καταχώρηση στο Βιβλίο Κίνησης Πελατών, το οποίο καταργήθηκε για την Εφορία, αλλά εξακολουθεί να το ζητά η Τουριστική Αστυνομία (1 σελίδα)
4. Φωτοτυπία Ταυτότητας – scan και αποστολή ηλεκτρονικά στον ΟΑΕΔ (1 σελίδα)
5. Φωτοτυπία Βιβλιαρίου Ασθενείας Δικαιούχου και Ωφελουμένου/ων που φαίνεται το ΑΜΚΑ τους – scan και αποστολή ηλεκτρονικά στον ΟΑΕΔ (1-3 σελίδες)
6. Φωτοτυπία αποδεικτικού ΑΦΜ – εισαγωγή στο σύστημα για την εύρεση του Δικαιούχου, την ταυτοποίηση του και την έκδοση του ιδ. συμφωνητικού (1 σελίδα)
7. Πρωτότυπη αναγγελία άφιξης – scan και αποστολή στον ΟΑΕΔ και φωτοτυπία για το κατάλυμα (2 σελίδες)
8. Πρωτότυπο Ιδιωτικό Συμφωνητικό 2 σελίδων σε 3 αντίγραφα (Δικαιούχος, ΟΑΕΔ, Κατάλυμα) – scan και αποστολή στον ΟΑΕΔ ( 6 σελίδες)
9. Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών (τριπλότυπη) για το ποσό επιδότησης από τον ΟΑΕΔ – αποστολή στον ΟΑΕΔ (3 σελίδες)
10. Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών (τριπλότυπη) για την ιδιωτική συμμετοχή (3 σελίδες)
11. Φωτοτυπία ΑΠΥ ιδιωτικής συμμετοχής – αποστολή στον ΟΑΕΔ (1 σελίδα)
12. Εκτύπωση αποδεικτικού αποστολής στον ΟΑΕΔ του φακέλου (pdf) με επιτυχία(1 σελίδα)
Σύνολο εκτυπώσεων: 23-25 σελίδες
Σύνολο διαδικασίας: 20–30 λεπτά της ώρας με τον Πελάτη στην Υποδοχή.

Συμπέρασμα με βάση την κοινή λογική: Επειδή θεωρούμε ότι ο κάθε μικρός ξενοδόχος δεν είναι ‘επιστήμονας’ γραφειοκράτης όπως οι ‘ειδικοί’ που έστησαν το πρόγραμμα με αυτόν τον τρόπο, επειδή το κόστος σε χρόνο και χρήμα είναι μεγάλο (χαρτί, μελάνια, κ.λπ.) και επειδή ο πελάτης δεν είναι δυνατόν να πρέπει να υποστεί όλην αυτήν την ταλαιπωρία για να κάνει check in, παρακαλούμε σκεφθείτε κάτι πιο ευέλικτο και απλοποιείστε τη διαδικασία για την εφαρμογή του νέου προγράμματος.

Υ.Γ : Πιθανόν κάποιοι να αντιτάξουν λογούς ασφαλείας και ακεραιότητας. Πιστεύουμε ότι δεν πρέπει επειδή στο παρελθόν έγιναν ατασθαλίες να την πληρώνουν όλοι”.
 
 
 
traveldailynews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου