oaednews

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Αν έχουμε μια ελπίδα την χρωστάμε σε αυτούς που δεν έχουν καμιά !!!



"Τσίπα"

"Κάπου το Νοέμβριο μου έτυχε μία συνεργασία με μερικούς Σομαλούς. Όχι σπουδαία πράγματα, αλλά ήταν η πρώτη φορά που ερχόμουνα σε επαφή με τη συγκεκριμένη εθνικότητα.
Από καθαρή περιέργεια, άρχισα να τους παρατηρώ. Για παράδειγμα, πώς φέρονται στις γυναίκες, εάν έχουν πρόβλημα με τον τρόπο που ντύνομαι εγώ, εάν θα μου άνοιγαν την πόρτα για να περάσω κλπ.
Η έκπληξή μου ήταν εξαιρετικά μεγάλη όταν είδα το πόσο μακιγιάζ χρησιμοποιούν οι νεαρές Σομαλές. Ακόμα μεγαλύτερη όταν άρχισα να προσέχω ότι παρά τη μαντήλα στο κεφάλι τους, τα εφαρμοστά τζην, τα επαγγελματικά φτιαγμένα νύχια, οι τσάντες από σχεδιαστές και τα κολλητά μπλουζάκια ήταν κάτι το φυσιολογικό.


Ένα απόγευμα, γνώρισα έναν τύπο, γύρω στα 30. Μου συστήθηκε και είπε “Καλημέρα!” στα ελληνικά. Μετά ξεκίνησε να μου εξηγεί ότι στο πέρασμά του προς την Ευρώπη -όπου και τελικά τον γνώρισα- είχε μείνει μερικούς μήνες στην Ελλάδα.
Η πρώτη μου αντίδραση ήταν αυτή:
“Απολογούμαι ειλικρινά για ό,τι υπέστης στη χώρα μου. Ξέρω ότι είναι χάλια και σίγουρα θα συνάντησες πολλούς απαίσιους ανθρώπους αλλά, ορισμένοι από εμάς προσπαθούμε να το αλλάξουμε αυτό.”
Δεν απάντησε καθόλου. Tί να μου πει ο άνθρωπος;
Μερικά λεπτά αργότερα μου είπε ότι έχουμε πολύ καλούς γιατρούς στην Ελλάδα, πολύ καταρτισμένους επιστημονικά.
Αφού συμφώνησα, απολογήθηκα και δεύτερη φορά για όσα έζησε στην Ελλάδα. Ο ίδιος δεν έκανε ούτε μισό παράπονο. Ίσως από ευγένεια, η οποία οφείλω να πω ότι χαρακτηρίζει όλους τους συμπατριώτες του που έτυχε να γνωρίσω μέσω αυτής της συνεργασίας.
Μόλις συνέβη η ιστορία στο Φαρμακονήσι, η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι πρέπει να απολογούμαι για τον ίδιο ακριβώς λόγο και σε κάθε Σύριο, Αφγανό -καλά, αυτό ίσχυε εδώ και πολύ καιρό- και ενδεχομένως άλλες εθνικότητες.
Γιατί πραγματικά, είναι ΝΤΡΟΠΗ πλέον να είσαι Έλληνας. Είναι ντροπή επειδή εκλέξαμε -ασχέτως εάν εγώ συμφώνησα ή όχι με το αποτέλεσμα- μία φασιστική κυβέρνηση, έναν πρωθυπουργό που διορίζει τον Γεωργιάδη Υπ. Υγείας και τον Βαρβιτσιώτη Υπ. Ναυτιλίας, που έχει τον Δένδια Υπ. Δημ. Τάξης κ.ο.κ. Η λίστα είναι μεγάλη.
Εμείς τους αφήσαμε να εκλεγούν, εμείς τους ανεχόμαστε κάθε μέρα που συνεχίζουν να κυβερνάνε με τη φασιστικότερη ατζέντα των τελευταίων 40 ετών. Και πραγματικά, αυτό είναι κάτι που με κάνει να ντρέπομαι.
Μπορώ να συμπληρώσω πολλά ακόμα, όπως το γεγονός ότι έχουμε την ιδιωτική τηλεόραση με τα δελτία “ειδήσεων” που έχουμε -αυτό κι αν είναι ευφημισμός!- και ότι δεν τους έχουμε πάρει με τις πέτρες.
Ή ότι έχουμε χιλιάδες ανθρώπους στοιβαγμένους σε κρατητήρια που ξεχειλίζουν, χωρίς να βλέπουν τον ήλιο για μήνες μέχρι να απελαθούν δια της βίας.
Πραγματικά, ντρέπομαι. Και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να συνεχίσω να απολογούμαι σε όλα τα θύματα αυτής της Καφκικής χώρας που σκοτώνει παιδάκια στα σύνορα για να αποτρέψει τη μετανάστευση ανθρώπων από εμπόλεμες περιοχές.
Δεν ξέρω ποιος θα γράψει την ιστορία της εποχής μας και ποια εκδοχή θα κυριαρχήσει, πάντως σίγουρα θα λέει ότι οι Έλληνες ήταν διχασμένοι με μεγάλο ποσοστό να στηρίζει (εκλογικά και με κάθε άλλο τρόπο) τη συντηρητικοποίηση της κοινωνίας. Και γι’αυτό ντρέπομαι περισσότερο."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου