oaednews

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Άνεργος = χωρίς Ενέργεια

Ίσως αν επενδύαμε στην ενέργειά μας και όχι στην ευρω-ενέργειά τους να μην ήμασταν άνεργοι .

Υπήρξα εισαγωγέας αμερικανικών μηχανημάτων ζαχαροπλαστικής και αλεύρων,  αμερικανικής εταιρείας προϊόντων πατέντας . Πέντε χρόνια οι Αμερικανοί δεν αύξησαν καμία τιμή, αλλά οι Έλληνες αύξαναν τις τιμές τους ανά έξι μήνες .

Τώρα που επέλεξα να είμαι άνεργος αλλά όχι ανενεργός, επένδυσα στην τέχνη μου (έτυχε να γνωρίσω την Τράπεζα Τέχνης, που επενδύει στις αξίες) και η ενέργειά μου δεν κερδίζεται από την €αξία τους . Αυτά τα δυο χρόνια που είμαι ενεργός δημιούργησα δυο πατέντες (δεν πωλούνται, μόνο ανταλλάσσονται ή προσφερονται ). Αλλά η τελευταία έχει σταματήσει να αναπτύσσεται, γιατί δεν βρίσκω κτήμα να φιλοξενήσει δυο μελίσσια τα οποία φιλοξενούνται στην πατέντα μου.

Η ανεργία σταματά την ανάπτυξη ή τον εγκέφαλο;

Ίσως μια ημέρα οι άνεργοι αντιληφθούν ότι η αξία τους δεν ανταλλάσσεται σε € - $ (σε υποκατάστατα αξίας) αλλά σε αξίες - και τότε θ' αρχίσει η τσιμεντούπολη να έχει χρώμα και χαμόγελο. Ίσως μια μέρα οι αξίες των προγόνων μας να κερδίσουν τις Mercedes – Porce… και ν' αρχίσουμε να ζούμε με νου, με νόημα.

Σήμερα το πρωί γιατί ξύπνησες;
Μακρυγιάννης ... , 38 χρ. , Αττική
 http://imerologioanergou.gr/details.php?aid=844

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου