oaednews

Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Πτώση των αιτήσεων για επίδομα ανεργίας στην Ισπανία

Πτώση 0,6% εμφάνισαν οι αιτήσεις για επίδομα ανεργίας στην Ισπανία, για τέταρτο συνεχή μήνα, τον Ιούνιο. 


Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, οι αιτήσεις μειώθηκαν κατά 27.814 στα 4.581.455.

Σε ανακοίνωσή της, η Ισπανίδα υπουργός Απασχόλησης Ενγκράτσια Χιντάλγκο αναφέρει πως η μείωση των αιτήσεων αποτελεί μια θετική ένδειξη. Όπως σημείωσε, πρόκειται για τη μεγαλύτερη πτώση από τον Ιούλιο του 2009.

Σημειώνεται ότι η ανεργία στους νέους -δηλαδή στα άτομα κάτω των 25 ετών- υποχώρησε κατά 2,78%. Τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Eurostat την περασμένη εβδομάδα έδειξαν ότι το ποσοστό ανεργίας στην Ισπανία ανήλθε στο 24,8% τον Ιούνιο και ήταν το υψηλότερο στην ευρωζώνη.

7 σχόλια:

  1. Συγνώμη μήπως ξέρει κανείς γιατί δεν καταβληθηκε ακόμα το επιδομα ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 19-4-2015
    ΜΠΗΚΑΝ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΣΧΑ
    ΑΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ
    ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ
    ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. de me exun plhrwsei akoma , kai mu grafeun sto status plhrwmhs th lexh katagrafh . ti einai ayto?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. de me exun plhrwsei kai grafun sto status plhrwmhs katagrafh ti einai ayto xerei kaneis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΚΠΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΣΤΟ ΚΠΑ ΟΑΕΔ.ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΛΑΒΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΠΑ ΟΑΕΔ

      Διαγραφή
  5. Επαθα το ιδιο πραγμα!Πήρα τηλεφωνο στον οαεδ, ζητησαν το αφμ μου τηλεφωνικά και μου ειπαν πως επειδη δεν ειχα παρουσιαστει μεχρι τις 3 απριλη με εβαλαν στην αναμονη για να παρω εγκριση αφου παρουσιαστω.Η ημερομηνια που επρεπε να παρουσιαστω ήταν απο 15 μαρτιου ως 14 απριλη.Εγω πηγα 8 Απρίλη,επεσα σε μαθητευομενη μαλλον η οποια οταν τελειωνοντας τη ρωτησα αν ολα ειναι οκ μου ειπε ναι τωρα ξαναρχεστε ιουνη.Ε οποτε φτασαμε στη σημερινη μέρα οποτε μολις στις 12 το μεσημερι λεφτα γιοκ και παλι στο pc ελεγε καταγραφη πήρα πατησαν εγκριση και μου ειπαν μεχρι την αλλη Παρασκευη θα μπουν(Ελπίζω να μη γινει και δω καμια βλακεια και τα παρω αναδρομικα σε κανα μηνα!!!)Οπως και να χει παρε ενα τηλεφωνακι τη Δευτερα ή πηγαινε απο κει και θα λυθει το θεμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το επαθα και γω.Πηρα σημερα τηλεφωνο μου ζητησαν το αφμ.Μου ειπαν οτι επειδη δεν ειχα παει μεχρι τις 3 απριλη δεν ειχαν πατησει εγκριση στο συστημα.Κανονικα μπορουσα να παρουσιαστω μεχρι 14 και πηγα 8 απριλη αλλα η κοπελα απλα μου πε εισαι οκ και ελα ιουνιο τωρα.Τα λεφτα δεν μπηκαν και μου παν τωρα την αλλη παρασκευη!Κανε τη Δευτερα ενα τηλεφωνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή