Με σεβασμό και ευαισθησία στην μνήμη του νεκρού 77χρ. συμπατριώτη μας, το metrogreece.gr ζήτησε από τους Έλληνες Γραφολόγους του Ελληνικού Ινστιτούτου Γραφολογίας να μας βοηθήσουν να αναγνωρίσουμε εμείς οι υπόλοιποι έναν υπέροχο άνθρωπο, που με την πράξη του παραδειγμάτισε την ιστορία μας και τους πολιτικούς μας, έναν άνθρωπο που δεν ζει πλέον ανάμεσα μας, αλλά στις καρδιές μας και στην μνήμη μας. Ευχαριστούμε γι' αυτήν την προσπάθεια, όλους τους γραφολόγους και κυρίως την αντιπρόεδρο του Ινστιτούτου, κ. Μαρία Καραβία.
Ακολουθεί η ανάλυση :
Πιθανώς η γραφή είναι μέτριων διαστάσεων, με παχύ γραφικό νήμα και με κόκκινης απόχρωσης στυλογράφο (μαρκαδόρο), όπως εμφανίστηκε σε τόπους του διαδικτύου.
Καθόλου τυχαίο ότι ο γράφων επέλεξε το κόκκινο χρώμα στυλογράφου, το βασικό σύμβολο (παγκόσμια) της ζωτικής δύναμης, του πάθους, του θριάμβου, της φωτιάς και του αίματος, αλλά και σύμβολο του πεδίου όπου ο θάνατος και η ζωή μεταμορφώνονται το ένα στο άλλο (la mer Rouge).
Η γραφή αισθητικά ξεδιπλώνεται σε «ποιητικές» παραγράφους, ξεχωριστές στο νόημα και το περιεχόμενο, δηλωτικές του μορφωτικού επιπέδου, της ευαισθησίας του γράφοντος, αλλά και του σεβασμού του στον αναγνώστη.
Η γραφή είναι προσεκτικά γραμμένη, με προσπάθεια κάλυψης της ταραχής που κρύβει.
Είναι γεμάτη μικρές και λεπτές «αναπηδήσεις» των γραμμάτων και ανισότητες σε όλα τα σημεία, που δηλώνουν ότι ο γράφων διακατέχεται από μεγάλη ευαισθησία.
Τα γράμματα είναι ευανάγνωστα, γραμμένα ένα-ένα με ευκρινείς και κοντές απολήξεις σαν να «κλείνονται στον εαυτό τους», δηλώνοντας εσωστρέφεια. Έτσι φαίνεται ότι τα συναισθήματα παραμένουν μέσα του, έχουν μεγάλη διάρκεια και επιφέρουν βαθιές ρωγμές στον ψυχισμό του.
Σαν συναισθηματικός εσωστρεφής συγκινείται εύκολα, με κάθε κατάσταση ευχάριστη ή δυσάρεστη και ο εσωτερικός του κόσμος είναι σε συνεχή «αναβρασμό». Αυτός ο «αναβρασμός» γι’ αυτόν σημαίνει ζωή, υπάρχει δε πολύ έντονη και κινητική «εσωτερική» ζωή στον γράφοντα. Ωστόσο, καλύπτει την ευαισθησία και τα συναισθήματά του, έτσι ώστε οι τρίτοι να μην μπορούν να τα αναγνωρίσουν. Είναι παρορμητικός και κάποτε εκρηκτικός, ακριβώς γιατί καταπιέζει τα συναισθήματά του και αυτά εκφορτίζονται με ένταση.
«Εισπράττει» τις εξωτερικές εντυπώσεις βαθειά στην ψυχή του, συσσωρεύονται σ’ αυτήν και επηρεάζεται από αυτές σημαντικά και για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Απογοητεύεται και πληγώνεται βαθιά χωρίς να το δείχνει. Παρηγοριέται δύσκολα, καθώς έχει αδυναμία να δει και την ευχάριστη πλευρά των πραγμάτων. Το άγνωστο και το μέλλον τον φοβίζουν και τον αγχώνουν. Ρέπει στην μελαγχολία.
Η εξωτερική κοινωνική ζωή δεν τον ενδιαφέρει και επιλέγει με μεγάλη προσοχή τις προσωπικές του συναναστροφές. Όμως τα πνευματικά ενδιαφέροντα γεμίζουν την ζωή του και η έντονη κινητικότητα χαρακτηρίζει την διάνοιά του. Είναι ιδιαίτερα καλλιεργημένος πνευματικά.
Έχει μεγάλη κατανόηση των προβλημάτων των συνανθρώπων του και προστατευτικότητα για τους αδύναμους. Είναι διακριτικός και ευγενής. Τον χαρακτηρίζουν ο ιδεαλισμός, η εντιμότητα, ο απλός και ασκητικός τρόπος ζωής. Είναι αντικομφορμιστής.
Παρ’ όλο που η γραφή δεν παραπέμπει σε προσωπικότητα που έχει τάσεις αυτοκτονίας, τα συσσωρευμένα αισθήματα θυμού και αγανάκτησης, τον ώθησαν πέρα από τα όρια του ελέγχου που συνήθως επέβαλε στον εαυτό του. Επειδή δεν είναι ο ίδιος σε θέση να πολεμήσει το σύστημα, ούτε να ασκήσει βία εναντίον άλλου προσώπου, επιλέγει να αυτοκαταστραφεί και μάλιστα δημόσια, ώστε να δώσει ένα ηχηρό μήνυμα, χρησιμοποιώντας τον εαυτό του σαν θύμα στον βωμό της δικαιοσύνης.
* Το δείγμα γραφής που μας παρασχέθηκε είναι ανεπαρκές για μια ολοκληρωμένη και σε βάθος γραφολογική ανάλυση, επί πλέον γράφηκε κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες και δεν φέρει υπογραφή.
Καθόλου τυχαίο ότι ο γράφων επέλεξε το κόκκινο χρώμα στυλογράφου, το βασικό σύμβολο (παγκόσμια) της ζωτικής δύναμης, του πάθους, του θριάμβου, της φωτιάς και του αίματος, αλλά και σύμβολο του πεδίου όπου ο θάνατος και η ζωή μεταμορφώνονται το ένα στο άλλο (la mer Rouge).
Η γραφή αισθητικά ξεδιπλώνεται σε «ποιητικές» παραγράφους, ξεχωριστές στο νόημα και το περιεχόμενο, δηλωτικές του μορφωτικού επιπέδου, της ευαισθησίας του γράφοντος, αλλά και του σεβασμού του στον αναγνώστη.
Η γραφή είναι προσεκτικά γραμμένη, με προσπάθεια κάλυψης της ταραχής που κρύβει.
Είναι γεμάτη μικρές και λεπτές «αναπηδήσεις» των γραμμάτων και ανισότητες σε όλα τα σημεία, που δηλώνουν ότι ο γράφων διακατέχεται από μεγάλη ευαισθησία.
Τα γράμματα είναι ευανάγνωστα, γραμμένα ένα-ένα με ευκρινείς και κοντές απολήξεις σαν να «κλείνονται στον εαυτό τους», δηλώνοντας εσωστρέφεια. Έτσι φαίνεται ότι τα συναισθήματα παραμένουν μέσα του, έχουν μεγάλη διάρκεια και επιφέρουν βαθιές ρωγμές στον ψυχισμό του.
Σαν συναισθηματικός εσωστρεφής συγκινείται εύκολα, με κάθε κατάσταση ευχάριστη ή δυσάρεστη και ο εσωτερικός του κόσμος είναι σε συνεχή «αναβρασμό». Αυτός ο «αναβρασμός» γι’ αυτόν σημαίνει ζωή, υπάρχει δε πολύ έντονη και κινητική «εσωτερική» ζωή στον γράφοντα. Ωστόσο, καλύπτει την ευαισθησία και τα συναισθήματά του, έτσι ώστε οι τρίτοι να μην μπορούν να τα αναγνωρίσουν. Είναι παρορμητικός και κάποτε εκρηκτικός, ακριβώς γιατί καταπιέζει τα συναισθήματά του και αυτά εκφορτίζονται με ένταση.
«Εισπράττει» τις εξωτερικές εντυπώσεις βαθειά στην ψυχή του, συσσωρεύονται σ’ αυτήν και επηρεάζεται από αυτές σημαντικά και για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Απογοητεύεται και πληγώνεται βαθιά χωρίς να το δείχνει. Παρηγοριέται δύσκολα, καθώς έχει αδυναμία να δει και την ευχάριστη πλευρά των πραγμάτων. Το άγνωστο και το μέλλον τον φοβίζουν και τον αγχώνουν. Ρέπει στην μελαγχολία.
Η εξωτερική κοινωνική ζωή δεν τον ενδιαφέρει και επιλέγει με μεγάλη προσοχή τις προσωπικές του συναναστροφές. Όμως τα πνευματικά ενδιαφέροντα γεμίζουν την ζωή του και η έντονη κινητικότητα χαρακτηρίζει την διάνοιά του. Είναι ιδιαίτερα καλλιεργημένος πνευματικά.
Έχει μεγάλη κατανόηση των προβλημάτων των συνανθρώπων του και προστατευτικότητα για τους αδύναμους. Είναι διακριτικός και ευγενής. Τον χαρακτηρίζουν ο ιδεαλισμός, η εντιμότητα, ο απλός και ασκητικός τρόπος ζωής. Είναι αντικομφορμιστής.
Παρ’ όλο που η γραφή δεν παραπέμπει σε προσωπικότητα που έχει τάσεις αυτοκτονίας, τα συσσωρευμένα αισθήματα θυμού και αγανάκτησης, τον ώθησαν πέρα από τα όρια του ελέγχου που συνήθως επέβαλε στον εαυτό του. Επειδή δεν είναι ο ίδιος σε θέση να πολεμήσει το σύστημα, ούτε να ασκήσει βία εναντίον άλλου προσώπου, επιλέγει να αυτοκαταστραφεί και μάλιστα δημόσια, ώστε να δώσει ένα ηχηρό μήνυμα, χρησιμοποιώντας τον εαυτό του σαν θύμα στον βωμό της δικαιοσύνης.
* Το δείγμα γραφής που μας παρασχέθηκε είναι ανεπαρκές για μια ολοκληρωμένη και σε βάθος γραφολογική ανάλυση, επί πλέον γράφηκε κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες και δεν φέρει υπογραφή.
Πηγή: metrogreece.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου