oaednews

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ σκληραίνουν την στάση τους



ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ σκληραίνουν την στάση τους
Σε καθημερινό απεργιακό πυρετό τελεί η χώρα, εν αναμονή της 48ωρης γενικής πανελλαδικής απεργίας ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ στις 19 και 20 του μήνα. 
Με μία σκληρή ανακοίνωσή της, η ΑΔΕΔΥ κάλεσε χθες τις ομοσπονδίες και τους συλλόγους να προχωρήσουν σε γενικές συνελεύσεις και να αποφασίσουν όποιες μορφές αγώνα επιλέξουν (στάσεις εργασίας, καταλήψεις υπηρεσιών) στην Αθήνα και πανελλαδικά τη Δευτέρα και την Τρίτη 17 και 18 Οκτωβρίου, λαμβάνοντας «κάθε αναγκαίο μέτρο για την επιτυχία της 48ωρης απεργίας (19,20) και των απεργιακών συγκεντρώσεων».

Σύμφωνα με την ΑΔΕΔΥ «η κυβέρνηση κλειδωμένη σ’ ένα γραφείο με τους δανειστές, μακριά από τους εργαζόμενους και την κοινωνία που βρίσκονται στον δρόμο, επιμένει στην ψήφιση του βάρβαρου πολυνομοσχεδίου, στο οποίο μάλιστα καθημερινά προσθέτει διατάξεις και για νέα αντιλαϊκά μέτρα. Οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι, οι νέοι, οι συνταξιούχοι, τα φτωχά λαϊκά στρώματα πρέπει να βρισκόμαστε καθημερινά στον δρόμο, για να αποτρέψουμε το νέο έγκλημα σε βάρος του λαού και της χώρας».

Εξίσου σκληρή και προκαλώντας αίσθηση ήταν και η χθεσινή παρέμβαση της πανελλαδικής αντιπροσωπείας της ΠΑΣΚ Δημοσίων Υπαλλήλων. Σε έκτακτη συνεδρίαση, αποφασίστηκε ομόφωνα να ζητηθεί από τους βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος η απόσυρση του πολυνομοσχεδίου έστω και την ύστατη ώρα. Χαρακτηριστικά αναφέρουν: «Υποχρεώστε την κυβέρνηση να αποσύρει το νομοσχέδιο. Και αν αρνηθεί να το πράξει, καταψηφίστε το. Δεν πρέπει με την ψήφο σας να συμβάλετε στην καταρράκωση των θεσμών, του νομικού και πολιτικού πολιτισμού της Ευρώπης».

Εν τω μεταξύ, πανελλαδική απεργία την Τρίτη 18 Οκτωβρίου αποφάσισε η Πανελλήνια Ενωση Υπαλλήλων ΟΑΕΔ, καθώς και τη συμμετοχή της στην 48ωρη απεργία που έχει εξαγγείλει η ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη 19 Οκτωβρίου και Πέμπτη 20 Οκτωβρίου, με παράλληλη συμμετοχή σήμερα στο συλλαλητήριο της ΑΔΕΔΥ. Πανελλαδική απεργία ξεκίνησαν από χθες και οι γιατροί του ΙΚΑ, συνεχίζοντας με 24ωρες επαναλαμβανόμενες από τη Δευτέρα 17 έως και την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου. 

8 σχόλια:

  1. Είναι καιρός να σηκωθείς
    από τον καναπέ σου.
    Αύριο μπορεί να είσαι το επόμενο θύμα.
    Η παγκοσμιοποίηση, λένε, πως δεν κάνει εξαιρέσεις.
    Ο Big Brother ελέγχει πλέον τη ζωή σου.
    Έστησε κάμερες παντού και δορυφόρους
    δήθεν για το καλό σου!
    Παρακολουθεί τα email σου και τα τηλέφωνά σου!
    Η απειλή χτυπάει την πόρτα σου
    κι εσύ κοιμάσαι τον ύπνο του δικαίου.
    Ξύπνα, λοιπόν,
    γιατί ο θάνατος βολτάρει στον πλανήτη.
    Χαθήκαν χώρες και λαοί…
    Αύριο μπορεί να είναι η σειρά μας!
    Τη θέση του σπαθιού, των εμφυλίων
    και των πραξικοπημάτων, πήρε η ραδιενέργεια,
    τα βιολογικά όπλα, οι λαθρομετανάστες
    κι οι οικονομικοί αποκλεισμοί. Ειδικά αυτοί!
    Τον θάνατο τον λένε ‘‘εμπάργκο’’ τώρα,
    Δ.Ν.Τ., Troika, Μνημόνιο, παγκόσμια Τράπεζα και κραχ!
    Άλλοι τον λεν Big Brother, New World Order, Bilderberg,
    Skulls & Bones, Masons, Illuminati κλπ
    Μα εγώ τον θάνατο
    τον ονομάζω χρήμα!
    Ξύπνα, λοιπόν.
    Το ‘‘διαίρει και βασίλευε’’
    αυτών που διαφεντεύουνε τις τύχες μας,
    άρχισε να με τρομάζει.
    Ξύπνα, λοιπόν.
    Το χρήμα σκοτώνει τις ψυχές μας.
    Είναι η ανέχεια,
    που κάνει ‘‘πεζοδρόμιο’’
    στη ζωή μας.
    Είναι ο έμπορος που πουλάει ηρωίνη
    στα παιδιά μας.
    Ξύπνα, λοιπόν.
    ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ

    Είναι ο γιατρός που σπίλωσε
    τον όρκο του Ιπποκράτη
    με φακελάκια και ‘‘λαδώματα’’.
    Ξύπνα, λοιπόν.


    Το χρήμα κρατάει πυρηνικά στα χέρια του.
    Ξύπνα, λοιπόν.


    Είναι ο εργοστασιάρχης υλικών πολέμου.
    Είναι ο έμπορος των όπλων,
    που σκοτώνουνε τα αδέρφια μας.
    Ξύπνα, λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ
    Το χρήμα είναι ο καθημερινός μας θάνατος.
    Είναι ο υπηρέτης του σκότους.
    Το χρήμα μπορεί να αγοράσει τα πάντα,
    μα δεν μπορεί να παρατείνει τη ζωή σου
    και δε μπορεί να σώσει την ψυχή σου!
    Ξύπνα, λοιπόν.


    Μπορεί να έρθει να σε βρει
    μπρος στην οθόνη του υπολογιστή σου ‘‘καρφωμένο’’,
    στου face book σου την εικονική ανάγκη
    ή σε κάποιου ηλίθιου chat room το παραμύθι!
    Πόσο κοστίζει η ζωή σου για αυτούς; Πόσο;
    Αύριο θα έρθει κι η σειρά σου.
    Όρθωσε λοιπόν το ανάστημά σου
    στους κλέφτες των ονείρων μας…


    Ξύπνα, λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γονατίσατε πολλές φορές
    εσείς κι οι όμοιοί σας.
    Μα αν το κορμί μου ήταν εδώ
    εγώ ήμουν πάντοτε απών,
    στους ουρανούς των ουρανών!
    Δεν έζησα ποτέ σκυφτός κι αυτό σας ενοχλούσε
    κι ο λόγος μου, μα κι η σιωπή,
    το ίδιο σας πονούσε!
    Γονάτισα πολλές φορές
    στη διαδρομή του Γολγοθά μου,
    μα η ψυχή μου ήταν αλλού
    στα χέρια του ενός Θεού,
    του Παντοκράτορά μου.
    Κι αν το κορμί μου ήταν εδώ,
    εγώ ήμουν πάντοτε απών
    και ήρθε η ώρα να σας πω, πόσο μικρό
    πόσο φτηνό είναι το μαγαζί σας.
    Με εσάς δεν ήμουνα ποτέ, ποτέ δεν σας ανήκα.
    Ποτέ δεν σας αψήφησα, μα ούτε και σας ψήφισα,
    δεν έκανα το λάθος...
    Εγώ απλώς περίμενα να καταρρεύσουν όλα
    στο πλήρωμα του χρόνου!
    Εγώ ασπάστηκα Χριστό
    κι όπου ανήκει η χάρη Του,
    εκεί κι εγώ ανήκω.
    Ποτέ δεν έζησα σκυφτός,
    εγώ της μοναξιάς ο γιος,
    παιδί της περηφάνιας.
    Εν γνώσει μου σας έκανα να νοιώθετε σπουδαίοι
    μικροί μου εσείς κι ασήμαντοι,
    γιατί από πάντα γνώριζα
    πως είστε οι τελευταίοι!
    Ποτέ δεν έζησα σκυφτός,
    ακόμα κι όταν ρίχνατε με τα όπλα σας,
    στα πόδια μου.

    Αχ βρε υποχθόνιοι κουτοί
    μες στο μικρό σας μαγαζί,
    πόδια δε θέλει η ψυχή
    να περπατήσει όρθια!
    ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑΝΝΗ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ Η ΑΠΟΥΣΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρεπει να τους σταματησουμε.Να τους εμποδισουμε να διωξουν και εναν συναδελφο.Να του στερησουν τη δυνατοτητα να θρεψει την οικογενεια του.Αν οχι γι'αυτο , επειδη οι επομενοι θα ειμαστε ΕΜΕΙΣ.
    Τιποτε δεν θα τους σταματησει να φτασουν ως ΕΣΕΝΑ συναδελεφε , εσενα που δεν θελεις να απεργησεις.Που νομιζεις οτι δεν κινδυνευεις.
    Μπορουμε να το κανουμε.Μας εφτασαν ως εδω επειδη δεν αντιδρασαμε ουσιαστικα.Μπορουμε να τους σταματησουμε αν ΕΝΩΜΕΝΟΙ αντιδρασουμε.
    ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΥΓΝΩΜΗ! ΣΥΓΝΩΜΗ! ΣΥΓΝΩΜΗ! ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΕΡΓΟΥΣΑ ΓΙΑΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΤΑ ΛΙΓΑ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΧΑΝΑ. ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΟΥΣ. ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΨΩ ΤΙΣ ΕΝΟΧΕΣ ΜΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΩ ΠΙΟΝΙ ΚΑΝΕΝΟΣ. ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΑ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΚΑΘΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ ΕΝΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ. ΗΜΟΥΝΑ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΔΩ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ. ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΕΤΡΑ. ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ. ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥΣ. ΙΣΩΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ. ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ ΗΘΙΚΑ. ΘΑ ΑΠΕΡΓΗΣΩ. ΘΑ ΒΓΩ ΚΑΙ ΓΩ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. ΘΑ ΦΩΝΑΞΩ. ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΩ. ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΩ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ, ΕΣΤΩ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΝ,ΑΠΟ ΤΟ ΛΗΘΑΡΓΟ ΤΟΥ, Ε, ΤΟΤΕ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟΣ. ΟΥΤΕ ΚΑΙ Η ΣΥΓΝΩΜΗ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΤΗΣ ΣΥΓΝΩΜΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΥΚΑΛΙΣΤΕΣ?ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΑΙΤΙΟΙ ΤΗΣ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ ΠΟΥ ΒΙΩΝΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ?ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΣΟ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ?ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΙΜΙΑΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ
    << ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΒΑΘΙΑ ΒΓΑΛΜΕΝΟ ? Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΒΓΑΛΕ ||| >>
    ΒΛΕΠΕ ΧΥΤΑ . ΠΩΣ ΜΠΗΚΑΝ ΜΕΣΑ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΌΡΑ ? ? ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΠ΄ΕΞΩ ΚΑΙ ΦΡΟΥΡΟΥΣΑΝ , ΠΩΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΜΕΙΝΑΝ ΜΟΝΟ ΠΕΝΤΕ ΑΤΟΜΑ ?
    ΜΗ ΖΗΤΑΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ |

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ! ΤΟ ΣΥΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ, ΑΝ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ. ΤΟ ΣΥΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΞΑ. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή