oaednews

Τρίτη 8 Μαΐου 2018

Άνοιξε το παράθυρο...

         Γράφει η Ευαγγελία Διαμαντή- Βοσινάκη
Σκέψεις και προβληματισμοί για επίδοξους πολιτικούς νάνους μας φέρνει η Ανοιξη
Ο Μαίος εφτασε αλλά απ ότι φαίνεται κάποιοι έχουν την πρωταπριλιά σημαία τους .
Προβληματίζομαι και ξεδιπλώνω τις σκέψεις μου σε χαρτί μιας και σε χαρτιά βλέπω βαρύγδουπες δηλώσεις –‘’καταγγελίες ‘’που ευτυχώς μας φτιάχνουν την μέρα διότι όπως είναι γνωστό το γέλιο είναι το φάρμακο της μακροζωίας.

Θα προτιμούσα βέβαια αυτές τις σκέψεις μου να τις γράφω έχοντας την θέα του όρους ΚΟΖΙΑΚΑ στην πανέμορφη πατρίδα μου …ΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ..δεν πειράζει όμως …ΥΠΟΜΟΝΗ..
….και ενώ κάποιοι άνθρωποι δεν έχουν καμία εξουσία …(.στο γεγονός της υπάρξεως τους μην παρεξηγηθώ κι όλας)
ρίχνουν το βάρος στη δήθεν…. (ταχα μου ταχα μου που έλεγε και ο αείμνηστος Χατζηχρήστος ως Μακρυκωστας στο Μακρυκωσταιοι  και κοντογιωργηδες)….ΥΠΑΡΞΗ τους.
Εχω την εντύπωση και ελπίζω ότι πιο χρήσιμοι μπορούμε να φανούμε στην κοινωνία στους εργασιακούς χώρους στα κοινά διορθώνοντας πρώτα τα δικά μας λάθη παρά να προσπαθούμε να διορθώσουμε τα τυχόν λάθη των άλλων.
Ισως πολιτική για κάποιους να σημαίνει την τέχνη του να κάνεις δημόσια πράγματα για τα οποία ντέπεσαι να κάνεις και να ομολογήσεις στο σπίτι σου……
Διότι η ιστορία και τα γεγονότα έχουν αποδείξει ότι οι ανθρωποι είναι συντηρητικοιως προς αυτό που κατέχουν και ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ως προς αυτό που κατέχουν οι άλλοι…..

                                 ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗ
Οι άνθρωποι είναι συντηρητικοί ως προς αυτό που κατέχουν και επαναστάτες ως προς αυτό που κατέχουν οι άλλοι. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου