oaednews

Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2017

Ομοσπονδία Υπαλλήλων ΟΑΕΔ: Άμεσες δράσεις για την αντιμετώπιση προβλημάτων από τη μαζική εγγραφή ξενοδοχοϋπαλλήλων κλπ


Προς : Διοικήτρια ΟΑΕΔ κ. Μαρία Καραμεσίνη

κα. Διοικήτρια,

 Πλησιάζοντας στο κλείσιμο της τουριστικής περιόδου διαβλέπουμε, χωρίς δυσκολία, την αναμενόμενη εποχική συσσώρευση ξενοδοχοϋπαλλήλων σε ΚΠΑ του ΟΑΕΔ.
 Με την πικρή γνώση των έντονων προβλημάτων που δημιουργούνται κάθε χρόνο στις Υπηρεσίες που υποδέχονται τους ξενοδοχοϋπαλλήλους, θέλουμε να σας επισημάνουμε την ανάγκη για λήψη άμεσων μέτρων, έτσι ώστε να αποφύγουμε δυσάρεστες καταστάσεις. Ζητάμε, επομένως, τις ανάλογες έγκαιρες παρεμβάσεις, έτσι ώστε να μη βρεθούμε στη δυσάρεστη θέση της άνευ λόγου ταλαιπωρίας υπαλλήλων και ανέργων.
 Ένα βασικό πρόβλημα που σημειώθηκε την περσινή περίοδο ήταν το ζήτημα της καθημερινής υπολειτουργίας των μηχανογραφικών συστημάτων. Επειδή μια από τις βασικές δικαιολογίες της δυσλειτουργίας ήταν η αύξηση των συναλλασσόμενων και θεωρώντας δεδομένη και φέτος την απότομη αύξησή  τους κατά την περίοδο εγγραφής των ανέργων ξενοδοχοϋπαλλήλων, παρακαλούμε για τον, εκ των προτέρων, έλεγχο και την πιστοποίηση όλων των συστημάτων, ώστε να ανταποκρίνονται στην αναμενόμενη αύξηση φόρτου.

 Να προσθέσουμε ακόμα ότι είναι τουλάχιστον τραγικό να τελειώνει το χαρτί για τις φωτοτυπίες και  άλλα αναλώσιμα των εκτυπωτών και να μην μπορούν καν να καταχωρηθούν αιτήματα προμήθειας. Ζητούμε την άμεση και κατά προτεραιότητα υλοποίηση αιτημάτων προμηθειών στα ΚΠΑ αιχμής.  Σημειώνουμε ότι ο εξοπλισμός  είναι παρωχημένος και ταλαιπωρημένος με αποτέλεσμα να έχουμε τακτικά βλάβες (περιφέρουμε εκτυπωτές από γραφείο σε γραφείο και "κανιβαλίζουμε" ηλεκτρονικούς υπολογιστές μεταφέροντας εξαρτήματα από έναν υπολογιστή σε άλλον για να αντιμετωπίσουμε βλάβες). Όλα αυτά μεγιστοποιούνται όταν καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε τον αυξημένο φόρτο. Θα έπρεπε να είναι αυτονόητο ότι κάθε ηλεκτρονικός υπολογιστής και κάθε εκτυπωτής είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να λειτουργεί.
Ζητάμε να επενδυθεί άμεσα το ποσό που εξοικονομήθηκε από τη μείωση του κόστους λειτουργίας (με πρωτοβουλίες συναδέλφου Αγγέλου Βώρου κ.ά.) για το δίκτυο μας, στην ανανέωση του μηχανογραφικού εξοπλισμού των υπηρεσιών πρώτης γραμμής.
Οι υπηρεσίες που υποδέχονται το "τσουνάμι" των ξενοδοχοϋπαλλήλων είναι γνωστές, καθώς γνωστά είναι και τα προβλήματα υποστελέχωσης. Θεωρούμε σωστό να εκδοθεί έγκαιρα/άμεσα πρόσκληση εκδήλωση ενδιαφέροντος για απόσπαση κατά το διάστημα αιχμής από άλλες υπηρεσίες.
 Περαιτέρω, οι συνάδελφοι που εργάζονται στα ΚΠΑ αιχμής θα πρέπει να απαλλαγούν από την υποχρέωση διεξαγωγής ελέγχων και να ενταχθούν στον έλεγχο φυσικού αρχείου. Γενικά να στηριχθούν και να επιβραβευθούν οι συνάδελφοι που αναλαμβάνουν αυτή την εποχική υπερβολική πίεση.
 Θα πρέπει, βέβαια, να σχεδιαστεί άμεσα ένας χρονοπρογραμματισμός σχετικά με τα υπόλοιπα προγράμματα που υλοποιεί ο Οργανισμός, έτσι ώστε να μην  «τρέχουν» όλα ταυτόχρονα και μάλιστα σε μια περίοδο αιχμής.
 Τα παραπάνω αποτελούν κάποιες προτάσεις της Ομοσπονδίας προς την κατεύθυνση της έγκαιρης παρέμβασης της Διοίκησης για την αποφυγή ακραίων φαινομένων που προσβάλουν τον πολίτη, τον εργαζόμενο, τη δημόσια διοίκηση και τον Οργανισμό. Σε κάθε περίπτωση, την ευθύνη για τις όποιες αποφάσεις και τη λειτουργία του Οργανισμού φέρει αποκλειστικά και αυτονόητα η Διοίκηση. Δεν θα ανεχτούμε για άλλη μια φορά τον εξευτελισμό υπαλλήλων και ανέργων, διαπληκτισμούς, χειροδικίες και εικόνες που θυμίζουν άλλες εποχές.


Για το ΔΣ

Ο Πρόεδρος     Ο Γ. Γραμματέας

Μακράκης Γ.          Σπύρου Σ.

2 σχόλια:

  1. Η συστηματικη & συνεχής υπομονή + κόπωση οδηγούν στη παραίτηση. Κοινη λογική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωχ τι μας περιμένει και φέτος
    ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΙΔΙΑ
    ΛΥΠΗΘΕΙΤΕ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή