«Είχα βεβαιότητα για την αθώωση μου, ήξερα ποια είναι η αλήθεια και ξαφνικά όλα χάθηκαν», είπε η 28χρονη Ηριάνναστο δικαστήριο, λίγη ώρα πριν ακούσει την απόφαση των δικαστών οι οποίοι απέρριψαν την αίτηση της για αναστολή εκτέλεσης της ποινής της.

«Η μισή μου ζωή είναι η ακαδημαϊκή μου καριέρα και η άλλη μισή η εργασία μου. Διδάσκω και στο διδασκαλείο και στους πρόσφυγες. Εργάζομαι για το e-learning, ενώ είμαι εκπαιδεύτρια σε ξένους φοιτητές για εξ αποστάσεως εκμάθηση Ελληνικών. Ήμουν έτοιμη να συνεχίσω να κατακτώ πράγματα, ώσπου όλα κόπηκαν» είπε η Ηριάννα, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ και πρόσθεσε:
«Λίγο πριν από την καταδίκη μου ήμουν έτοιμη να καταθέσω ένα πρόγραμμα για παιδιά. Ένα όνειρο που είχα από 19 χρόνων. Την 1η Ιουνίου μου στερήθηκε η ακαδημαϊκή μου διαδρομή, η εργασία μου, οι φίλοι μου, η οικογένεια. Η απουσία μου από αυτήν την τάξη είναι σαν να μου στερούν 6 χρόνια μεταπτυχιακά. Είχα βεβαιότητα για την αθώωση μου, ήξερα ποια είναι η αλήθεια, και ξαφνικά όλα χάθηκαν».
Στο δικαστήριο κατέθεσαν και ο καθηγήτριες της Ηριάννας στο Πανεπιστήμιο Μαρία Ιακώβου και Αμαλία Μόζερ, οι οποίες τόνισαν πως η αιτούσα είναι τελειόφοιτη με 9,85 με άριστα το 10 και ότι εργάζεται στο ίδρυμα 2,5 χρόνια «Είναι εξειδικευμένη επιστήμονας και προσφέρει έργο. Η κοσμήτορας είναι συγκλονισμένη με ό,τι της συνέβη. Η παρουσία της στο σχολείο του Πανεπιστημίου, όπου οι ξένοι μαθαίνουν ως δεύτερη γλώσσα τα ελληνικά είναι επιβεβλημένη. Μάλιστα πια αμείβεται αφού το Πανεπιστήμιο προσφέρει υποτροφία εργασίας στους αριστούχους», είπε η κ. Ιακώβου. Η καθηγήτρια Αμαλία Μόζερ είπε ότι εάν δεν συνεχίσει η 29χρονη ό,τι έχει ξεκινήσει και παραμείνει στη φυλακή, θα είναι εξαιρετικά δύσκολο για το επαγγελματικό της μέλλον.