oaednews

Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΟΑΕΔ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ Αθήνα, 4-6-2015



Ημερίδα για τη διαχείριση του εργασιακού άγχους

«Το να θέτει κανείς για πρώτη φορά ένα πρόβλημα αποτελεί το ήμισυ του παντός και οπωσδήποτε απαραίτητη προϋπόθεση επίλυσης του» τόνισε στο χαιρετισμό της η Διοικήτρια του ΟΑΕΔ κ. Μαρία Καραμεσίνη, ανοίγοντας την ημερίδα με θέμα τη «Διαχείριση του άγχους και των ψυχοκοινωνικών κινδύνων των εργαζομένων στα ΚΠΑ - ΟΑΕΔ».

 Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε από την Ομοσπονδία Υπαλλήλων του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού, σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Μάνατζμεντ και Διακυβέρνησης, την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015, στο αμφιθέατρο «Γιάννος Κρανιδιώτης» του Υπουργείου Εξωτερικών, στην Αθήνα. Τις εργασίες χαιρέτησαν, επίσης, ο εκπρόσωπος του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Δημοσίου Δικαίου (EPLO) κ. Γιάννης Πολίτης και ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας του ΟΑΕΔ κ. Γιώργος Μακράκης.



Κατά την ημερίδα έγιναν εισηγήσεις για τους ψυχοκοινωνικούς κινδύνους στους εργασιακούς χώρους. Επίσης, παρουσιάστηκαν παραδείγματα και καλές πρακτικές για τη μείωση του εργασιακού άγχους. Στο χαιρετισμό της, η Διοικήτρια του ΟΑΕΔ τόνισε ότι οι εργαζόμενοι του Οργανισμού οι οποίοι δουλεύουν σε υπηρεσίες «πρώτης γραμμής» βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της και ότι οι συνθήκες εργασίας είναι άμεσα συνδεδεμένες με την ποιότητα των παρεχόμενων προς τους πολίτες υπηρεσιών.

Η κυρία Καραμεσίνη ανακοίνωσε ότι μετά τις πρόσφατες επισκέψεις σε ΚΠΑ 2 της Αθήνας και της Περιφέρειας (Τρίπολη και Καλαμάτα) θα συνεχίσει να πραγματοποιεί επιτόπιες συναντήσεις με τους εργαζομένους στις τοπικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ, ούτως ώστε να συζητήσει μαζί τους τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά την καθημερινή άσκηση των καθηκόντων τους, συμπεριλαμβανομένων αυτών που σχετίζονται με το εργασιακό άγχος και, ευρύτερα, με θέματα Ασφάλειας και Υγείας στους χώρους εργασίας.


3 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν περιμένω ότι αυτό το ερώτημα θα το διαβάσει η Διοικήτρια του ΟΑΕΔ , (ούτε φυσικά να απαντήσει) , ελπίζω μόνο να το διαβάσει κάποιος που είναι κοντά της και να απαντήσει αυτός. Στο θέμα λοιπόν …. Διάβασα πριν λίγο στο blog σας ότι : «Στο χαιρετισμό της η Διοικήτρια του ΟΑΕΔ τόνισε ότι οι εργαζόμενοι του Οργανισμού οι οποίοι δουλεύουν σε υπηρεσίες της «πρώτης γραμμής» βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της και ότι οι συνθήκες εργασίας τους είναι άμεσα συνδεδεμένες με την ποιότητα των παρεχόμενων προς τους πολίτες υπηρεσιών».
    Αν δεν κάνω λάθος ( είμαι ένας ταπεινός και καταφρονημένος Δ.Ε.) , αυτό ακριβώς λέει η θεωρία του Τotal Quality Μanagement ( θεωρία που εφαρμόζουν εταιρίες του μεγέθους και της βαρύτητας της Google), ότι «οι συνθήκες εργασίας είναι άμεσα συνδεδεμένες με την ποιότητα των παρεχόμενων προς τους πολίτες υπηρεσιών» , δηλαδή ευχαριστημένοι εργαζόμενοι = ευχαριστημένοι πελάτες. Αν λοιπόν έχουμε μια «στροφή» της Διοίκησης σε αυτήν την κατεύθυνση , είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για αυτό.
    Και το να είναι ευχαριστημένοι οι «εσωτερικοί πελάτες» της εταιρίας ( οι εργαζόμενοι δηλαδή) δεν είναι μόνο θέμα αμοιβών αλλά θέμα απλής υποστήριξης π.χ. , δεν μένει παρά να το δούμε και στην πράξη.
    Θεσσαλονίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμε 8/6/2015 - 7.10μμ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!! Για αυτήν την Υποστήριξη << φωνάζω >> συνεχώς. Σαν υπάλληλος έχω μείνει ακάλυπτος από προϊστάμενο και συναδέλφους και σε εργασιακά θέματα αλλά και σε θέματα συμπεριφοράς. Είναι να απορεί κανείς.. Μπράβο σου και πάλι μπράβο σου για τον ωραιότατο επιστημονικό προπάντων τρόπο που το έθιξες

    ΑπάντησηΔιαγραφή