Προς τον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας
Θέμα: Η απαράδεκτη μέχρι τώρα καθυστέρηση διορισμού ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στις Σχολές Μαθητείας του ΟΑΕΔ σε όλη την χώρα έχει ως αποτέλεσμα τη μη λειτουργία ή την υπολειτουργία των σχολών και έχει οδηγήσει σε απόγνωση τόσο τους εκπαιδευτικούς, όσο και τους μαθητές.
Βρισκόμαστε ήδη στα μέσα Νοέμβρη και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η διαδικασία πρόσληψης ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στις Σχολές Μαθητείας του ΟΑΕΔ. Αποτέλεσμα αυτής της κωλυσιεργίας του Υπουργείου είναι να μην λειτουργούν ή απλά να υπολειτουργούν οι σχολές και κατά συνέπεια να παραμένουν αδιόριστοι εκατοντάδες εκπαιδευτικοί και η σχολική χρονιά να βρίσκεται στον αέρα για χιλιάδες μαθητές, καθώς δεν διδάσκονται σχεδόν κανένα μάθημά.
Πιο συγκεκριμένα, αποτέλεσμα αυτής της αδιάφορης πολιτικής του Υπουργείου και κατ’ επέκταση της κυβέρνησης είναι τα σχολεία να μην έχουν το απαραίτητο διδακτικό προσωπικό, οι μαθητές να μένουν πίσω στις σπουδές τους, οι ωρομίσθιοι να φτάνουν στα όρια της οικονομικής εξαθλίωσης και οι μόνιμοι καθηγητές να βλέπουν με ανησυχία τον θεσμό των σχολών στις οποίες διδάσκουν να απαξιώνεται.
Σύμφωνα και με έγκυρα πρόσφατα δημοσιεύματα στον τύπο οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις εργάζονται πάνω από 10ετία στο ίδιο σχολείο και κάθε χρόνο απολύονται το καλοκαίρι και επαναπροσλαμβάνονται αρχές Οκτωβρίου, αποτελούν την πλειονότητα του διδακτικού προσωπικού των σχολών του ΟΑΕΔ. Υπολογίζονται σε πάνω από 1.500 πανελλαδικά, όταν οι μόνιμοι μετά τις 111 διαθεσιμότητες φτάνουν μόλις τους 500 και από αυτούς περίπου οι μισοί βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης (διευθυντές, υποδιευθυντές).
Επιπλέον, οι μαθητές προσέρχονται καθημερινά στις σχολές τους για λίγες ώρες, τις ώρες δηλαδή που διδάσκουν οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί και στη συνέχεια αποχωρούν. Σε πολλές περιπτώσεις βέβαια όλη αυτή η αδιαφορία του Υπουργείου έχει και οικονομικό κόστος για τις οικογένειες των μαθητών, καθώς παιδιά από μακρινές περιοχές νοικιάζουν σπίτι στην περιοχή της σχολής τους, με μεγάλο κόστος για την οικογένειά τους, αλλά μάθημα δεν κάνουν.
Από όλη αυτή την κατάσταση είναι ολοφάνερο ότι οι εκπαιδευτικοί αυτοί καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες των Σχολών αυτών, καθώς ο μη μέχρι τώρα διορισμός τους έχει οδηγήσει στην υπολειτουργία ή σε πολλές περιπτώσεις στη μη λειτουργία των Σχολών αυτών.
Επειδή είναι απαράδεκτο η πολιτεία να αδιαφορεί για την εκπαίδευση εφήβων στις Σχολές Μαθητείας του ΟΑΕΔ
Επειδή η μη λειτουργία των Σχολών αυτών οδηγεί τους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τις οικογένειες τους σε αβεβαιότητα και απόγνωση
Επειδή οι εκπαιδευτικοί αυτοί, στην πλειονότητα τους εργάζονται στις Σχολές του ΟΑΕΔ πάνω από 10 χρόνια και ως εκ τούτου καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες
Επειδή αυτή η καθυστέρηση πρόσληψης εκπαιδευτικών αφαιρεί από την πλειονότητα αυτών τη δυνατότητα να πάρουν ταμείο ανεργίας μετά την απόλυση τους στο τέλος της σχολικής χρονιάς, καθώς θα έχουν συμπληρώσει λιγότερα ένσημα από τα απαιτούμενα
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1) Πότε θα ολοκληρωθεί η διαδικασία πρόσληψης των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στις Σχολές Μαθητείας του ΟΑΕΔ;
2) Θα προχωρήσετε στη συνέχεια στη μονιμοποίηση αυτού του εκπαιδευτικού προσωπικού, ώστε να μην βιώνουμε κάθε χρόνο την ίδια κατάσταση, καθώς είναι ολοφάνερο ότι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες;
Οι ερωτώντες Βουλευτές
Κουράκης Τάσος
Στρατούλης Δημήτρης
Αμμανατίδου-Πασχαλίδου Λίτσα
Αυλωνίτου Ελένη
Γαϊτάνη Ιωάννα
Γελαλής Δημήτρης
Δερμιτζάκης Κώστας
Δρίτσας Θοδωρής
Ζερδελής Γιάννης
Ιγγλέζη Κατερίνα
Καρά Γιουσούφ Αϊχάν
Κατριβάνου Βασιλική
Καφαντάρη Χαρά
Κοντονής Σταύρος
Κουρουμπλής Παναγιώτης
Κριτσωτάκης Μιχάλης
Μαντάς Χρήστος
Μιχαλάκης Νίκος
Μιχελογιαννάκης Γιάννης
Μπάρκας Κώστας
Ουζουνίδου Ευγενία
Πάντζας Γιώργος
Παπαδημητρίου Μάνια
Σταθάς Ιωάννης
Τριανταφύλλου Μαρία
Χαραλαμπίδου Δέσποινα
Χατζησοφιά Άννα
Θέμα: Η απαράδεκτη μέχρι τώρα καθυστέρηση διορισμού ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στις Σχολές Μαθητείας του ΟΑΕΔ σε όλη την χώρα έχει ως αποτέλεσμα τη μη λειτουργία ή την υπολειτουργία των σχολών και έχει οδηγήσει σε απόγνωση τόσο τους εκπαιδευτικούς, όσο και τους μαθητές.
Βρισκόμαστε ήδη στα μέσα Νοέμβρη και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η διαδικασία πρόσληψης ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στις Σχολές Μαθητείας του ΟΑΕΔ. Αποτέλεσμα αυτής της κωλυσιεργίας του Υπουργείου είναι να μην λειτουργούν ή απλά να υπολειτουργούν οι σχολές και κατά συνέπεια να παραμένουν αδιόριστοι εκατοντάδες εκπαιδευτικοί και η σχολική χρονιά να βρίσκεται στον αέρα για χιλιάδες μαθητές, καθώς δεν διδάσκονται σχεδόν κανένα μάθημά.
Πιο συγκεκριμένα, αποτέλεσμα αυτής της αδιάφορης πολιτικής του Υπουργείου και κατ’ επέκταση της κυβέρνησης είναι τα σχολεία να μην έχουν το απαραίτητο διδακτικό προσωπικό, οι μαθητές να μένουν πίσω στις σπουδές τους, οι ωρομίσθιοι να φτάνουν στα όρια της οικονομικής εξαθλίωσης και οι μόνιμοι καθηγητές να βλέπουν με ανησυχία τον θεσμό των σχολών στις οποίες διδάσκουν να απαξιώνεται.
Σύμφωνα και με έγκυρα πρόσφατα δημοσιεύματα στον τύπο οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις εργάζονται πάνω από 10ετία στο ίδιο σχολείο και κάθε χρόνο απολύονται το καλοκαίρι και επαναπροσλαμβάνονται αρχές Οκτωβρίου, αποτελούν την πλειονότητα του διδακτικού προσωπικού των σχολών του ΟΑΕΔ. Υπολογίζονται σε πάνω από 1.500 πανελλαδικά, όταν οι μόνιμοι μετά τις 111 διαθεσιμότητες φτάνουν μόλις τους 500 και από αυτούς περίπου οι μισοί βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης (διευθυντές, υποδιευθυντές).
Επιπλέον, οι μαθητές προσέρχονται καθημερινά στις σχολές τους για λίγες ώρες, τις ώρες δηλαδή που διδάσκουν οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί και στη συνέχεια αποχωρούν. Σε πολλές περιπτώσεις βέβαια όλη αυτή η αδιαφορία του Υπουργείου έχει και οικονομικό κόστος για τις οικογένειες των μαθητών, καθώς παιδιά από μακρινές περιοχές νοικιάζουν σπίτι στην περιοχή της σχολής τους, με μεγάλο κόστος για την οικογένειά τους, αλλά μάθημα δεν κάνουν.
Από όλη αυτή την κατάσταση είναι ολοφάνερο ότι οι εκπαιδευτικοί αυτοί καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες των Σχολών αυτών, καθώς ο μη μέχρι τώρα διορισμός τους έχει οδηγήσει στην υπολειτουργία ή σε πολλές περιπτώσεις στη μη λειτουργία των Σχολών αυτών.
Επειδή είναι απαράδεκτο η πολιτεία να αδιαφορεί για την εκπαίδευση εφήβων στις Σχολές Μαθητείας του ΟΑΕΔ
Επειδή η μη λειτουργία των Σχολών αυτών οδηγεί τους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τις οικογένειες τους σε αβεβαιότητα και απόγνωση
Επειδή οι εκπαιδευτικοί αυτοί, στην πλειονότητα τους εργάζονται στις Σχολές του ΟΑΕΔ πάνω από 10 χρόνια και ως εκ τούτου καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες
Επειδή αυτή η καθυστέρηση πρόσληψης εκπαιδευτικών αφαιρεί από την πλειονότητα αυτών τη δυνατότητα να πάρουν ταμείο ανεργίας μετά την απόλυση τους στο τέλος της σχολικής χρονιάς, καθώς θα έχουν συμπληρώσει λιγότερα ένσημα από τα απαιτούμενα
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1) Πότε θα ολοκληρωθεί η διαδικασία πρόσληψης των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στις Σχολές Μαθητείας του ΟΑΕΔ;
2) Θα προχωρήσετε στη συνέχεια στη μονιμοποίηση αυτού του εκπαιδευτικού προσωπικού, ώστε να μην βιώνουμε κάθε χρόνο την ίδια κατάσταση, καθώς είναι ολοφάνερο ότι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες;
Οι ερωτώντες Βουλευτές
Κουράκης Τάσος
Στρατούλης Δημήτρης
Αμμανατίδου-Πασχαλίδου Λίτσα
Αυλωνίτου Ελένη
Γαϊτάνη Ιωάννα
Γελαλής Δημήτρης
Δερμιτζάκης Κώστας
Δρίτσας Θοδωρής
Ζερδελής Γιάννης
Ιγγλέζη Κατερίνα
Καρά Γιουσούφ Αϊχάν
Κατριβάνου Βασιλική
Καφαντάρη Χαρά
Κοντονής Σταύρος
Κουρουμπλής Παναγιώτης
Κριτσωτάκης Μιχάλης
Μαντάς Χρήστος
Μιχαλάκης Νίκος
Μιχελογιαννάκης Γιάννης
Μπάρκας Κώστας
Ουζουνίδου Ευγενία
Πάντζας Γιώργος
Παπαδημητρίου Μάνια
Σταθάς Ιωάννης
Τριανταφύλλου Μαρία
Χαραλαμπίδου Δέσποινα
Χατζησοφιά Άννα
ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ. ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΑΠΟ 2/10/2013 ΜΕ 20 ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΜΕΛΛΕΙ ΓΕΝΕΣΘΑΙ;ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΟΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο 6-7 είχατε πραγμαική προϋπηρεσία 20 χρόνια από τους 110 Υποχρωτικής Εκπαίδευσης εκπαιδευτικούς που βγήκατε σε διαθεσιμότητα. Να τα λες όλα
Διαγραφήws wromisthios exw na soy pw oti kai alles xronies exw ergastei me ayto ton tropo ston oaed. fetos omws exei ginei aidia. den sebontai tipota. oyte esas poy apelysan san ta zwa oyte emas
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗΣ 20ΕΤΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ, ΑΛΛΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗΣ 20ΕΤΙΑΣ, ΔΗΛ. ΠΩΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΕΤΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ ΠΩΣ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΥΕ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΤΕ ΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΑ Η ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΑ ΠΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΟΑΕΔ ΠΙΑΝΟΝΤΑΙ ΩΣ ΤΕ, ΔΙΟΤΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΔΕ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΞΕΧΝΑΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (*ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ 0 -4 ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΣΕ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΜΠΗΚΑΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ 20-25 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ (ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ) ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΣΤΙΣ 11 η 12 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΒΓΗΚΑΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ Ο ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΥΡΙΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ, ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΟΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ !!!
Πρώτε Ανώνυμε, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ διόρισε όλους όσους πληρούσαν τις προϋποθέσεις (μέχρι 29/5/1989 και 2 έτη με 10 ώρες μπλα…μπλα). Εάν κι εσύ ήσουν πριν το 1989, όπως προέβλεπε ο Νόμος (καλώς ή κακώς) τότε δικαίως διαμαρτύρεσαι, ειδάλλως κοντή μνήμη έχεις εσύ.
ΔιαγραφήΌσο για τις ζωές και τις οικογένειες συμφωνώ αλλά με τα κομματικά παιχνίδια, πρώτε ανώνυμε, είχατε όλοι απόλυτη σχέση (βλέπε 2190/94, 3552/2007 και 2 τροπολογίες).
Εγώ είμαι ωρομίσθιος 12 ετών με μεταπτυχιακό, παιδαγωγικό, άπειρη διδακτική και μεγάλη επαγγελματική. Δεν ξέρω από υπερωρίες…..οι γενικών αλλά και τεχνικών μαθημάτων του 2007 ξέρουν από κομματικά (με 2 μι ) παιχνίδια πολύ καλά…πολλοί από αυτούς έγιναν αμέσως διευθυντές και υπόδ/ντές…..τα δικαστήρια «δικαίωσαν» αυτούς που ήτανε στο τρένο πρώην Διοικητή και ενώ το έχασαν στο εφετείο ο ΟΑΕΔ τους κράτησε ….. εμφανιστήκατε το 2007,2008,2009 σαν μόνιμοι (348 στο σύνολο εκ των οποίων οι 80-90 εργάζονταν όλα τα χρόνια) ενώ ο οργανισμός σας καλούσε ως ωρομίσθιους από το 2004 και απαξιώνατε τον ΟΑΕΔ.
Τέλος την πληρώνει μόνο μα μόνο ο ωρομίσθιος που του αρνηθήκατε την ύπαρξή του με την μαγική σας εμφάνιση γιατί έτσι σας υπόδειξαν κάποιοι.
Μήπως η μνήμη μου άρχισε να μακραίνει;
Πρώτε Ανώνυμε
Ευτυχώς που ήρθατε εσείς μετά και για να διορθώσετε τα πράγματα (ή μήπως για να εκδικηθείτε?), γεμίσατε τον τόπο με ... Stage (ανανεώνοντας σκόπιμα τις συμβάσεις ώστε να αποκτήσουν δικαίωμα διεκδίκησης ενιαίας απασχόλησης), στη συνέχεια τους πήγατε στη Δικαιοσύνη (την οποία πολλοί κατηγορούν σήμερα) και η οποία -βέβαια- δεν μπορεί να βγάλει αρνητικές αποφάσεις, δημιουργώντας παράλληλα και τον κομματικό σας στρατό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα βέβαια, το ότι δεν υπήρχαν ή υπάρχουν χρήματα για να πληρωθούν όλοι αυτοί, λίγο ενδιαφέρει.
Εξάλλου, μπορούν να μειωθούν και άλλο οι -γλίσχρες- αποδοχές των υπόλοιπων υπαλλήλων.
ΒΑΛΤΕ ΕΝΑ ΣΤΟΠ ΣΤΟΠ ΑΛΗΤΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ...ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι ντροπή ? Τόση ανθρωποφαγία ? Δεν ντρεπόμαστε να μην βοηθάμε , να μην κάνουμε τα ΠΑΝΤΑ για να προσληφθούν και πάλι οι συνάδελφοι που βγήκαν σε διαθεσιμότητα ? Δεν ντρεπόμαστε που δεν είναι το ΠΡΩΤΟ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ μας αίτημα προς τους συνδικαλιστές μας ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμασταν ή γίναμε ΖΩΑ ?
Υ.Γ. ΔΕΝ είμαι εκπαιδευτικός / συνδικαλιστής / τεμπέλης / δεν έχω απολύτως κανένα συμφέρον , δουλεύω στην πρώτη γραμμή σε ΚΠΑ.
Αν και οποιαδήποτε αντιπαράθεση μεταξύ μας βοηθάει άλλους και όχι εμάς, αναγκάζομαι να σου πω πως αφενός αναρωτιέμαι τι μαθήματα διδάσκεις με όλα αυτά τα μεταπτυχιακά, …τεράστια επαγγελματική-διδακτική εμπειρία .. μπλα, μπλα και αφετέρου να επισημάνω πως όλα αυτά τα χρόνια οι σχολές του ΟΑΕΔ βγάζουν τεχνίτες και όχι επιστήμονες και οι ΔΕ Εμπειροτέχνες ήταν αυτοί που κράτησαν όρθιο το «ΜΑΓΑΖΙ», διότι ήξεραν και ξέρουν την ΤΕΧΝΗ τους πιο καλά από τον καθένα, για αυτό εξάλλου και η εργασιακή απορρόφηση των αποφοίτων μας ήταν και είναι αρκετά υψηλή. Παράλληλα θα συμφωνήσω μαζί σου πως η εργασία όλων (ωρομισθίων κλπ) είναι ιερή, αρκεί φίλε μου να μη πατάει στα πτώματα άλλων (πχ μόνιμων εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα κλπ). Τέλος θέλω να σου πω πως εύχομαι ειλικρινά και εσείς να μονιμοποιηθείτε, αρκεί μόνο να μην γίνει αυτό στην πλάτη απολυμένων συναδέλφων, διότι αυτό φίλε μου εμείς ποτέ δεν το αξιώσαμε. Τώρα όσο αφορά τους νόμους, τις τροπολογίες, τις δικαστικές αποφάσεις, καθώς και την δικαιοσύνη ή νομιμότητα αυτών και επειδή είναι υποκειμενικά όλα αυτά (θα μας φάει πολλές σελίδες αναλύσεων), έχω να σου πω πως « Άστο καλύτερα αδερφέ σε κανένα που έχει μεταπτυχιακά στην Νομική κλπ », διότι οι εξηγήσεις σου ήταν χρωματισμένες και παίζουν με τον πόνο μας !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημείωση: Ζητάω συγνώμη για τυχόν προηγούμενα ορθογραφικά ή συντακτικά λάθη, διότι την προηγούμενη ανάρτηση μου την έκανα από κινητό τηλέφωνο. Παρ’ όλα αυτά όμως αγαπητέ συνάδελφε, η επιδεικτική σου διόρθωση « …κομματικά (με 2μ)…» κλπ, μπορεί να ήταν ορθή, αλλά ήταν επίσης στερούμενη αγαστών προθέσεων.
Με τιμή,
ΔΕ Εμπειροτέχνης Εκπαιδευτικός, σε καθεστώς Διαθεσιμότητας.
Συνάδελφε, εαν βέβαια μου επιτρέπεις τον χαρακτηρισμό, (κάποιοι τον απαξίωσαν κι αυτόν από ωρομίσθιο), ειλικρινά δεν "παίζω" με τον πόνο σου εαν πίστεψες κάτι τέτοιο.
ΔιαγραφήΚαταρχάς δεν αναφέρθηκα στην προσφορά σου στα σχολεία του ΟΑΕΔ, αλλά στον τρόπο διορισμού σας. Καλό θα είναι όμως να μην μπαίνεις σε διαδικασία συγκρίσεων για το ποιος ξέρει την ΤΕΧΝΗ και ποιοι κρατούν το ΜΑΓΑΖΙ. Εγώ θα έλεγα ότι είναι αρκετοί αυτοί ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και όχι μόνο ΔΕ. Κάτι ξέρουμε και οι υπόλοιποι, κάποια εμπειρία έχουμε κι εμείς. Όσο για το επιστήμονες να με συγχωρείς αλλά εγώ προσωπικά θέλω τον πήχη των σχολείων ψηλά (Τεχνίτης, Επαγγελματίας, Επιστήμονα της ειδικότητας και καλό άνθρωπο). Στην εκπαίδευση, εκτός από μαστοράκια, με την στάση μας διαμορφώνουμε και χαρακτήρες.
Τώρα το αν στερούμαι αγαστών προθέσεων, να σου υπενθυμίσω ότι στα προηγούμενα γραφόμενά σου επικαλέστηκες τα ωράρια (0-4 ώρες) των εκπαιδευτικών γενικών μαθημάτων και συνάμα “ζητάς” την δική τους διαθεσιμότητα αντί την δική σου.
Επαναλαμβάνω ότι η τοποθέτησή μου ήταν στις υποδείξεις που μου έκανες για κοντή μνήμη, στον τρόπο διορισμού σας και δεν "ζήτησα" κανενός την απόλυση, διαθεσιμότητα ή και κινητικότητα εκπαιδευτικού του ΟΑΕΔ.
Με εκτίμηση
ένας απλός ωρομίσθιος που παλεύει εδώ και χρόνια για το μεροκάματο
ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΜΠΕΙΡΟΤΕΧΝΙΤΕΣ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΨΩΜΙ ΟΣΟΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ? ΜΟΝΟ ΣΤΗΝΝ ΟΥΓΚΑΝΤΑ ΛΕΝΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή