oaednews

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Το απαράδεκτο της διαγραφής από τα μητρώα ανέργων σε περίπτωση μη αποδοχής της θέσης για τα προγράμματα κοινωφελούς χαρακτήρα

παράδειγμα 2, καταγγελία άνεργης
Εγώ μένω στην αλεξανδρούπολη..έκανα την αίτηση , μετα από πολύ κόπο γιατί το συστημα κολλούσε απίστευτα και πολλές φορές έβγαζε φορείς που δεν είχα καν επιλέξει. όταν βγήκανε τα προσωρινά αποτελέσματα, (για τις 27,000 θέσεις) με λύπη μου διαπίστωσα ότι προσλήφθηκα στην ... ΚΑΒΑΛΑ..
.η θέση που είχα δηλώσει ήταν ναι μεν περιφέρεια αν. μακ. θράκης, αλλά πουθενά δεν μου έλεγε να επιλέξω νομό..πες ότι έκανα λάθος εγώ, πες ότι το σύστημα είχε κολλήσει και έκανε τα δικά του, εμένα μπορεί να μου πει κάποιος πώς θα πάω από την αλεξανδρούπολη στην καβάλα? για τα 490 ευρώ..που να τα δώσω?σε βενζίνη? ή μήπως να πληρώσω ενοίκια? ήλπιζα στα οριστικά αποτελέσματα να με απορρίψουν οι ίδιοι...αλλα δυστυχώς είμαι μέσα...φυσικά θα απορρίψω τη θέση..όχι γιατί δεν θέλω να δουλέψω αλλά γιατί είναι οικονομικά αδύνατο να πάω στην καβάλα..και χθες βγαίνει η ανακοινωση για διαγραφή από τα μητρώα ανέργων..εντελώς παράνομη..εγώ προσωπικά αν γίνει αυτό θα απευθυνθώ στο συνήγορο του πολίτη..δεν φτάνει που με αποκλείουν από την νέα προκήρυξη, θα με διαγράψουν και από τα μητρώα?

2 σχόλια:

  1. Τι να πω....με πηραν στις 10000 ,εχω ενα μωρο, και ευελπιστουσα να με το κρατησει εναλλαξ πεθερα με αδερφη.Ομως η γυναικα ειναι μεγαλη και εχει προβλημα υγειας με τα ποδια της και η αδερφη μου την πηραν στις 27000.Τι να την πω?Μην πας ?Δηλ αμα μας διαγραψουν θα πρεπει να κανουμε παλι τα χαρτια μας για νεα καρτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ηδη εκανα αναφορα στον Συνηγορο του Πολιτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή