oaednews

Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Τα πέντε χαρακτηριστικά της νέας γενιάς επιχειρηματιών





Σε έρευνα που έγινε μεταξύ 3.200 υπαλλήλων, το 72% απάντησε πως θα ήθελαν να είναι εντελώς ανεξάρτητοι και το 89% θα προτιμούσε να δουλεύει κάπου που θα είχε επιλέξει. Το 58% αυτοπροσδιορίζονται ως "επιχειρηματίες".

Στην πραγματικότητα, η γενιά όσων είναι από 19 έως 30, είναι η γενιά των επιχειρηματιών, τα στοιχεία που την ξεχωρίζουν από τις παλαιότερες είναι:
Η κινητικότητα: Η νέα γενιά συνήθισε να χρησιμοποιεί τις φορητές συσκευές για να ολοκληρώνει δραστηριότητες σε κίνηση, καθώς και να συνεργάζεται με άλλους από απόσταση.
Η παγκοσμιότητα: Όσο αυξάνονται οι τρόποι επικοινωνίας και ενημέρωσης, τόσο περισσότερο "πολίτες του κόσμου" αισθάνονται όσοι μεγάλωσαν με πρόσβαση στο Ίντερνετ.
 Η ανοχή: Για τους παραπάνω λόγους, οι νέοι σήμερα είναι πιο ανοιχτόμυαλοι, καθώς έχουν μάθει να κατανοούν τις διαφορές μεταξύ των ανθρώπων. Σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον, αυτό σημαίνει ότι η επιλογή τους να συνεργαστούν με κάποιον βασίζεται στις ικανότητές του και όχι στα στοιχεία της ταυτότητάς του ή στην εξωτερική του εμφάνιση.
Η ανυπομονησία: Στα αρνητικά, οι νέοι έχουν συνηθίσει να γίνονται όλα γρήγορα. Η αναμονή τους αποθαρρύνει και τους αγχώνει.
Ο φόβος: Η νέα γενιά μπορεί να εμφανίζεται δυνατή και σίγουρη για τον ευατό της, ωστόσο κάτω από την επιφάνεια, είναι εξαιρετικά ανασφαλής δεδομένης και της ενημέρωσης που έχουν για τους κινδύνους καραδοκούν στο επιχειρηματικό και οικονομικό περιβάλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου