Σε σχετικό σημείωμα που είδε το φως της δημοσιότητας, δίδονται διαβεβαιώσεις ότι στο νέο σχήμα θα ενταχθούν μόνοι όσοι υπάλληλοι προσελήφθησαν άνευ διαγωνιστικής διαδικασίας και ότι η διαθεσιμότητα αφορά μόνο υπαλλήλους ΙΔΑΧ, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και διοικητικού.
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ - ΕΝΤΑΞΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΤΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
1. Ποιος είναι ο στόχος της ρύθμισης: Η ένταξη των υπαλλήλων που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα λόγω κατάργησης των θέσεών τους, στο Πρόγραμμα Κινητικότητας έχει σκοπό τη μετακίνησή τους, προκειμένου να καλυφθούν υπαρκτά κενά στη διοίκηση, ιδίως στην εξυπηρέτηση των πολιτών και να αξιοποιηθεί καλύτερα το διοικητικό προσωπικό.
2. Εντάσσονται μόνο όσοι προσελήφθησαν χωρίς διαγωνιστική ή άλλη διαδικασία επιλογής: Επιλέχθηκαν ορισμένες μόνον θέσεις υπαλλήλων που δεν έχουν προσληφθεί με διαγωνισμό ή με διαδικασία επιλογής σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια υπό τον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής ή με άλλες ειδικές διαδικασίες επιλογής που περιβάλλονται με αυξημένες εγγυήσεις διαφάνειας και αξιοκρατίας. Είναι εύλογο να ξεκινά η διαδικασία με υπαλλήλους που δεν έχουν ατομικά αξιολογηθεί.
-Προφανώς, δεν αμφισβητείται σε καμία περίπτωση η νομιμότητα των προσλήψεων αυτών, οι υπάλληλοι δεν στοχοποιούνται.
3. Αφορά μόνο ΙΔΑΧ, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, διοικητικού:
i. Αποκλειστικά υπαλλήλους που υπηρετούν με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σε υπηρεσίες κεντρικές και περιφερειακές, του Δημοσίου, των ανεξάρτητων αρχών, των ΝΠΔΔ, των ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού και των ΝΠΙΔ που ανήκουν στον δημόσιο τομέα. Δηλαδή δεν αφορά μόνιμο προσωπικό.
ii. Αποκλειστικά υπαλλήλους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Δηλαδή δεν αφορά υπαλλήλους υποχρεωτικής και πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (Υ.Ε. και Π.Ε).
iii. Αποκλειστικά υπαλλήλους των ειδικοτήτων Διοικητικού, Διοικητικού – Λογιστικού, Διοικητικού – Οικονομικού και Διοικητικών Γραμματέων. Δηλαδή δεν αφορά υπαλλήλους καμίας άλλης ειδικότητας.
4. Γιατί επιλέχθηκαν: Όπως προκύπτει από τα διαθέσιμα στοιχεία, στις εν λόγω ειδικότητες, που άλλωστε έχουν υποστηρικτικό χαρακτήρα, παρατηρείται ιδιαίτερη συγκέντρωση υπαλλήλων. Για αυτό και επιλέχθηκαν να ενταχθούν άμεσα στο σχήμα κινητικότητας, ώστε να μεταφερθούν σε υπηρεσίες όπου υπάρχουν διαπιστωμένες ανάγκες σε προσωπικό, ιδίως όπου η υποστελέχωση δημιουργεί έντονα προβλήματα και καθυστερήσεις εξυπηρέτησης του πολίτη, όπως τα ΚΕΠ, οι διευθύνσεις συντάξεων στο δημόσιο και στα ασφαλιστικά ταμεία κ.τ.λ.
5. Περιορισμοί στην έκταση εφαρμογής του μέτρου: Ο αριθμός των μετακινήσεων είναι πράγματι περιορισμένος, καθώς έχουν τεθεί τρεις περιορισμοί. Οι θέσεις αυτές καταργούνται μόνον εφόσον:
i. ο αριθμός των υπαλλήλων που εμπίπτουν στη ρύθμιση είναι μεγαλύτερος των δέκα (10) ανά υπηρεσία ή φορέα, ώστε να μην επηρεαστούν οι μικρές σε μέγεθος υπηρεσίες
ii. οι υπάλληλοι αυτοί ανέρχονται σε ποσοστό μικρότερο του 25% του συνολικού αριθμού των τακτικών υπαλλήλων (μονίμων και ΙΔΑΧ) των ως άνω κλάδων και ειδικοτήτων ανεξαρτήτως εκπαιδευτικής βαθμίδας. Αν υπερβαίνουν το 25%, οι υπηρεσίες εξαιρούνται
iii. οι υπάλληλοι αυτοί είναι λιγότεροι από το 10% του συνόλου του τακτικού προσωπικού που υπηρετεί στην υπηρεσία ανεξαρτήτως εκπαιδευτικής βαθμίδας, κλάδου και ειδικότητας, ώστε να μην προκύψουν προβλήματα λειτουργίας στις υπηρεσίες.
6. Ευαίσθητες υπηρεσίες που εξαιρούνται: Λαμβάνεται πρόνοια να εξαιρεθούν από την εφαρμογή αυτής της διάταξης ευαίσθητες υπηρεσίες όπως οι φορείς κοινωνικής ασφάλισης και φροντίδας, ο ΟΑΕΔ, τα νοσοκομεία καθώς και αρχαιολογικοί χώροι και μουσεία (δηλαδή οι υπάλληλοι που υπηρετούν στη ΓΓ Πολιτισμού του Υπουργείου Παιδείας).
7. Ταχύτητα της διαδικασίας: Οι υπάλληλοι πρόκειται να μετακινηθούν και τα διαπιστωμένα κενά να καλυφθούν το συντομότερο. Για αυτό προβλέπονται αυστηρές προθεσμίες για την υλοποίηση αυτής της διαδικασίας, για τα αρμόδια όργανα και υπηρεσίες της διοίκησης (και μάλιστα με την απειλή πειθαρχικών ποινών σε περίπτωση μη τήρησης των προθεσμιών).
http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CF%85%CF%80%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%B8%CE%B1-%CF%84%CE%B5%CE%B8%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ - ΕΝΤΑΞΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΤΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
1. Ποιος είναι ο στόχος της ρύθμισης: Η ένταξη των υπαλλήλων που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα λόγω κατάργησης των θέσεών τους, στο Πρόγραμμα Κινητικότητας έχει σκοπό τη μετακίνησή τους, προκειμένου να καλυφθούν υπαρκτά κενά στη διοίκηση, ιδίως στην εξυπηρέτηση των πολιτών και να αξιοποιηθεί καλύτερα το διοικητικό προσωπικό.
2. Εντάσσονται μόνο όσοι προσελήφθησαν χωρίς διαγωνιστική ή άλλη διαδικασία επιλογής: Επιλέχθηκαν ορισμένες μόνον θέσεις υπαλλήλων που δεν έχουν προσληφθεί με διαγωνισμό ή με διαδικασία επιλογής σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια υπό τον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής ή με άλλες ειδικές διαδικασίες επιλογής που περιβάλλονται με αυξημένες εγγυήσεις διαφάνειας και αξιοκρατίας. Είναι εύλογο να ξεκινά η διαδικασία με υπαλλήλους που δεν έχουν ατομικά αξιολογηθεί.
-Προφανώς, δεν αμφισβητείται σε καμία περίπτωση η νομιμότητα των προσλήψεων αυτών, οι υπάλληλοι δεν στοχοποιούνται.
3. Αφορά μόνο ΙΔΑΧ, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, διοικητικού:
i. Αποκλειστικά υπαλλήλους που υπηρετούν με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σε υπηρεσίες κεντρικές και περιφερειακές, του Δημοσίου, των ανεξάρτητων αρχών, των ΝΠΔΔ, των ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού και των ΝΠΙΔ που ανήκουν στον δημόσιο τομέα. Δηλαδή δεν αφορά μόνιμο προσωπικό.
ii. Αποκλειστικά υπαλλήλους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Δηλαδή δεν αφορά υπαλλήλους υποχρεωτικής και πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (Υ.Ε. και Π.Ε).
iii. Αποκλειστικά υπαλλήλους των ειδικοτήτων Διοικητικού, Διοικητικού – Λογιστικού, Διοικητικού – Οικονομικού και Διοικητικών Γραμματέων. Δηλαδή δεν αφορά υπαλλήλους καμίας άλλης ειδικότητας.
4. Γιατί επιλέχθηκαν: Όπως προκύπτει από τα διαθέσιμα στοιχεία, στις εν λόγω ειδικότητες, που άλλωστε έχουν υποστηρικτικό χαρακτήρα, παρατηρείται ιδιαίτερη συγκέντρωση υπαλλήλων. Για αυτό και επιλέχθηκαν να ενταχθούν άμεσα στο σχήμα κινητικότητας, ώστε να μεταφερθούν σε υπηρεσίες όπου υπάρχουν διαπιστωμένες ανάγκες σε προσωπικό, ιδίως όπου η υποστελέχωση δημιουργεί έντονα προβλήματα και καθυστερήσεις εξυπηρέτησης του πολίτη, όπως τα ΚΕΠ, οι διευθύνσεις συντάξεων στο δημόσιο και στα ασφαλιστικά ταμεία κ.τ.λ.
5. Περιορισμοί στην έκταση εφαρμογής του μέτρου: Ο αριθμός των μετακινήσεων είναι πράγματι περιορισμένος, καθώς έχουν τεθεί τρεις περιορισμοί. Οι θέσεις αυτές καταργούνται μόνον εφόσον:
i. ο αριθμός των υπαλλήλων που εμπίπτουν στη ρύθμιση είναι μεγαλύτερος των δέκα (10) ανά υπηρεσία ή φορέα, ώστε να μην επηρεαστούν οι μικρές σε μέγεθος υπηρεσίες
ii. οι υπάλληλοι αυτοί ανέρχονται σε ποσοστό μικρότερο του 25% του συνολικού αριθμού των τακτικών υπαλλήλων (μονίμων και ΙΔΑΧ) των ως άνω κλάδων και ειδικοτήτων ανεξαρτήτως εκπαιδευτικής βαθμίδας. Αν υπερβαίνουν το 25%, οι υπηρεσίες εξαιρούνται
iii. οι υπάλληλοι αυτοί είναι λιγότεροι από το 10% του συνόλου του τακτικού προσωπικού που υπηρετεί στην υπηρεσία ανεξαρτήτως εκπαιδευτικής βαθμίδας, κλάδου και ειδικότητας, ώστε να μην προκύψουν προβλήματα λειτουργίας στις υπηρεσίες.
6. Ευαίσθητες υπηρεσίες που εξαιρούνται: Λαμβάνεται πρόνοια να εξαιρεθούν από την εφαρμογή αυτής της διάταξης ευαίσθητες υπηρεσίες όπως οι φορείς κοινωνικής ασφάλισης και φροντίδας, ο ΟΑΕΔ, τα νοσοκομεία καθώς και αρχαιολογικοί χώροι και μουσεία (δηλαδή οι υπάλληλοι που υπηρετούν στη ΓΓ Πολιτισμού του Υπουργείου Παιδείας).
7. Ταχύτητα της διαδικασίας: Οι υπάλληλοι πρόκειται να μετακινηθούν και τα διαπιστωμένα κενά να καλυφθούν το συντομότερο. Για αυτό προβλέπονται αυστηρές προθεσμίες για την υλοποίηση αυτής της διαδικασίας, για τα αρμόδια όργανα και υπηρεσίες της διοίκησης (και μάλιστα με την απειλή πειθαρχικών ποινών σε περίπτωση μη τήρησης των προθεσμιών).
http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CF%85%CF%80%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%B8%CE%B1-%CF%84%CE%B5%CE%B8%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1
Πραγματικα πιστευει κανεις οτι θα εξαιρεθει ο ΟΑΕΔ ??????
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ πρέπει να πούμε ότι έπαιξε ρόλο η ομοσπονδία, είναι ξεκάθαρο ότι ο ΟΑΕΔ εξαιρείται ο Καρδαρης έκανε δουλειά κι ας κρατά χαμηλούς τόνους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΔΗΜΑΡ έσωσε τον ΟΑΕΔ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως και να χει το θέμα η εξαίρεση του ΟΑΕΔ αποτελεί ελάχιστη αναγνώριση του αυτονοητου !
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαμία εξαίρεση. Καμία απόλυση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι υπόλοιποι χαλαρώστε πιάστε ένα καναπέ και ένα κοντρόλ και κουνάτε το κεφάλι με συμπόνια μαζί με τον Πρετεντέρη , και τον Καψή, που τελείως μα τελείως αξιοκρατικά και χωρίς το όνομα και τις γνωριμίες του μπαμπά ,βρέθηκαν στο ύπατο δημοσιογραφικό αξίωμα ,δηλαδή του μεγάλου παπαγάλου της στοάς των εξωτερικών και εσωτερικών τροϊκάνων. Οταν θα έρθει και η δική σας ώρα αργότερα, σε έξι μήνες ή ένα χρόνο, πάλι αυτοί οι δυό συμπονετικοί κύριοι θα κουνάνε το κεφάλι, και θα εξηγούν στο αθώο έως ηλίθιο πόπολο ότι ήταν αναγκαίο
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΟΑΕΔ "ΘΑ" ΕΞΑΙΡΕΘΕΙ... ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΞΑΙΡΕΣΗΣ. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ Η ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΤΟ ΠΛΑΣΣΑΡΟΥΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφή