oaednews

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Η Υποταγή της Δόσης



Ποτέ άλλοτε δεν έχω δεχθεί τόσες διαταγές. Ούτε όταν υπηρετούσα στον στρατό.
Διαταγές από παντού! Απ’ τη Μέρκελ, απ’ τις Τράπεζες
κι απ’ αυτούς που έχουμε για ταγούςταγούς ραγιάδες στη Μέρκελ και τις Τράπεζες.

Ουδέποτε άλλοτε έχω δεχθεί τόσες πολλές διαταγές από ανόητους όπως οι ανθυποϋπάλληλοι της Τρόικας κι από φονιάδες όπως επίσης οι ανθυποϋπάλληλοι της Τρόικας – ουδέποτε
Ποτέ άλλοτε η ζωή μου έχει βρεθεί τόσον εκτεθειμένη στο έλεος ξένων ουτιδανών και ημέτερων γραικύλων.
Ποτέ άλλοτε δεν έχω υβρισθεί τόσο!
«Τεμπέλης» και «ανίκανος» και «συνένοχος» και «διεφθαρμένος» - ένας καταραμένος έως την Δευτέρα Παρουσία του Τρίτου και του Τέταρτου Μνημονίου, της Έκτης και της Έβδομης Σφραγίδας της Αποκάλυψης.
Ουδέποτε άλλοτε έχω νιώσει τέτοια ταπείνωση, με τη χώρα μου να διασύρεται διεθνώς κι εμένα να με διατάζουν
τι να πληρώσω, πόσα και πότε, πως να φέρομαι, ακόμα και τι να σκέφτομαι , τι να λέω και τι να κάνω, άλλοτε για να μην «αμαυρώσω την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό» κι άλλοτε για να πληρώσω το χαράτσι της ΔΕΗ που δεν πληρώνει ο ΔΟΛ.
Ποτέ άλλοτε δεν με έχουν ληστέψει τόσο πολλοί, τόσο πολύ, για τόσο πολλά.
Ξέρω ότι πληρώνω αμαρτίες άλλων,
μιζαδόρων, αερητζήδων, λαμόγιων, φοροφυγάδων,
κρατικοδίαιτων αληταράδων και κομματικών καρεκλοκένταυρων. Διεφθαρμένων και διαπλεκόμενων, ξέρω
ότι πληρώνω τον εκμαυλισμό κάποιων δίπλα μου, καθώς και τις πελατειακές σχέσεις με τις επιδοτήσεις, τις μαϊμού συντάξεις, τις αργομισθίες, αλλά ουδέποτε άλλοτε με θεωρούσαν τόσον ηλίθιο,
ώστε να μου λένε για παράδειγμα ότι το χρέος ως το 2025 θα είναι (πάλι) στο 120% (απ’ όπου ξεκίνησε αυτή η πορεία θανάτου), λες και ως το 2025 έχουμε κάνει συμβόλαιο ζωής με το Χάρο, τα τσουνάμια και το χάος.
Ουδέποτε άλλοτε έχω βρεθεί σε τέτοια παγίδα, με τόσους εκβιασμούς, ψεύδη, ανικανότητα και απειλές πάνω απ’ το κεφάλι μου,
να με εξουθενώνουν και να συνθέτουν την καθημερινή μου δυσπραγία, τη γύρω μου απελπισία, τη μέσα μου θλίψη.
Ποτέ άλλοτε δεν έχω νιώσει τέτοια αηδία, όπως τώρα που βλέπω να τυλίγουν τη Δημοκρατία οι Λίστες όπως τα φίδια τον Λαοκόοντα και τους γιους του,
όταν βλέπω τη βλακεία αήττητη και τη βλακεία που παράγει η προπαγάνδα πιο ανίκητη! Ουδέποτε άλλοτε ήταν η πλύση εγκεφάλου τόσον ολοκληρωτική, εφημερίδες όπως
τα «ΝΕΑ», το «Έθνος», η «Καθημερινή», το «Βήμα» κι άλλες να βγαίνουν με καρμπόν – να κανοναρχούν στον λαό τα ίδια, να τον τρομοκρατούν το ίδιο – ποτέ άλλοτε δεν έχω νιώσει τόση ντροπή για τόσες χαμένες ψυχές που πούλησαν την πένα τους στον Διάβολο και τον μισθό τους.
Όσο βαθαίνει η κρίση, τόσο βαθαίνει η Διαπλοκή και η διαφθορά, τόσο πιο πολύ λεηλατείται ο λαός, τόσο πιο πολύ φθείρεται το πολίτευμα, οι ίδιοι που δήωσαν
τη χώρα κάνουν κουμάντο ακόμα με τα ίδια όπλα, υποτελείς στους ξένους, τύραννοι για τον λαό.
Ουδέποτε άλλοτε η ασυδοσία των Δυνατών ήταν μεγαλύτερη – εξακολουθούν να παίρνουν θαλασσοδάνεια, να φοροδιαφεύγουν, να τιμωρούν τους αδύναμους, να τους ληστεύουν και να τους βρίζουν κι από πάνω!
Ζητάνε απ’ αυτόν που του στερούν τα φάρμακα, να πληρώσει τα χαράτσια που δεν πληρώνουν οι ίδιοι.
Όλα αυτά κι άλλα εις τον κύβο, πρέπει να λάβουν ένα τέλος, αλλιώς θα λάβει τέλος η Ελλάδα.
Είναι θέμα απλής λογικής: ο παραλογισμός που μας έχει φέρει ως εδώ, ο ταξικός, ανήθικος κι αφιλοσόφητος παραλογισμός
της απληστίας, της αναλγησίας και της βαθύτατης μωρίας, αυτών
των «καθώς πρέπει» χιμπατζήδων που έχουν κάνει τη ζωή μας ζούγκλα, πρέπει να λάβει τέλος! Εγκαίρως!

πηγή: enikos.gr

9 σχόλια:

  1. Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ...ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ....ΜΑ ΓΙΑΤΙ????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΟΡΕΕΕΕΕΕΕ...ΜΕ 3 ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΔΕΝ ΖΩ ΟΡΕΕΕΕ........ΠΕΘΑΙΝΟΥΜΕ ΟΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΘΑ ΝΟΜΙΖΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΣΕ ΠΡΟΒΑΤΑ..ΑΛΛΑ ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΕΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΟΛΛΕΣ ΟΡΕΕΕΕΕΕ....ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΝΕΡΓΟΣ ΕΙΜΑΙ ΟΡΕΕΕΕΕΕ.....ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΟΡΕΕΕΕΕΕΕΕ...ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΟΡΕΕΕΕΕΕΕΕ...ΔΟΥΛΕΥΩ ΑΠΟ ΤΑ 15 ΜΟΥ ΟΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ........ΑΠΛΑ ΦΩΝΑΖΩ ΟΡΕΕΕΕΕΕΕ....

      Διαγραφή
    2. ΣΕ ΚΑΤΑΝΝΟΩ ΑΛΛΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΕΤΣΙ..

      Διαγραφή
  4. Η υποδούλωση προέρχεται από το δανεισμό, ήτοι από τα ελλείμματα.
    ΠΑΣΟΚ-ΝΔ ψήφιζαν τόσα χρόνια συστηματικά ελλειμματικούς προϋπολογισμούς και παρόλα αυτά επιβραβεύονταν με 85-90%.
    Και η Αριστερά καταψήφιζε τους προϋπολογισμούς όχι γιατί ήταν ελλειμματικοί αλλά γιατί δεν ήταν αρκετά ελλειμματικοί!!
    Είναι αργά για δάκρυα πλέον.
    Είτε με το μνημόνιο είτε χωρίς, είτε εντός ευρώ είτε εκτός, τα πράγματα θα είναι δύσκολα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ME AGAPH...PANATHA 13 ZWGRAFOY CLUB http://www.sportdog.gr/sites/default/files/imagecache/lightbox_full/article/2011_10/phpTf9aB1826PANOOOOO652.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΠΑΝΤΟΥ, ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ-ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ-ΣΤΑ ΚΟΛΛΕΓΙΑ- ΣΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ- ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΝΕ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή