oaednews

Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Απίστευτο: Δίνει δουλειά σε 20 Έλληνες και τον απελαύνουν!

Η απίστευτη ιστορία του Σύριου Πολιτικού Μηχανικού,του Αϊμάν Καρντί, που αποκαλύπτει το cretalive έρχεται να αποδείξει πως το παράδοξο και ο παραλογισμός δεν έχουν όρια!




Απίστευτο: Δίνει δουλειά σε 20 Έλληνες και τον απελαύνουν!
Ο Αϊμάν Καρντί απελαύνεται από την Ελλάδα...
Ήλθε πριν από 9 χρόνια στην Ελλάδα, στο μεσοδιάστημα παντρεύτηκε με Ελληνίδα, άνοιξε ντισκοτέκ, ζαχαροπλαστείο, σούπερ μάρκετ και δραστηριοποιείται και στον επισιτισμό, δίνοντας δουλειά σε 20 Έλληνες και αρκετούς αλλοδαπούς και το ευχαριστώ της Ελληνικής Πολιτείας είναι να του δείξει το δρόμο της εξόδου από τη χώρα! Με χθεσινή του απόφαση το Τριμελές Διοικητικό  Πρωτοδικείο του ζητεί μέσα σε ένα μήνα να εγκαταλείψει την Ελλάδα και να πάει πού; Στη Συρία, όπου σήμερα ζεις αύριο δεν ζεις!

Η απίστευτη ιστορία του Σύριου Πολιτικού Μηχανικού,του Αϊμάν Καρντί, που αποκαλύπτει το cretalive έρχεται να αποδείξει πως το παράδοξο και ο παραλογισμός δεν έχουν όρια, ακόμα και σε περιπτώσεις που εξόφθαλμα...βγάζουν μάτι. Ο 3Οχρονος γεμάτος οργή και πίκρα μιλά για τη χώρα που ενώ της πρόσφερε χρήμα και δουλειά, ακόμα και το αίμα του ως εθελοντής αιμοδότης δίνει, εκείνη τον πετάει σα σκουπίδι, σαν τον τελευταίο κλέφτη και λωποδύτη.
¨Πληρώνω όλους τους λογαριασμούς μου κανονικά, είμαι ασφαλισμένος στο  ΤΕΒΕ, έχω πάνω από 200.000 ευρώ στις Ελληνικές τράπεζες και είμαι ο πιο ευκατάστατος βάσει αριθμών, από τα μέλη της Αραβικής κοινότητας στην Κρήτη. Μάλιστα για 4 χρόνια ήμουνα συνεργάτης της Αστυνομίας και μπαινόβγαινα στα Δικαστήρια ως ο επίσημος μεταφραστής ενώ από το 2008 έχω παντρευτεί και Ελληνίδα. Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ευρωπαικής Ένωσης θα έπαιρνα προσωρινή άδεια 3ετους παραμονής, αλλά στην Ελλάδα με πετάνε σαν το σκυλί στ΄αμπέλι!¨

Και ο Καρντί συνεχίζει: Όλα αυτά τα χρόνια με μπλε κάρτες ανανέωνα την παραμονή μου στην Ελλάδα και πέρισυ απέκτησα Λευκή κάρτα που μου έδινε τη δυνατότητα να παραμείνω για ένα χρόνο ακόμα στη χώρα σας. Η κάρτα έληξε χτες και ενώ τυπικά περίμενα από το δικαστήριο να ανανεώσει την παραμονή μου, σοκαρισμένος άκουσα από το Δικαστή πως πρέπει να τα μαζεύω και να φύγω σ΄ένα μήνα από την Ελλάδα. Λες και είμαι κλέφτης, λες και είμαι απατεώνας. Με κύκλο εργασιών που λίγοι πια Έλληνες κάνουν, δίνω δουλειά σε 20 συμπατριώτες σας που τώρα θα μείνουν στο δρόμο. Τους σκέφτηκε άραγε κανείς αυτούς; Έτσι θέλουν επενδύσεις στη χώρα; Διώχνοντας ακόμα κι αυτούς που παραμένουν σ΄αυτήν και κλείνοντας επιχειρήσεις; Όπως καταλαβαίνετε, δεν μπορώ να ζω σαν τον τελευταίο παράνομο, με το φόβο να με μαζέψει κάποια περιπολία της Αστυνομίας από το δρόμο και να με απελάσει Θα βγάλω τα χρήματα μου από τις Τράπεζες και θα αναζητήσω την τύχη μου αλλού. Εκεί που θέλουν εμένα και τα χρήματα μου.¨

Τώρα το λόγο μετά την αναιτιολόγητη δικαστική απόφαση έχει ο αρμόδιος Υπουργός. Θα θελήσει να κάνει κάτι ή απλώς θα κλείσει τα μάτια στέκοντας στο γράμμα του νόμου; Πάντως καλού κακού ο Σύριος Επιχειρηματίας έβγαλε σε χρόνο-ρεκόρ βίζα στη Βουλγαρία, που προφανώς ως χώρα της Ευρωπαϊκής Ένώσης δεν έχει τα προβλήματα της Ελληνικής...Μπανανίας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου