oaednews

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Η ανεργία μέσα από τα social media


Το πρόβλημα της ανεργίας όπως αυτή εκφράζεται στον κοινωνικό ιστό ανέλυσε η εταιρεία social media monitoring BaaS.

Όπως προκύπτει από τη μελέτη, σε πολλές περιπτώσεις υπήρξαν τουλάχιστον διπλάσιες αναφορές της λέξης «απολύθηκα» σε σύγκριση με πέρυσι. Έχει ενδιαφέρον μάλιστα ότι πρόκειται για ένα θέμα – ταμπού, το οποίο πολλοί θα αποφεύγουν να ανακοινώσουν ή να συζητήσουν δημοσίως. Παρόλα αυτά, φαίνεται ότι υπάρχει η τάση των χρηστών να κουβεντιάζουν πλέον πιο ελεύθερα το θέμα στα Κοινωνικά Μέσα.
Όπως επισημαίνεται στην έρευνα πάντως, οι αναφορές γύρω από το ζήτημα παραμένουν στο χώρο των blog. Ελάχιστες είναι αυτές που συναντάμε στο Facebook ή το Twitter.
Ένα ακόμη σημείο που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, είναι το γεγονός ότι ενώ πάρα πολλοί χρήστες μιλάνε για τις απολύσεις γνωστών τους, ελάχιστοι είναι εκείνοι που αναφέρονται στη δική τους απόλυση. H λέξη «απολύθηκα» (και οι παρόμοιές της) σε πρώτο πρόσωπο βρέθηκε μόνο σε 210 αναφορές από τις περίπου 3000.
Από τις αναφορές αυτές οι περισσότερες έγιναν σε blogs τα οποία κατά κανόνα ευνοούν την παράθεση τέτοιων σχολίων, αφού παρέχουν στους επισκέπτες τους χώρο για αρκετές λέξεις, αλλά και συναισθήματα.
Ελαφρά άνοδος των πιο προσωπικών αναφορών υπήρξε φέτος στο Twitter, το οποίο βέβαια επιτρέπει πιο «τηλεγραφικά» μηνύματα. Στο Facebook από την άλλη, φαίνεται ότι συνήθως αποφεύγονται τέτοιες συζητήσεις.
Πηγή: proho.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου