oaednews

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Ο αγώνας συνεχίζεται


Συνάδελφοι να μην ξεχάσουμε

Συμμετέχουμε μαζικά στην απεργία της ΑΔΕΔΥ αύριο 19 Οκτωβρίου με συγκέντρωση των υπαλλήλων του Ο.Α.Ε.Δ. μπροστά στο Πολυτεχνείο στις 10.30π.μ.
   Συμμετέχουμε στην απεργία της ΑΔΕΔΥ 20 Οκτωβρίου με συγκέντρωση των υπαλλήλων του Ο.Α.Ε.Δ. μπροστά στο Υπουργείο Εργασίας, Σταδίου 29, στις 10.30π.μ.

Συνάδελφοι πρέπει να δώσουμε δυναμικό παρόν, ενάντια στη μνημονιακή πολιτική της Κυβέρνησης που βυθίζει τη Χώρα, εξοντώνει τους εργαζόμενους, διαλύει την κοινωνία……

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!

4 σχόλια:

  1. ΞΕΚΟΥΝΑΜΕ! ΤΩΡΑ! ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ΟΑΕΔ ΑΠΕΡΓΕΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΠΕΜΠΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διερωτάμαι εαν ο πάτος έχει χρώμα. Όμως στον πάτο ακόμα δεν φτάσαμε. Έχει ακόμα δρόμο συνάδελφοι-σύντροφοι-συνοδοιπόροι. Μείωση μισθών, απαξίωση, εφεδρεία, απόλυση;Βέβαια σκέπτομαι συγχρόνως "κι αν φύγουν αυτοί κι έρθουν οι άλλοι τι θ αλλάξει;" πιθανόν τίποτε. Που ανατέλει η ελπίδα και για ποιόν; Το μέλλον μας είναι προδιαγεγραμμένο και το μέλλον των παιδιών μας. Τρομάζω όταν ακούω για 10/15/20 χρόνια του "τίποτε". Πρέπει να ενωθούμε σαν γροθιά συνάδελφοι. Πρέπει να γίνουν, οι απόψεις και τα θέλω μας απροσπέλαστα. Στόχος είναι να έρθει η μέρα που θα γίνουμε όλο και πιο πολλοί κι όλο και πιο πολλοί. Το κεφάλι να είναι ψηλά , αυτοί που δουλεύουν θα το σκύβουν , μέχρι που κι αυτοί θα πεισθούν να το υψώσουν. Δεν θέλω να είμαι ο "κώστας ο τσολιάς" ( το βιντεο απο τη γαλλία) Θέλω να είμαι ο ελεύθερος έλληνας με το παρελθόν και την ιστορία του. Θέλω να είμαι ο έλληνας με το βλέμμα ν ατενίζει πέρα απ τη Μεσόγειο.O έλληνας του πολυτεχνείου του '73 που δεν πουλήθηκε στον υπερκαταναλωτισμό και στο βουλευτηλίκι. Θέλω να είμαι ο έλληνας του 2011 που πολεμά για να ζήσει αξιοπρεπώς, που θέλει σωστή παιδεία για τα παιδιά του. θέλω να είμαι ο ελεύθερος έλληνας που, και πιστεύω και ελπίζω στο καλύτερο αύριο. Στο αύριο που διαμορφώνεται στη χώρα μου απο τη χώρα μου κι όχι απο κάποια μνημονιακή κυβέρνηση.
    Με απλά ελληνικά : Δεν σας θέλω βρε αδελφέ. Θα φωνάξω για άλλη μια φορά "αέρα" μπας και γλιτώσω απο εσας. και το θέλω γιατι ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ , ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΒΑΡΟΣ - όπως εσείς άλλωστε.
    Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αγαπητέ φίλε, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου :"Θέλω να είμαι ο έλληνας του 2011 που πολεμά για να ζήσει αξιοπρεπώς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή