oaednews

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018

Περι κατασκηνωτικού προγράμματος παιδιών των Υπαλλήλων ΟΑΕΔ

Προς: Ένωση Υπαλλήλων ΟΑΕΔ Ηπείρου, Κέρκυρας και Λευκάδας

Κοιν.: Ομοσπονδία Υπαλλήλων ΟΑΕΔ



Αγαπητοί Συνάδελφοι,

       Φέτος το καλοκαίρι σκέφτηκα για πρώτη φορά να στείλω τα παιδιά μου σε Κατασκήνωση με την ιδιότητά μου ως εργαζόμενη Υπάλληλος του ΟΑΕΔ, ωστόσο στην πορεία διαπίστωσα πως κάτι τέτοιο δεν ήταν δυνατό.
Στην πλειοψηφία των κατασκηνώσεων που απευθύνθηκα πήρα αρχικά  την απάντηση ότι λόγω του ότι είμαι Υπάλληλος του ΟΑΕΔ είμαι δικαιούχος και ως εκ τούτου μπορώ να στείλω τα παιδιά μου στην Κατασκήνωση. Στη συνέχεια της διαδικασίας και αναφέροντας ότι ανήκω στην Περιφερειακή Διεύθυνση Ηπείρου έλαβα την απάντηση ότι
η συγκεκριμένη περιφερειακή δεν έχει σύμβαση με την κατασκήνωση ενώ εάν για παράδειγμα εργαζόμουν στα κεντρικά (προφανώς εννοούσαν την Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής και Νήσων) θα ήμουν Δικαιούχος. 
Ταυτόχρονα παρατηρούσα φίλους και γνωστούς να στέλνουν τα παιδιά τους με το Κατασκηνωτικό πρόγραμμα του ΟΑΕΔ (που ως γνωστό αφορά εργαζόμενους και ανέργους με συγκεκριμένες προϋποθέσεις).
         Απευθυνόμενη στην Περιφερειακή Διεύθυνση Ηπείρου και στην Ένωση Υπαλλήλων ΟΑΕΔ Ηπείρου Κέρκυρας και Λευκάδας ενημερώθηκα ότι στη μόνη κατασκήνωση που θα μπορούσα θεωρητικά να έχω πρόσβαση ήταν οι κατασκηνώσεις ΣΚΟΥΡΑΣ και λέω θεωρητικά διότι μας διατέθηκαν μόλις 2 θέσεις παρότι το αίτημά μας ήταν για 9.
      Δεδομένου ότι είμαι μητέρα τριών παιδιών και το κόστος μιας κατασκηνωτικής περιόδου κυμαίνεται από 450 – 790€ για κάθε παιδί είναι εύκολα αντιληπτό ότι δεν είχα τη δυνατότητα να καλύψω το κόστος.
Η απορία που μου γεννήθηκε είναι με ποια λογική η σύναψη συμβάσεων με τις κατασκηνώσεις δεν γίνεται κεντρικά για όλους τους υπαλλήλους του οργανισμού παρά γίνεται ξεχωριστά για κάθε περιφερειακή διεύθυνση; Θεωρώ ότι θα ήταν προτιμότερο ο Οργανισμός να μεριμνεί για όλους τους Υπαλλήλους με τον ίδιο τρόπο παρέχοντάς τους εξίσου πρόσβαση σε όλες τις παροχές.

      Επειδή πιστεύω ότι το συγκεκριμένο θέμα αφορά όχι μόνο εμένα αλλά και άλλους συναδέλφους που ενδεχομένως θα ήθελαν να κάνουν χρήση μιας τέτοιας παροχής απευθύνομαι τόσο στην Ένωση Υπαλλήλων ΟΑΕΔ Ηπείρου, Κέρκυρας και Λευκάδας ως Πρωτοβάθμιο Όργανο όσο και στην Ομοσπονδία Υπαλλήλων ΟΑΕΔ με την θερμή παράκληση να εξεταστεί το θέμα, να προωθηθεί στα αρμόδια όργανα και να επιλυθεί.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Χριστίνα Τητήρου
Υπάλληλος ΚΠΑ2 Ηγουμενίτσας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου