oaednews

Σάββατο 25 Αυγούστου 2018

περί προγραμματων

Απο τη συνάδελφο , Σμαραγδα Τσοκαλη                                                                                  Τηλεφωνικός διάλογος  19χρονου  που παρακολόυθησε πρόγραμμα ανέργων  σε ΚΕΚ  18 έως 24 ετών από ΕΣΕΕ με υπάλληλο των οικονομικών υπηρεσιών του ΕΣΕΕ
- Καλημέρα , παρακολούθησα πρόγραμμα ανέργων σε ΚΕΚ που τελείωσε τον Απρίλιο .....
- Ε, ναι τώρα πληρώνουμε τον Μάρτιο

- Μα πως γνωρίζετε για ποιο πρόγραμμα μιλώ ....ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2018 και έχουμε τέλη Αυγούστου  , τότε ήμουν άνεργος ... και τώρα ...ψευτοπροσπαθώ δουλεύοντας ...να σας πω το όνομά μου , τον κωδικό του προγράμματος να μου πείτε πότε θα πληρωθώ παρακαλώ
- Μα γνωρίζω ....πληρώνουμε λίστες του Μαρτίου τώρα, δεν καταλαβαίνω γιατί τα ΚΕΚ σας λένε ότι θα πληρωθείτε σε ένα μήνα!!! Είναι λεφτά ΕΣΠΑ!!! Ευρωπαϊκής Ένωσης κονδύλια πρέπει να ελέγχονται καλά , κι αν δεν είναι σωστά τα χαρτιά επιστρέφονται και πάλι από την αρχή!!!Άλλοστε υπογράψατε ότι θα πληρωθείτε εφόσον ο χρηματοδότης μεταφέρει τα λεφτά στον ΕΣΕΕ , το έλεγε στο συμβόλαιό σας !!! Εγώ όταν συμμετείχα σ΄αυτό το πρόγραμμα έκανα 8 μήνες να πληρωθώ από τη λήξη του!!!
- Συγνώμη είναι νορμάλ δικαιολογία αυτή που μου λέτε ...ότι εσείς κάνατε 8 μήνες να πληρωθείτε και ότι εγώ πρέπει να είμαι ικανοποιημένος που θα πληρωθώ ίσως στους 5 και αν φτάσει το κονδύλι αλλιώτικα θα περιμένω νέα μεταφορά χρημάτων!!!!Πέρα της θεωρητικής εργάστηκα κανονικά , έκανα πρακτική στην ειδικότητα * πωλητής λιανικής πώλησης * κάνοντας καθαριότητα στην αποθήκη υφασμάτων ιδιώτη....εργάστηκα κανονικά , τα ένσημα είναι πρακτικής δηλ ούτε καν σύνταξης και μου λέτε ότι για να πάρω 1000 ευρώ καθαρά για 4 μήνες εργασίας  πρέπει να περιμένω άλλους 5 και να είμαι ικανοποιημένος!!!
το τηλέφωνο κλείνει....
- Άσε με βρε μάνα...

Άλλο θες εσύ, άλλο αυτοί

Όταν ακούς ότι «πρέπει να είμαστε στην Ευρώπη» φαντάζεσαι τον εαυτό σου σαν ένα δημιουργικό καλλιτέχνη στο Σεν Ζερμαίν ντε Πρε στο Παρίσι. Έναν καινοτόμο επιχειρηματία στην Βαρκελώνη. Να κάνεις βόλτες χεράκι – χεράκι στην μαγική Μπρύζ. Μόνο που αυτοί σε φαντάζονται (κι ακόμη χειρότερα σε μετατρέπουν) σε έναν δύστυχο τύπο στα περίχωρα του Ταλλίν της Εσθονίας (στα οποία δεν θέλεις να ζήσεις πίστεψέ με). Σαν έναν υπάλληλο με 360 ευρώ μισθό στην Λετονία που φυτοζωεί επειδή δεν μπορεί να μεταναστεύσει. Σαν οφειλέτη στην Μαδρίτη που του κατασχέτουν το σπίτι. Σαν βιομηχανικό εργάτη στο ‘Όφενμπαχ έξω από την Φρανκφούρτη, για να σε μεταφέρουν νύχτα πουλμανάκια δουλεμπόρων του 2015, προκειμένου να κάνεις την βραδινή βάρδια με μισθό “mini job” και να σε πάνε κι αύριο αν είσαι «καλό παιδί». Καλές οι ιδέες σου, αλλά δεν είναι οι δικές τους ιδέες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου