Πληροφορίες:
Καλομοίρα
Καλτσά 6977217152
Σχετικά με
τις πρόσφατες δημοσιεύσεις στα blogs: peteem1.blogspot, Alfavita, Educ-oaed, τονίζουμε πως:
Ο
μικροσυντεχνιακός συνδικαλισμός με τα δεκανίκια της παλαιοκομματικής αντίληψης
και συνδρομής, ήρθε επιτέλους ο καιρός να σωπάσει!
Οι κατά το
δοκούν αριστεροί που ζητούν ψηφίσματα, συντάσσουν και δημοσιεύουν κάθε λογής
αποφθέγματα και αποφάσεις καλά θα κάνουν να προσέχουν.
Οι
οικογένειες από τα 52 σχολεία Πανελλαδικά των συμβασιούχων εκπαιδευτικών που στέλνουν στην
ανεργία (ελαφρά τη καρδία), τους κοιτούν στα μάτια και τους ρωτούν:
«Γνωρίζετε
κύριοι ότι οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί του ΟΑΕΔ (με σχεδόν 25ετή πια εμπειρία
κάποιοι) θα μείνουν στο δρόμο με τις απερίσκεπτες προτάσεις για
προσλήψεις απ’ τον ενιαίο πίνακα του Υπουργείου Παιδείας, αφού η εκπαιδευτική τους προϋπηρεσία δεν
αναγνωρίζεται παράνομα και αντισυνταγματικά;» (σύμφωνα με τη
γνωμοδότηση του Συνηγόρου του πολίτη) (Γι’ αυτό δεν διαβάσαμε ούτε μια
αράδα από σας.) Δεν αναγνωρίζεται γιατί κάποιοι ανεγκέφαλοι ρίχνουν
νερό στο μύλο της αντιπαράθεσης μεταξύ των σωματείων ώστε να τρώμε τις
σάρκες μας!
Το
συμπέρασμα είναι πως κάποιοι αποφαίνονται εύκολα, αναίτια, με τις ελάχιστες
αφορμές, έχοντας μονομερή πληροφόρηση για δήθεν διώξεις, σε δήθεν αγωνιστές και
εντίμους συνδικαλιστές, χωρίς καν την παραμικρή απόφαση δίωξης από κάποια ΕΔΕ! Από
την άλλη οι ανυπότακτοι αγωνιστές (που κατά τα άλλα άγονται και φέρονται συνδικαλιστικά)
οφείλουν να καταγγέλλουν την όποια
παραβίαση άμα τη εμφανίσει (μιας κι αυτή συνέβαινε σε βάθος χρόνου!) και
όχι με ετεροχρονισμένες (μετά την απώλεια της καρέκλας) καταγγελίες
τους! Στον αντίποδα η καταγγελία κατά του
εν λόγω συνδικαλιστή κατατέθηκε τον
6ο του 2017 και όχι
μετά την καταγγελία του ως αντίποινα η οποία κατατέθηκε τον 1ο
του 2018, αμέσως μετά τη απώλεια της καρέκλας του Υποδιευθυντή! Ποια «βιομηχανία
διώξεων (ΕΔΕ)» λοιπόν;
Ο στόχος προφανώς όμως είναι καθαρά ο μηδενισμός κάθε προσπάθειας
γι’ αυτά τα σχολεία!
Εμείς λοιπόν
σ’ αυτό τον ανούσιο διάλογο καταστροφολογίας για τις αμαρτίες των άλλων πινάκων,
δεν θα μπούμε, μίας κι έχουμε μάθει να συνθέτουμε, να δημιουργούμε και να αναβαθμίζουμε
αντί να μηδενίζουμε.
Κοινή διαπίστωση όμως είναι πως ο
αθέμιτος ανταγωνισμός ενάντια στα σχολεία μας, είχε σαν αποτέλεσμα για ακόμη
μια φορά τη συρρίκνωση τους, αφού πολλές ειδικότητες ανά την επικράτεια δεν
λειτούργησαν κατά το σχολικό έτος που διανύουμε και αν δεν προτρέξουμε υπάρχει
σοβαρός κίνδυνος παραπέρα συρρίκνωσης.
Η παραπάνω μεθόδευση αποδυνάμωσης
των σχολείων εν κατακλείδι ίσως και να σηματοδοτούσε την οριστική απώλεια του
θεσμού της μαθητείας αφού:
1ον. Η απασχόληση των
μαθητών στα ΕΠΑ.Λ. κυμαίνεται μεταξύ 0,49% (Γραφικών Τεχνών) ως και 16,01%
στους Τεχνικούς Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων,
(δημοσίευμα στον τύπο 24/01/2018).
Ενώ οι θέσεις απασχόλησης είναι
αποκλειστικά στο Δημόσιο.
2ον Οι εννέα μήνες στους
εργοδότες προφανώς δεν είναι μαθητεία αλλά ουσιαστικά 3μηνη παράταση της μέχρι
τώρα συνήθους 6μηνης πρακτικής άσκησης, σε σχέση με τα δύο χρόνια (παλαιότερα
τρία) απασχόλησης των ΕΠΑ.Σ. του ΟΑΕΔ.
Οι προτάσεις της Ομοσπονδίας μας
μεταξύ άλλων είναι:
v Προς το Υπ. Εργασίας, μαζικοί διορισμοί για ενδυνάμωση –
ανανέωση – αναβάθμιση του εκπαιδευτικού προσωπικού άρα και των σχολείων.
v Ενώ προς την κοινότητά μας, δυναμικές κινήσεις εξωστρέφειας.
Παρακάτω παραθέτουμε δράσεις που υλοποιήθηκαν ήδη με
επιτυχία στα κατά τόπους σχολεία ως ιδέες προς εφαρμογή και σε ειδικότητες όπου
παρουσιάζεται χαμηλός αριθμός εγγραφών.
1. Χρήση της μεθόδου project για
πραγματοποίηση διαθεματικών εκθέσεων σε κεντρικά σημεία που συχνάζει νεολαία με
παράλληλη πρόσκληση δια δελτίου τύπου των ΜΜΕ
2. Ομοίως, εκθέσεις μπορούν να
πραγματοποιηθούν και εντός των σχολείων ώστε να αναδειχθούν από τα ΜΜΕ οι χώροι
εργαστηρίων κτλ.
3. Δημιουργία ομάδων εκπαιδευτικών για
διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων που να τονίζουν τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα
έξω από τα Λύκεια ή σημεία συνάθροισης νεολαίας.
4. Διαρκείς συνεντεύξεις προέδρων, συνδικαλιστών κτλ. σε ΜΜΕ και ειδικά στην
περίοδο εγγραφών των μαθητών.
Επικουρικά:
Την μεθόδευση για την εφαρμογή και στα σχολεία μας του
προγράμματος Erasmus που αφορά την ανταλλαγή σπουδαστών εντός της
ΕΕ. Αυτό θα αθροίσει άλλο ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων σχολείων.
Συμπληρωματικά αναμένουμε από εσάς
και άλλες υλοποιήσιμες ιδέες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου