oaednews

Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

Άγγελος Βώρος: Έτσι ενθουσίασα τον Τσίπρα

Ο υπάλληλος του ΟΑΕΔ που εντυπωσίασε τους πάντες με το ζήλο και την εργατικότητά του καταφέρνοντας να εξοικονομήσει σημαντικούς δημόσιους πόρους, μίλησε στο NEWS247 για τους "τεμπέληδες" δημοσίους υπαλλήλους
Σε μια περίοδο που οι δημόσιοι υπάλληλοι αμφισβητούνται έντονα τόσο τις ικανότητες όσο και για την αποτελεσματικότητά τους, υπάρχουν παραδείγματα που έρχονται να καταρρίψουν τους παραπάνω ισχυρισμούς. Ένα εξ αυτών είναι ο Άγγελος Βώρος, υπάλληλος της Περιφερειακής Διεύθυνσης του ΟΑΕΔ στην Πάτρα, που ανέλαβε με ίδια μέσα του οργανισμού και με μηδενικό κόστος την αναβάθμιση του τηλεπικοινωνιακού και πληροφοριακού δικτύου του ΟΑΕΔ, καταφέρνοντας να αναδειχτεί υπάλληλος της χρονιάς και να αποσπάσει τα θερμά συγχαρητήρια του ίδιου του Αλέξη Τσίπρα.

Ο ίδιος μιλώντας στο NEWS247, εξήρε το έργο και τις γνώσεις των συναδέλφων του στον ΟΑΕΔ, τους παρότρυνε να αναλάβουν περισσότερες πρωτοβουλίες και κάλεσε την Πολιτεία να εκμεταλλευτεί με το κατάλληλο πλαίσιο τις καινοτόμες δυνάμεις του δημοσίου προς όφελος όλων.

"Είναι ιδιαίτερη τιμή και χαρά για μένα η αναγνώριση του έργου από τον ίδιο τον πρωθυπουργό. Στο πρόσωπο μου αντικατοπτρίζονται οι υπάλληλοι του ΟΑΕΔ, αλλά και όλοι οι υπάλληλοι όλου του δημοσίου τομέα" μας λέει, περιγράφοντας όλα όσα ανέλαβε με δική του πρωτοβουλία θυσιάζοντας αρκετό χρόνο εκτός της υπηρεσίας και των αρμοδιοτήτων του, καθώς ο ίδιος απασχολείται στον τομέα της μηχανογράφησης έχοντας όμως γνώσεις στα δίκτυα υπολογιστών.

"Πρόκειται, για δύο έργα αναβάθμισης του δικτύου με ίδια μέσα. Δηλαδή, να εκμεταλλευτούμε τεχνολογίες και υποδομές που είχαμε στη διάθεσή μας χωρίς να ξοδέψουμε ούτε ένα ευρώ προκειμένου να βελτιώσουμε την ποιότητα των συνδέσεων των υπηρεσιών μας στο δίκτυο και ταυτόχρονα να ελαχιστοποιήσουμε το κόστος των τηλεπικοινωνιακών μας δαπανών" μας εξηγεί τονίζοντας πως ήταν μια ενέργεια αναγκαία καθώς οι υπηρεσίες του Οργανισμού λειτουργούσαν στα όρια τους.

Ειδικότερα, η αναβάθμιση του τρόπου σύνδεσης (με τεχνολογία ADSL/VDSL IP VPN) για όλες τις υπηρεσίες ΚΑΠ2 και ΕΠΑΣ του οργανισμού, στο ιδιωτικό δίκτυο του ΟΑΕΔ, πέτυχε εξοικονόμηση περίπου 900.000 ευρώ ετησίως μειώνοντας τις τηλεπικοινωνιακές δαπάνες κατά 76%, χωρίς κανείς να προσθέσει σ' αυτά τα χρήματα το κόστος της μελέτης και της υλοποίησης.

"Ήταν ένα έργο που υπερέβαινε τα υπηρεσιακά μου καθήκοντα και το ωράριο της υπηρεσίας, και φυσικά δεν μου το επέβαλε κανείς. Πιστεύω όμως ότι όταν βλέπεις πως μπορείς να προσθέσεις πράγματα στη δουλειά σου, πρέπει να το κάνεις. Και αυτό είναι ένα μήνυμα προς όλους, ότι στο Δημόσιο τομέα δεν είμαστε όλοι το ίδιο. Υπάρχουν αξιόλογοι υπάλληλοι, με όρεξη για δουλειά και προσφορά. Μακάρι να αποτελέσω παράδειγμα για άλλους και όλοι μαζί να βάλουμε ένα λιθαράκι ώστε να καταφέρουμε να ανατρέψουμε στερεότυπες αντιλήψεις που θέλουν τους δημοσίους υπαλλήλους αδιάφορους και τεμπέληδες" τονίζει ο κ.Βώρος ενώ παράλληλα καλεί την Πολιτεία να μην μένει στα λόγια αλλά να αναλάβει όλες εκείνες τις πρωτοβουλίες ώστε η καινοτομία στο δημόσιο τομέα να ενθαρρύνεται και να μην εμποδίζεται.
 
 
 
Βασίλης Σφήνας


 NEWS247

1 σχόλιο:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.
    ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ, ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΝΟΣ ΑΞΙΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή