Πέμπτη, 11 Μαΐου 2017

“ΑΛΚΗΣΤΗ” του ΕΥΡΙΠΙΔΗ με την ΠΕΥ ΟΑΕΔ

                
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ 
“ΑΛΚΗΣΤΗ” του ΕΥΡΙΠΙΔΗ
Σάββατο  29  Ιουλίου 2017

Συνάδελφοι, η ΠΕΥ-ΟΑΕΔ  διοργανώνει  τη μετάβαση μετ̓ επιστροφής από την Αθήνα στην Επίδαυρο με πούλμαν για να παρακολουθήσουμε την παράσταση του Εθνικού Θεάτρου  «Άλκηστη» του Ευριπίδη στις 29/7/17.

 Η συμμετοχή  ανέρχεται στα 10 €  ανά άτομο στο άνω διάζωμα και σε αυτή περιλαμβάνονται η μεταφορά και το εισιτήριο για την παράσταση  (Το αρχικό κόστος είναι 16 €  και η συνεισφορά της ΠΕΥ  6 € ). Αντίστοιχα η τελική τιμή στο κάτω διάζωμα διαμορφώνεται στα  20 €  (Το αρχικό κόστος είναι 26 ευρώ και η συνεισφορά της ΠΕΥ είναι επίσης 6 ευρώ).

Στα πούλμαν θα υπάρχουν θεατρολόγοι οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν παρουσίαση και ανάλυση του έργου στο κοινό.

Κρατήσεις θέσεων στο  email: peyoaed@oaed.gr  έως την 27/5/2017 (ονομ/μο και αριθμός θέσεων).

 Πληρωμή του αντίτιμου πραγματοποιείται σε όλα τα μέλη του ΔΣ της ΠΕΥ ΟΑΕΔ  επίσης έως την  27/5/2017.

Θα τηρηθεί αυστηρά  σειρά  προτεραιότητας

Εισιτήρια θα προμηθεύεστε από τα γραφεία της ΠΕΥ στη Διοίκηση.

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης είναι :

  • Αναχώρηση από Διοίκηση στις 17:00
  • Αρχαίο θέατρο Επιδαύρου, 20:30
  • Έναρξη παράστασης   21:30
  • Επιστροφή στην Αθήνα μετά το τέλος της παράστασης

  
Το Εθνικό Θέατρο προσεγγίζει ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και συγχρόνως προκλητικά έργα του Ευριπίδη, την «Άλκηστη», αναθέτοντας την παρουσίασή της στην Κατερίνα Ευαγγελάτου, που θα πραγματοποιήσει την πρώτη της σκηνοθεσία στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου.



Το Εθνικό Θέατρο προσεγγίζει ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και συγχρόνως προκλητικά έργα του Ευριπίδη, την «Άλκηστη», αναθέτοντας την παρουσίασή της στην Κατερίνα Ευαγγελάτου, που θα πραγματοποιήσει την πρώτη της σκηνοθεσία στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου.

Έργο που φέρει επί σκηνής τον θρίαμβο κατά του θανάτου, η Άλκηστη, το πρώτο από τα σωζόμενα έργα του Ευριπίδη (438 π.Χ.), προκάλεσε ατελεύτητες συζητήσεις για το είδος στο οποίο ανήκει, εξαιτίας της συνύπαρξης τραγικών και κωμικών στοιχείων. Παράλληλα, η εμφανής σοφιστική επίδραση στο έργο πυροδότησε μια σειρά από θέματα ηθικής των διαπροσωπικών σχέσεων. Σε έναν κόσμο όπου έχει κανείς τη δυνατότητα να ανταλλάξει τον θάνατό του με τη ζωή κάποιου άλλου, ο συγγραφέας τού «Αθηναϊκού Διαφωτισμού» υποβάλλει σε εξονυχιστικό έλεγχο σχέσεις «αδιαμφισβήτητης» ανιδιοτέλειας και θέτει επί τάπητος τολμηρά ερωτήματα: Πώς αποδεικνύεται η αγάπη; Μέχρι πού φτάνει η αφοσίωση; Ποια ζωή έχει μεγαλύτερη αξία, και για ποιο λόγο; Οι νόμοι των ανθρώπων δίνουν επαρκείς απαντήσεις σε παρόμοια ερωτήματα; Και τι γίνεται όταν η παρέμβαση των θεών αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού;

Μετάφραση: Κώστας Τοπούζης,
Σκηνοθεσία-Επεξεργασία μετάφρασης: Κατερίνα Ευαγγελάτου,
Σκηνικά: Εύα Μανιδάκη,
Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα, Κίνηση: Πατρίσια Απέργη, Μουσική: Γιώργος Πούλιος,Φωτισμοί: Σίμος Σαρκετζής,Μουσική διδασκαλία: Μελίνα Παιονίδου, Βοηθός σκηνοθέτη: Δήμητρα Δερμιτζάκη
Β’ Βοηθός σκηνοθέτη: Δημήτρης Οικονομίδης,
Βοηθός χορογράφου: Ειρήνη Καλαϊτζίδη,
Βοηθός ενδυματολόγου: Ειρήνης Γεωργακήλα


Διανομή

Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος           Άδμητος
Δημήτρης Παπανικολάου                    Ηρακλής
Μαρία Κίτσου                                     Άλκηστη
Γιάννης Φέρτης                                   Φέρης
Κώστας Βασαρδάνης                          Απόλλων
Σωτήρης Τσακομίδης                          Θάνατος
Ερρίκος Μηλιάρης                              Υπηρέτης
Κίττυ Παϊταζόγλου                             Υπηρέτρια


 Χορός
Κωνσταντίνος Βουδούρης,  Κωνσταντίνος Γεωργαλής, Γιώργος Ζυγούρης, Στάθης Κόικας, Μιχάλης Μιχαλακίδης, Αντώνης Μιχαλόπουλος, Γιώργος Νούσης, Χρήστος Ξυραφάκης, Στέλιος Παυλόπουλος, Δημόκριτος Σηφάκης, Περικλής Σκορδίλης, Αλέξανδρος Σταυρόπουλος, Μιχαήλ Ταμπακάκης, Βαλάντης Φράγκος

Συμμετέχουν επίσης πέντε μουσικοί επί σκηνής


                                                                   ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

  Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                 Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Γ. ΜΑΚΡΑΚΗΣ                   Γ. ΚΑΡΑΟΥΛΗΣ

1 σχόλιο:

  1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ. ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή