oaednews

Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Ο συνάδελφος Κωστούλας Απόστολος υποψήφιος με το συνδυασμό ΤΡΙΚΑΛΑ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΤΟ ΚΠΑ2 ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΤΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

ΕΠΩΝΥΜΟ                ΚΩΣΤΟΥΛΑΣ
ΟΝΟΜΑ                     ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΡΟΣ     ΠΑΝΤΕΛΗΣ
ΣΠΟΥΔΕΣ                   ΠΤΥΧΙΟ ΑΕΙ
Γεννήθηκα στα Θεοδωριανα Άρτας. Τελείωσα το Λύκειο στην Αρτα και σπούδασα οικονομικές επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Πειραιά . Από το 1996 ζω και εργάζομαι στα Τρίκαλα. Είμαι παντρεμένος και έχω δυο κόρες  . Η γυναίκα μου εργάζεται στο Νοσοκομείο Τρικάλων ως νοσηλεύτρια. Εργάσθηκα σαν οικονομολόγος στην Αθήνα από το 1987 έως το 1999  στη Συνεταιριστική Εταιρεία Λιπασμάτων ΣΥ.ΝΕ.Λ  ΑΕ. Απασχολήθηκα σαν ωρομίσθιος εισηγητής στο Δημόσιο ΙΕΚ Τρικάλων και ΤΕΕ Μουζακίου Καρδίτσας. Είμαι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από το Ε.ΚΕ.ΠΙΣ σαν οικονομολόγος.Από το 2003  εργάζομαι στο Ο.Α..Ε.Δ  και είμαι  υπεύθυνος κατάρτισης  και υπεύθυνος   στη δράση Συμβουλευτική Επιχειρηματικότητας. Ειμαι παντρεμένος και έχω δυο κόρες


Χρειάζονται πολλά, τον κόσμο για να
αλλάξεις:
Οργή κι επιμονή. Γνώση κι αγανάχτηση.
Γρήγορη απόφαση, στόχαση βαθιά.
Ψυχρή υπομονή, κι ατέλειωτη καρτερία.
Κατανόηση της λεπτομέρειας και
Κατανόηση του συνόλου.
Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας
μάθει πώς
Την πραγματικότητα να αλλάξουμε.
(Μπρέχτ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου