oaednews

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Τι να πείς...

Κύριε Διευθυντά,
Υπέβαλα την δεύτερη παραίτησή μου την 31-10-2012 από τη θέση του θυρωρού στο Κέντρο Υγείας Πύλης Τρικάλων, έχοντας αποστείλει τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο Νοσοκομείο Τρικάλων όπου και υπαγόμουν και αυτό με τη σειρά του σε εσάς Πέρασαν από τότε 14 μήνες χωρίς κάποια ενημέρωση για το άν έχει γίνει κάποιος λάθος στα απαραίτητα δικαιολογητικά μου.
Άν υπήρχε κάποιο λάθος έπρεπε να ενημερώσετε την υπηρεσία μου. Συνάδελφοί μου  2 μήνες μετά από εμένα έχουν συνταξιοδοτηθεί. Τηρείται η σειρά προτεραιότητας ;
Έχω πρόβλημα υγείας (εγκεφαλικό επεισόδιο) ενώ η σύζυγός μου είναι με αναπηρία 80% και με προβλήματα όπου πρέπει να χειρουργηθεί ( έχει νοσηλευτεί 5 φορές στο Νοσοκομείο με πνευμονικό οίδημα από τον Απρίλιο του 2013). Έχουμε ανάγκη φαρμάκων αξίας 150 ευρώ σε μηνιαία βάση. Επίσης μαζί μου ζει και η μητέρα μου ηλικίας 88 χρονών. Είμαστε στην καρδιά του χειμώνα και δεν έχω προμηθευτεί πετρέλαιο θέρμανσης λόγω έλλειψης χρημάτων. Πώς θα ζήσουμε με τόσο κρύο 3 ανάπηροι ;;; Υπάρχουν λογαριασμοί ΔΕΗ, ΟΤΕ, νερό, τράπεζες, εφορία οι οποίοι είναι απλήρωτοι και με τόκους τους τελευταίους 15 μήνες. Αδυνατώ να ανταποκριθώ και ζώ με έρανο. Στα 10 εγγόνια μου μπορώ να τους πώ ότι θα πληρωθώ τα Χριστούγεννα;;; Περιμένω την απάντησή σας. Ενημερώνω και περιμένω βοήθεια από τον πρωθυπουργό και τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης τα οποία θα επιστρέψω αργότερα και θα τους ευχαριστήσω για την τάξη που έβαλαν στο ελληνικό κράτος.. Την παρούσα επιστολή θα δημοσιεύσω στον τοπικό τύπο και τον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤΕΝΑ.

ΚΑΦΡΙΤΣΑΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Πύλη Τρικάλων 16 Δεκ 2013



Πρωινός Λόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου