oaednews

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Προσωρινοί πίνακες διαθεσιμότητας σε ΙΚΑ, ΟΑΕΔ και υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης

Νέους προσωρινούς πίνακες κατάταξης υπαλλήλων προς διαθεσιμότητα κατήρτισε το ΑΣΕΠ, που αφορούν το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και τον ΟΑΕΔ.
Όπως επισημαίνεται από την ανεξάρτητη αρχή, η λίστα των υπαλλήλων καταρτίζεται κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας, ανά κατηγορία, κλάδο ή/και ειδικότητα, βάσει των ψηφιακών πινάκων συνδρομής κριτηρίων που απέστειλαν οι Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού των φορέων, σύμφωνα με τη σχετική απόφαση του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Τονίζεται ότι η μοριοδότηση των προσόντων των υπαλλήλων και η κατάρτιση των σχετικών βαθμολογικών πινάκων κατάταξης βασίζεται αποκλειστικά στα στοιχεία όπως ακριβώς απεστάλησαν από τις αρμόδιες Δ/νσεις Διοικητικού/Προσωπικού των φορέων.
Επισημαίνεται, δε, ότι για λόγους διαφάνειας της διαδικασίας επιλογής του προσωπικού που θα τεθεί σε καθεστώς διαθεσιμότητας και προκειμένου να καταστεί δυνατός ο έλεγχος περί ορθής μοριοδότησης των προσόντων των υπαλλήλων βάσει των υποβληθέντων πινάκων με τα κριτήρια αξιολόγησης, οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ.
Οι πίνακες αυτοί, όπως προβλέπεται, διαβιβάστηκαν για τις περαιτέρω ενέργειες στα οικεία Τριμελή Ειδικά Υπηρεσιακά Συμβούλια τα οποία είναι αρμόδια για την έκδοση των τελικών πινάκων.
Δείτε εδώ τους πίνακες 


Newsroom Enet

1 σχόλιο:

  1. 750000 ευρω θα δοθουν απο ΕΣΠΑ σε "τεχνικους συμβουλους" οι οποιοι θα αποφασισουν για το Δημοσιο συμφερον μια ακομη αντισυνταγματικη πραξη συμφωνα με γνωματευση Συνταγματολογων.

    "
    Για τον καθηγητή Συνταγματικού Δικαίου Κ. Χρυσόγονο τα πράγματα μάλλον δεν είναι τόσο απλά:

    «Σε οποιαδήποτε περίπτωση, η ανάθεση σε ιδιώτες συμβούλους αποφασιστικών αρμοδιοτήτων σχετικών με την οργάνωση και τη λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης θα προσέκρουε στον πυρήνα της κρατικής κυριαρχίας, όπως αυτή κατοχυρώνεται στο άρθρο 1 του Συντάγματος, αλλά και στις ειδικότερες διατάξεις του άρθρου 103 σχετικά με τη στελέχωση της Δημόσιας Διοίκησης υπό λειτουργική έννοια».

    Υποστηρίζει επίσης ότι «ακόμη και η ανάθεση συμβουλευτικών αρμοδιοτήτων θα μπορούσε υπό προϋποθέσεις να είναι προβληματική, αν ξεπερνάει τις ειδικότερες προβλέψεις του άρθρου 103 (πργ. 3 και 8) του Συντάγματος, για την κάλυψη αναγκών σε επιστημονικό και τεχνικό προσωπικό, με πρόσκαιρο ή απρόβλεπτο χαρακτήρα.

    »Σε κάθε περίπτωση, το αντικείμενο του συγκεκριμένου διαγωνισμού περιγράφεται με τόσο ασαφή και αόριστο τρόπο, ώστε να εγείρει την υπόνοια ότι το ζητούμενο στην πραγματικότητα είναι η περιβολή με "επιστημονικοφανείς προφάσεις" της υλοποίησης μνημονιακών επιταγών, οι οποίες ελάχιστη σχέση έχουν με τις πραγματικές ανάγκες της αναδιοργάνωσης της ελληνικής δημόσιας διοίκησης». πηγη enet.gr

    Μια απο τις πολλες γνωμες Συνταγματολογων...οι οποιες ειναι κοινες μεταξυ τους αν το ψαξει καποιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή