oaednews

Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

ΠΛΗΡΩΜΗ ΔΩΡΩΝ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΗ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΑΝΕΡΓΙΑΣ


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ και ΠΡΟΝΟΙΑΣ


ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
                                                                                       Αθήνα, 26-4-2013


                                                              ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) ανακοινώνει ότι:
Α. Τη Μεγάλη Τρίτη 30-04-2013 θα καταβληθεί το δώρο Πάσχα 2013 στους επιδοτούμενους ανέργους και στις δικαιούχους της ειδικής παροχής προστασίας μητρότητας.

Β. Τη Μεγάλη Πέμπτη 02-05-2013 θα προπληρωθούν τα επιδόματα ανεργίας και τα επιδόματα μακροχρονίως ανέργων που καταβάλλονται κανονικά έως και 06-05-2013. 
Οι πιστώσεις θα γίνουν από τη Διοίκηση του Οργανισμού στους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων χωρίς να απαιτείται η προσέλευσή τους στις Υπηρεσίες του Οργανισμού.

4 σχόλια:

  1. Εμενα μου καθυστερησαν να μου καταβαλλουν το επιδομα τον προηγουμενο μηνα 19 μερες! κανονικα πληρωνομαι οπως μου εχουν πει ειτε στην τελευταια παρασκευη καθε μηνα ειτε το πολυ 1-2 του μηνος και τα χρηματα του μηνα Μαρτιου μου τα βαλαν 19 Απριλιου με την δικαιολογια οτι μου τα κρατουσαν δεσμευμενα για να δουν αν θα παω να κανω την παρουσια(να σημειωσω οτι ειχα αλλες 20 μερες περιθωριο για να την κανω) Και αναρωτιεμαι θα πληρωθω τον μηνα Απριλιο πριν το Πασχα οπως θα επρεπε κανονικα συμφωνα με την ανακοινωση περι προπληρωμης? που μπορω να παρω να ρωτησω/?? Δωστε μου μια απαντηση ειναι σοβαρο! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν δίνεις παρουσία την πρώτη μέρα κάθε διαστήματος,από την απόφαση που σου έχει δοθεί,θα πληρώνεσαι την πρώτη Παρασκευή μετά την αντίστοιχη ημερομηνία της ένταξής σου στο επίδομα.αυτήν την ημερομηνία ξεκαθάρισε πως γνωρίζεις.φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειμαι ανεργη απο το 2011 και το επιδομα τελειωσε πασχα του 2012.δικαιουμαι δωρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εμενα ακομα δεν μπηκε ο μηνας απριλιος οπως ελεγε η ανακοινωση...να αγχωθω?ειναι ο τελευταιος μηνας επιδοματος...κ το δωρο 129 ευρω μπηκαν..κατι ειχα δει για 180...ξερετε τπτ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή