• Ποιο είναι το κριτήριο που προσδιορίζει την ελληνικότητα ενός προϊόντος;
• Ποια είναι η πραγματική σημασία του ελληνικού προϊόντος για την ελληνική οικονομία;
• Ποια είναι η συνεισφορά των διεθνών brands που παράγουν τα προϊόντα τους χρησιμοποιώντας ελληνικούς παραγωγικούς συντελεστές;
• Ποιος είναι ο ρόλος του Κράτους και των θεσμών και σε τι βαθμό διευκολύνουν την ελληνική παραγωγή;
• Ποια είναι η θέση του ελληνικού προϊόντος στο εξωτερικό;
• Πώς μπορεί το ελληνικό προϊόν να γίνει πιο ανταγωνιστικό;
• Ποιες είναι οι στρατηγικές που ακολούθησαν επιτυχημένες ελληνικές πολυεθνικές εταιρείες στη διείσδυσή τους σε ξένες αγορές;
• Ποια είναι τα «παθήματά» τους και ποιες οι επιτυχημένες πρακτικές που εφάρμοσαν;
• Πώς μπορεί να συμβάλει η ελληνική παραγωγή στην έξοδο της χώρας από την κρίση;
Το Συνέδριο που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013, στο Divani Caravel στην Αθήνα, διοργανώνεται από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Προόδου ΕΤΑΠ του ΕΒΕΑ (Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών), υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, με την υποστήριξη του ΕΒΕΑ και με την επιστημονική υποστήριξη του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στους ομιλητές περιλαμβάνονται εκπρόσωποι της Κυβέρνησης, εμπειρογνώμονες και αναλυτές, καθώς και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται και παράγουν στην Ελλάδα, τόσο ελληνικής ιδιοκτησίας όσο και πολυεθνικών.
Για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε το έντυπο της αίτησης συμμετοχής και να το στείλετε στο e-mail: greekproductconference@gmail.com ή με fax: 210 6842604.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου