oaednews

Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Σε κρίσιμη κατάσταση 30χρονος διαδηλωτής που τραυματίστηκε στα επεισόδια...

Τουλάχιστον δώδεκα τραυματίες, ένας εκ των οποίων σε κρίσιμη κατάσταση, είναι ο απολογισμός των επεισοδίων που σημειώθηκαν κατά τη λήξη της κεντρικής απεργιακής πορείας στο Σύνταγμα.

Ένας 30χρονος άνδρας μεταφέρθηκε στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαια με επισκληρίδιο αιμάτωμα στο κρανίο και εισήχθη άμεσα στο χειρουργείο, καθώς κινδύνευε άμεσα η ζωή του. Ο τραυματίας νοσηλεύεται σε καταστολή στην εντατική μονάδα θεραπείας,

Πηγή: http://www.in.gr/

3 σχόλια:

  1. Καταθέτω και τη δική μου συγνώμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ! ΕΦΤΑΣΑ 35 ΧΡΟΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ. ΜΥΓΑ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΑ ΚΑΙ ΓΩ ΣΤΟ ΣΠΑΘΙ ΜΟΥ, ΟΜΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΑΡΟ ΠΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΥ ΞΕΨΥΧΗΣΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΝΑ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΔΑΠΟ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΜΑΧΑΙΡΩΜΕΝΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ 4 ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΕΣ ΨΥΧΕΣ ΤΗΣ ΜΑΡΦΙΝ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΜΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΣ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΞΕΧΑΣΑ, ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΖΩ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΨΕΥΤΟΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΞΕΧΝΑΝΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥΣ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΟΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΚΡΥΨΑΝ ΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΣ ΚΑΘΕΤΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΦΡΕΝΟΚΟΜΕΙΟ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΞΩ... ΑΝ Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ, ΠΟΣΟΥΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΘΑΨΕΙ ΠΡΩΤΑ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή