oaednews

Δευτέρα 1 Μαΐου 2017

Η ΟΕΛ για την Εργατική Πρωτομαγιά

1 του Μάη
ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ ,ΑΓΩΝΑ,ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΩΝ
Στην μνήμη όσων χάθηκαν ,διεκδικώντας καλύτερη ζωή με αξιοπρέπεια και οράματα!

Στους αιματωβαμένους αγώνες ,για την απόκτηση εργασιακών δικαιωμάτων!

Στις μάχες που δίνουμε καθημερινά και θα κερδίσουμε με ενότητα και πάλη!

Στους χιλιαδες νεκρούς για την κατάκτηση της ίδιας μας της ζωής!
Μέρα Μαγιου μου μίσεψες
Μέρα Μαγιου σε χάνω
άνοιξη γιέ που αγάπαγες κι ανέβαινες απάνω

Στο λιακωτό και κόιταζες και δίχως να χορταίνεις
αρμεγες με τα μάτια σου το φως της οικουμένης

Και μου ιστορούσες με φωνή γλυκειά ζεστή κι αντρείκια 
τόσα όσα μήτε του γιαλού δεν φτάνουν τα χαλίκια

Και μουλεες,γιέ πως όλα αυτά τα ωραία θάναι δικά μας
και τώρα εσβήστης κι έσβησε το φέγγος κι η φωτιά μας

Που πέταξε τ αγόρι μου;που πήγε ;που μ αφήνει;
χωρίς πουλάκι το κλουβί χωρίς νεράκι η κρήνη.

Στο παραθύρι στέκοσουν κι οι δυνατές σου πλάτες
φράζαν ακέρια την μπασιά,τη θάλασσα,τις στράτες

Κι ήταν το παραθύρι μας η θύρα όλου του κόσμου
κι έβγαζε στον παράδεισο που τάστρα ανθίζαν φως μου

Βασίλεψες αστερι μου,βασίλεψε όλη η πλάση
κι ο ήλιος,κουβάρι ολόμαυρο το φέγγος του έχει μάσει

Κόσμος περνά και με σκουντά,στρατός και με πατάει κι εμέ το μάτι ουδέ γυρνά ουδέ σε παρατάει

Και δες μ ανασηκώνουνε χιλιάδες γιους ξανοίγω
μα γιόκα μου απ το πλάι σου δεν δίνουμε να φύγω

Τώρα οι σημαίες σε ντύσανε.Παιδί μου εσύ κοιμήσου και εγώ τραβάω τ αδέρφια σου και παίρνω τη φωνή σου!!!!
                                       (απόσπασμα από τον ΕΠΙΤΆΦΙΟ του Γ.Ρίτσου)

Για το ΔΣ
Ο ΠΡΌΕΔΡΟΣ                                                                      Η ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
                                                                                                 
Ι.ΠΑΠΑΤΣΕΧΙΛΙΔΗΣ
                                                                                                    Α.ΜΠΟΛΟΦΗ                                                            


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου