oaednews

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2024

Βροχή καταγγελιών για παρατυπίες στο Μητρώο της ΔΥΠΑ

 

ΜΗ(Ν) ΤΡΩ(Σ) (Μ)Ο(ΡΙΑ), Δ.ΥΠ.Α.

˅ Η διοικητική  διαδρομή της αυθαιρεσίας και παρατυπίας,

 

˅ Αποφάσεις και πρακτικές  «Υποσταθμαρχών», συγγνώμη Υποδιοικητών,

στα όρια της «αντιποίησης αρχής» και της «κατάχρησης εξουσίας»

 

˅ Τώρα παρέχεται   και αναγνώριση ή/και απόρριψη Πανεπιστημιακών Τίτλων και πάσης φύσεως Πτυχίων του Ελληνικού Δημοσίου  από το Υποσταθμαρχείο  «Κομματικοί προφέσορες   παρα-Δ.ΥΠ(Λ).Α.  Α.Ε.»

Ο σπουδαίος και αποτελεσματικός αγώνας που γίνεται στη Δ.ΥΠ.Α. τα τελευταία χρόνια για τη μείωση της ανεργίας, τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό, τη διαφάνεια, την εκπαίδευση χιλιάδων πολιτών σε διάφορους τομείς, την πολύ-επίπεδη άρση του κοινωνικού αποκλεισμού ανέργων και  οικονομικά ή/και  φυσικά αδύναμων πολιτών και οικογενειών, και ο σπουδαιότερος αγώνας πάντων, η άρση βαθιά ριζωμένων στερεοτύπων και αρνητικών προκαταλήψεων για την ζωτικής σημασίας για την ελληνική κοινωνία και οικονομία, αξία των   Τεχνικών Επαγγελμάτων, των Εμπειροτεχνών-Καλλιτεχνών   και για τα Επίπεδα Σπουδών, είναι θλιβερό να αμαυρώνεται τόσο βάναυσα και άδικα από επιπόλαιες Αποφάσεις και Πρακτικές Υποδιοικητών, στα όρια των νόμων και του Συντάγματος της Ελλάδας και του Κοινοτικού Δικαίου, εγκεκριμένες (;) και από το Δ.Σ. της Δ.ΥΠ.Α.(;)  

Υποβολή αιτήσεων Εκπαιδευτικών μέσω Δελτίου Τύπου (!!!), χωρίς να έχει προηγηθεί η σχετική Πρόσκληση, ανάρτηση αποτελεσμάτων χωρίς την Απόφαση της  Διοίκησης  για ορισμό Τριμελούς Επιτροπής (αποτελούμενης από ένα μέλος του Α.Σ.Ε.Π. και δύο μέλη της Δ.ΥΠ.Α. με  σχετική γνώση και εμπειρία, όπως ορίζεται στον Υπ’ Αρ. 5078 Νόμο, Φ.Ε.Κ. 211/20-12-2023), χωρίς ανάρτηση των Προσωρινών Πινάκων με υπογραφή της Τριμελούς Επιτροπής που μοριοδότησε τις αιτήσεις, χωρίς δικαίωμα ένστασης τυπικά, χωρίς ανάρτηση των Οριστικών Πινάκων,  χωρίς Διοικητική Επαλήθευση, εξαφανισμένα τα δικαιολογητικά όλων των αιτήσεων που αποδεικνύουν τα Ακαδημαϊκά Προσόντα, την Διδακτική και Επαγγελματική Προϋπηρεσία, κ.λπ., απόρριψη αιτήσεων κατά παράβαση της ελληνικής και κοινοτικής νομοθεσίας, υπολογισμός μορίων με άγνωστο αλγόριθμο, εξαφανισμός μορίων υποψηφίων, υπερ-μοριοδότηση  άλλων υποψηφίων, σύγχυση τίτλων ΙΕΚ με Δ.Ε., Υ.Ε., Εμπειροτεχνίες, αυθαίρετη ομαδοποίηση και διαχωρισμός ισοδύναμων πανεπιστημιακά Τίτλων με αντίστοιχες ρυθμίσεις αποκλεισμού στο Ηλεκτρονικό Μητρώο, υποκατάσταση Αποφάσεων Πανεπιστημίων, Συγκλήτου, της Νομοθετικής, Εκτελεστικής και Δικαστικής Εξουσίας στην Ελλάδα, από κομματικούς Υποσταθμάρχες -δίκην Υποδιοικητών Οργανισμών, στην Ελλάδα της Διαύγειας, στην Ελλάδα κάποιων άριστων «κομματικών αμόρφωτων και αγράμματων», στην ψηφιακή Ελλάδα του 2024!!!

 

 

«Όταν η γνώση και η επιστημοσύνη συναντάει την  (κομματική) εμπειρία…»

Στις 8 Αυγούστου 2024 αναρτήθηκε στην Ιστοσελίδα της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, ένα Δελτίο Τύπου,  με τίτλο «Ξεκινούν οι αιτήσεις για το Μητρώο Εκπαιδευτικών της ΔΥΠΑ», στο οποίο, μεταξύ άλλων αναφερόταν ότι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση στη διεύθυνση: https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/epaggelmaties-ekpaideuses/metroo-anapleroton-kai-oromisthion-ekpaideutikon-tes-dupa, χωρίς να έχει προηγηθεί Πρόσκληση, ως είθισται και είναι νόμιμο. Εκ των υστέρων, τέσσερεις ημέρες μετά από την έναρξη του Μητρώου και από τηλεφωνικές διαμαρτυρίες τελικά αναρτήθηκε (στις 12/08/2024), κάποια Πρόσκληση με Α.Π. 880015/08.08.2024,  η οποία όμως έχει Α.Π. ίδιο με την ημερομηνία έναρξης του Μητρώου (κάτι που αποδεικνύεται ότι δεν ισχύει, μετά από ηλεκτρονικό έλεγχο. Επισυνάπτεται Στιγμιότυπο από την Ιστοσελίδα της ΔΥΠΑ που το αποδεικνύει, με Ημερομηνία 08/08/2024).

    Κατά τη διάρκεια υποβολής Αιτήσεων στο Μητρώο Αναπληρωτών της ΔΥΠΑ, υπήρξε αυθαίρετη ομαδοποίηση των αιτήσεων των Φιλολόγων σε δύο κατηγορίες: σε Φιλολόγους με κατεύθυνση  Φ.Π.Ψ (με Κωδικό 0001), και σε Φιλολόγους από όλες τις Υπόλοιπες Κατευθύνσεις (με Κωδικό 9999), διαχωρισμός που είναι στα όρια του νόμου και, ως απεδείχθη στη συνέχεια, είχε και προοπτική…  

Στις 23 Σεπτεμβρίου 2024 αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα του Μητρώου. Εκεί

δεν υπήρχε κανένα από  τα σχετικά συνημμένα έγγραφα που υπάρχουν σε όλα τα αντίστοιχα Μητρώα Εκπαιδευτικών, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και όπως ορίζεται ρητά και στο Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών, ήτοι ήταν άφαντα:

α. η απόφαση της  Διοίκησης  της ΔΥΠΑ, με την οποία ορίζεται η τριμελής επιτροπή μοριοδότησης των αιτήσεων,   

β. η απόφαση της έγκρισης των Προσωρινών Αποτελεσμάτων,

γ. η αναγραφή ρητώς του δικαιώματος της υποβολής ένστασης και η χρονική προθεσμία αυτής,

δ. τα αποτελέσματα με την υπογραφή της 3μελούς Επιτροπής Αξιολόγησης των αιτήσεων (αποτελούμενης από 1 μέλος του Α.Σ.Ε.Π. και από δύο μέλη της Δ.Υ.Π.Α. με τη σχετική γνώση και εμπειρία, ως οριζόταν στην Πρόσκληση και στο αντίστοιχο Φ.Ε.Κ.),

ε. η διοικητική επαλήθευση των μορίων που έλαβαν οι υποψήφιοι, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία,

στ. ο αλγόριθμος, βάση του οποίου έχουν μετατραπεί οι ώρες διδασκαλίας σε μήνες (που νομικά οφειλόταν να συμπεριλαμβάνεται  και στην Πρόσκληση και στο Φ.Ε.Κ).

Επιπλέον, τα συνημμένα δικαιολογητικά που οι υποψήφιοι/ες είχαν αναρτήσει, και  αποδείκνυαν τα Ακαδημαϊκά Προσόντα, την Διδακτική και Επαγγελματική Εμπειρία τους, κ.λπ. είχαν εξαφανιστεί από όλες τις αιτήσεις!!!

Υπήρχαν πολλά λάθη στους υπολογισμούς των μορίων, απορρίφθηκαν οι αιτήσεις πολλών συναδέλφων, κατά παράβαση της νομοθεσίας και από εσφαλμένες αποτυπώσεις και κατηγοριοποιήσεις των Κωδικών των Πτυχίων στο Μητρώο, και καμία δυνατότητα για ένσταση τυπικά (η οποία συνήθως έχει και χρονική προθεσμία τρεις ημέρες).

Υπάρχει αυθαίρετη υπερ-μοριοδότηση κάποιων υποψηφίων,  κατά παράβαση του Φ.Ε.Κ. και της Πρόσκλησης.  

Εύθυμα παραδείγματα:

-Επαγγελματική Εμπειρία: υποψήφιος/α στην Πληροφορική (ΠΕ 86) με άριστα στη μοριοδότηση της επαγγελματικής εμπειρίας το 1560, βρέθηκε να έχει πάρει 1080.560C  μόρια!!!

(Απορία: το C = Γ στα ελληνικά, σημαίνει ίσως «με εντολή» κάποιου Γιάννη, κάποιας Γιάννας, Γιαννούλας;😉)

-«Λοιπά Ακαδημαϊκά Προσόντα»: Εδώ το άριστα ισοδυναμεί με 50 μόρια, αλλά κάποιοι/ες υποψήφιοι/ιες έχουν μοριοδοτηθεί με 70, 80, 120, 200, 300 ή και παραπάνω μόρια!!! Αυτό συμβαίνει κατ’ επανάληψη σε διάφορες ειδικότητες.

(Εκτός του ότι το «Λοιπά Ακαδημαϊκά Προσόντα» επιμερίζεται και βαθμολογείται διαφορετικά στην Πρόσκληση και το Φ.Ε.Κ. από ότι στο Μητρώο. (Επισυνάπτονται τα σχετικά στιγμιότυπα οθόνης που αποδεικνύουν τα παραπάνω).

Τελικά υποβλήθηκαν ενστάσεις, αλλά οι εκπαιδευτικοί που είχαν ενταχθεί στο Μητρώο κλήθηκαν να υποβάλουν αίτηση, πριν αυτές αξιολογηθούν. Και βέβαια για ενστάσεις που υποβλήθηκαν ηλεκτρονικά στις 23 και 24 Σεπτεμβρίου, δεν δόθηκε ακόμη Αριθμός Πρωτοκόλλου σε κανέναν συνάδελφο…Η εξήγηση, πάντα προφορική, ήταν «ότι δεν δίνεται Α.Π. για τις Ενστάσεις, Αιτήσεις Θεραπείας, κ.λπ.(!!!)» που προφανώς δεν ισχύει. Το δημόσιο υποχρεούται να δίνει Πρωτόκολλο σε κάθε έγγραφο όταν το αιτείται πολίτης. Εγώ τελικά πήρα Α.Π. και για τις δύο ενστάσεις που υπέβαλα. Μόνο που όπως μου εξήγησαν δεν ήταν εφικτό να κάνουν και  τις αιτούμενες στις Ενστάσεις μου  Κοινοποιήσεις, καθώς η Δ.ΥΠ.Α.  από τις Υπηρεσίες της επιτρέπει την Κοινοποίηση μόνο στις δικές της Διευθύνσεις στα Κεντρικά, και όχι π.χ. στην Εισαγγελία, στον Α.Σ.Ε.Π., στο Σώμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, στην Προϊστάμενη Υπουργό, κ.λπ.

(Τόση δημοκρατία, διαφάνεια και σεβασμός στους νόμους, στις προϊστάμενες και υφιστάμενες θεσμικά αρχές και στον εκπαιδευτικό κόσμο δεν αντέχεται!!!)

Στις 24 Σεπτεμβρίου καλούνται οι εκπαιδευτικοί στις ΕΠΑΣ να υποβάλουν αίτηση για πρόσληψη εντός 24 ωρών, και την 1η Οκτωβρίου οι εκπαιδευτικοί  για τη Σχολή ΑμεΑ Αθηνών της Δ.ΥΠ.Α. και για το Εκπαιδευτικό Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΑμεΑ Θεσσαλονίκης (ΕΚΕΚ ΑμεΑ Θεσσαλονίκης) εντός 32 ωρών!

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζεται κανένα λάθος στους υπολογισμούς ή πάντως, σε κάθε περίπτωση, έγιναν στις ΕΠΑΣ, ή θα γίνουν στις Σχολές ΑμεΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ, αφού, πέραν των προαναφερθέντων παρατυπιών,  δεν έχουν αξιολογηθεί ακόμη οι ενστάσεις και δεν υπάρχουν Οριστικοί Πίνακες Αποτελεσμάτων.

 

«Παράκληση προς τη Δ.ΥΠ.Α.: δεν θέλω άλλο όνομα-Ειδίκευση, ούτε άλλη νονά. Με έχει βαφτίσει  με άριστα το Ε.Κ.Π.Α., το Πάντειο, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, η ΑΣΠΑΙΤΕ και το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών».

 

Παρ’ όλα τα παραπάνω, προσπαθεί και η υπογράφουσα το κείμενο να υποβάλει αίτηση στη Σχολή ΑμεΑ Αθηνών της Δ.ΥΠ.Α. ως Φιλόλογος (ΠΕ 02). Μπαίνοντας  στο Μητρώο, στις Αιτήσεις  βγάζει την εξής ένδειξη (βλ. και συνημμένο):

δεν υπάρχουν θέσεις που να αντιστοιχούν στα στοιχειά σας»

 (Μπράβο Μητρώο!!! Εξελιγμένο!!! Γνωρίζει και με ποια στοιχειά παλεύω μέσα μου!!! Τα μόρια από την Εκπαιδευτική και Επαγγελματική μου Προϋπηρεσία πάλι, δεν τα αναγνωρίζει και τα εξαφάνισε μαζί με τα υποβληθέντα αποδεικτικά!!!)

Υποβάλω ένσταση και ερώτημα στο 1555. Με κάλεσαν σχεδόν άμεσα οι Τεχνικοί της Δ.ΥΠ.Α. και μου εξήγησαν ότι με βάση την Απόφαση που υπογράφεται από την Υποδιοικήτρια της ΔΥΠΑ δεν ζητάει στη Σχολή ΑμεΑ Αθηνών Φιλολόγους με  την Ειδικότητά μου (0001), αλλά Φιλολόγους με Ειδικότητα (9999)!!!  Γι’ αυτό δεν μου επιτρέπεται να κάνω αίτηση. Ζήτησα να μου στείλουν γραπτώς την απάντηση, την οποία και αναμένω ακόμη σήμερα (06/10/2024), ενώ με διαβεβαίωσαν ότι την στέλνουν αμέσως…

(Σημείωση: η Ειδικότητά μου είναι Φιλόλογος (ΠΕ Ο2),  απλά κάποιος στη ΔΥΠΑ ομαδοποίησε τους Φιλολόγους κατά το δοκούν και με τοποθέτησε σε μία αυθαίρετη  κατηγορία αποκλεισμού από τη Σχολή ΑμεΑ Αθηνών. Οποία τιμή!!!  Βλέπε  και παρακάτω).

Επεξήγηση: Στην παραπάνω Απόφαση, όπως και στο Ηλεκτρονικό Μητρώο,  έχουν ομαδοποιηθεί αυθαίρετα οι Φιλόλογοι σε δύο κατηγορίες: σε Φιλολόγους με κατεύθυνση Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (με Κωδικό 0001) και σε Φιλολόγους από όλες τις Υπόλοιπες Κατευθύνσεις (με Κωδικό 9999), διαχωρισμός που είναι πλασματικός, στα όρια του νόμου, της αντιποίησης αρχής  και παραβιάζει την ισονομία των πολιτών, αλλά και το περιεχόμενο της ίδιας της Απόφασης για προτίμηση Σχολής, καθώς έχει προαποφασιστεί και επιβληθεί η «προτίμηση» των αιτούντων, ερήμην τους.  Στο αρχικό Μητρώο δε, κληθήκαμε να επιλέξουμε Σχολή, ΕΠΑΣ και Γεωγραφική Περιοχή,  στην αρχική σελίδα, χωρίς να μας επιτρέπεται να μεταβούμε στις υπόλοιπες σελίδες, αν δεν το συμπληρώσουμε, ενώ σε όλα τα άλλα Εκπαιδευτικά Μητρώα αυτό συμπληρώνεται στην τελική Αίτηση Πρόσληψης, αφού έχουν αναρτηθεί τα Μόρια του/της καθενός/μιας, υπολογισμένα με νόμιμο και διαφανή τρόπο.

Εδώ η Απόφαση μιας Υποδιοικήτριας κάποιου Οργανισμού υποκατέστησε τα Πανεπιστήμια, τις Συγκλήτους τους, καθώς και τη Νομοθετική, Εκτελεστική και Δικαστική Εξουσία της Ελλάδας, αποφαινόμενη ουσιαστικά ότι οι Φιλόλογοι του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, καθώς και όλων των Πανεπιστημίων που δίνουν Τίτλο Φιλολόγου δεν είναι όλοι ίσοι μεταξύ τους, αφού εξαιρούνται οι Φιλόλογοι που έχουν τελειώσει τη Φιλοσοφική με Κατεύθυνση Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Η ίδια ομαδοποίηση έχει γίνει και στο Αρχικό Μητρώο, όπως και στο Μητρώο για τις Αιτήσεις δήλωσης προτίμησης Σχολικών-Μονάδων ΑμεΑ, που αποτελεί και αιτία αποκλεισμού Φιλολόγων (Φ.Π.Ψ.)  από τη δυνατότητα υποβολής Αίτησης στη Σχολή ΑμεΑ Αθηνών.

Αυθαίρετη διάκριση, παραβίαση της ισονομίας (και δόλος;)

Τέτοιου είδους διαχωρισμός δεν ισχύει σε παρόμοια Απόφαση που βγήκε για τους Εκπαιδευτικούς των Ε.ΠΑ.Σ., για το ίδιο Μητρώο, όπου εκεί οι Φιλόλογοι περιγράφονται  απλά ως ΠΕΟ2, όπως παντού και πάντα σε όλες τις Προκηρύξεις (επισυνάπτεται η αντίστοιχη  υπ’   Αρ.  Πρωτ. : 1010804/2024- 23/09/2024  Απόφαση που το αποδεικνύει).

Αυτό δείχνει ότι ήταν εξ αρχής σχεδιασμένο, και ίσως υποκρύπτει δόλο, να υπάρξει αποκλεισμός Φιλολόγου/ων του Φ.Π.Ψ. από τη Σχολή ΑμεΑ Αθηνών, στην οποία προσλαμβάνονταν δύο Αναπληρωτές/τριες Φιλόλογοι, όπου εργαζόμουν τα 5 προηγούμενα χρόνια, ούσα πάντα πρώτη σε μόρια. Και ίσως υποκρύπτει και  δόλο, σε συνδυασμό με το ότι πέρυσι προσπάθησαν ατυχώς να με περάσουν Ε.Δ.Ε. τέσσερεις φορές (!) με παράνομα έγγραφα χωρίς υπογραφές και Αριθμούς Πρωτοκόλλου, χωρίς τη συνημμένη Απόφαση του Διοικητή που με καλεί σε Ε.Δ.Ε. και παρά το ότι εκκρεμούσε ένστασή μου προς το Υπηρεσιακό Συμβούλιο για την οποία δεν έλαβα ποτέ απάντηση επί της ουσίας των ερωτημάτων. (Ίσως το  συνηθίζουν κάποιοι στη  Δ.ΥΠ.Α. να μην δίνουν Α.Π. και έγγραφες απαντήσεις).  Η κατ’ ευφημισμόν αιτία της Ε.Δ.Ε.; «…δίδαξα 4 ώρες παραπάνω στα Δ.Ι.Ε.Κ.(!!!) χωρίς να μου δοθεί άδεια από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, παρά σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου», η οποία εγκύκλιος σημειωτέον ότι αντιβαίνει στον σχετικό νόμο και το Σύνταγμα. (Η αλήθεια είναι ότι είχα ζητήσει άδεια από το Υ.Σ. της Δ.ΥΠ.Α. το Δεκέμβριο του 2022, παρότι αυτό ισχύει μόνο για Δημοσίους Υπαλλήλους και όχι για Αναπληρωτές και Ωρομίσθιους, αλλά το Υπηρεσιακό συνεκλήθη τον Μάρτιο του 2023, (όταν και είχε εκπνεύσει το Χειμερινό Εξάμηνο και είχε αρχίσει και το Εαρινό),  καθώς, όπως μου είπαν, τα δύο από τα τρία μέλη είχαν συνταξιοδοτηθεί, και δεν γινόταν να συγκληθεί!!! (Ιλαρο-τραγικές απαντήσεις, πάντα προφορικά, στα όρια του αυτοσεβασμού). Στην Πρόσκληση της Ε.Δ.Ε. αναφερόταν και ο Αριθμός της σχετικής Απόφασης του Διοικητή, παρότι δεν νομίζω ότι το γνώριζε ή ότι υπήρξε τέτοια απόφαση, καν, καθώς, ψάχνοντάς τη  στο Διαύγεια, είδα ότι η Απόφαση του Διοικητή με αυτό τον Αριθμό αντιστοιχεί σε κάποια Προμήθεια(!) και όχι σε Ε.Δ.Ε., προφανώς και γι’ αυτό δεν την έλαβα ποτέ, παρά τα κατ’ επανάληψη αιτήματά μου.

 (Διευκρίνιση: για λόγους ιστορικής αλήθειας και για να είμαι ειλικρινής,  λίγους μήνες μετά, η Νίκη Κεραμέως, ως Υπουργός Παιδείας, αποκατέστησε  την αδικία και την υποχρέωση να απευθυνόμαστε στα Υπηρεσιακά Συμβούλια με Νόμο που  δικαιώνει όλους τους Αναπληρωτές και Ωρομισθίους).

Η βασική αιτία της Ε.Δ.Ε; Ως Αντιπρόεδρος του Συλλόγου των Καθηγητών της Σχολής τότε,  είχαμε έναν έντονο διάλογο με την Υποδιοικήτρια για τα δικαιώματά μας, ως εκπαιδευτικών. Μετά από κάποιους μήνες, οι απόψεις της Υποδιοικήτριας μετατράπηκαν σε έγγραφες ερωτήσεις της Ε.Δ.Ε. (!!!)

Τι μεσολάβησε; Ούσα εκπαιδευτικός και ως όφειλα ηθικά στήριξα τους/τις καταρτιζόμενους/ες της Σχολής ΑμεΑ στη δίκαιη διαμαρτυρία τους για να εξασφαλίσουν Ιατροφαρμακευτική Περίθαλψη και το καλοκαίρι που δεν φοιτούν στη Σχολή, καθώς τη στερούνταν. Αυτό ήταν  κάτι που τους είχε υποσχεθεί η Υποδιοικήτρια προεκλογικά (πριν τις πρώτες βουλευτικές εκλογές τον Ιούνιο του 2023) σε δημόσια ομιλία της στη Σχολή μας, και μετεκλογικά τους αρνήθηκε ότι είχε συμβεί κάτι τέτοιο (πάντα προφορικά). Στήριξα λοιπόν τους καταρτιζόμενους/νες στον αγώνα τους. Και επειδή έκαναν κατάληψη στη Σχολή και βγήκε το θέμα και στα Μ.Μ.Ε., την επόμενη ημέρα, κατά τύχη, μου έστειλαν Πρόσκληση για την πρώτη Ε.Δ.Ε. που θα περνούσα σε δύο ώρες(!!!) με το προαναφερθέν θέμα, με ανυπόγραφη πρόσκληση, χωρίς σφραγίδα και πρωτόκολλο!!!

  Αναρωτιέμαι αν αξίζει και είναι θεμιτό στο πλαίσιο της Δημόσιας Διοίκησης να αναλώνεται τόση ζωτική ενέργεια και  τόσος χρόνος από στελέχη ενός Οργανισμού για να συμβούν όλα τα παραπάνω. Αν είναι θεμιτό να υπερισχύει το θυμικό τους των νόμων και του Συντάγματος της Ελλάδας. Και αν ναι, τι γίνεται με τα σοβαρά ζητήματα της ΔΥΠΑ.,  και της κοινωνίας;  Ασχολούνται καθόλου;

Ψάξτε για την απάντηση  στο ότι περίπου 2.500.000 Έλληνες έστρεψαν την πλάτη τους σε όλα τα κόμματα. Ψάξτε τη και στις αιτίες που το κυβερνών κόμμα πήρε 14% πιο κάτω στις τελευταίες εκλογές και σε διάστημα λίγων μηνών από τις προηγούμενες.

Μια ωραία απάντηση όσον αφορά στελέχη της ΔΥΠΑ -και εν γένει Υποσταθμάρχες διακομματικά, εκ των οποίων βρίθει η Δημόσια Διοίκηση-, σε σχέση με τα αναγραφόμενα παραπάνω, δίνει ο Μανόλης Αναγνωστάκης «δεν φταίνει αυτοί. Τόσοι είναι».

 

Λέξεις: 2142

 

 

Με εκτίμηση,

Ελένη Κατωπόδη,

Φιλόλογος,

Master Οργανωτική & Οικονομική Ψυχολογία,

Υπ. Phd Κοινωνικής Ψυχολογίας (π.Υπότροφος ΙΚΥ)

Εκπαιδεύτρια Εκπαιδευτών Ενηλίκων

Τηλ. 6972 276611 Email: elenikat@otenet.gr

 

 

Συνημμένα Αποδεικτικά για όσα αναφέρονται στο παραπάνω κείμενο:

1. Ο  Νόμος 5078, Φ.Ε.Κ. 211/20-12-2023 (για τη σύγκλιση του Μητρώου Εκπαιδευτικών  και τα Κριτήρια Μοριοδότησής τους),

2. Το Δελτίο Τύπου της ΔΥΠΑ,  μέσω του οποίου φαίνεται ότι στις 08/08/2024  δεν υπάρχει καμία Πρόσκληση Αναρτημένη,

3. Στιγμιότυπο οθόνης με το Δελτίο Τύπου και το  αντίστοιχο Δελτίο Τύπου  που αποδεικνύει ότι δεν έχει αναρτηθεί κανένα διοικητικό έγγραφο που έπρεπε να συνοδεύει την ανάρτηση των Αποτελεσμάτων  της Μοριοδότησης των Αιτήσεων του  Μητρώου (στις 23/09/2024) και αποδεικνύει ταυτόχρονα ότι καλούνται οι Εκπαιδευτικοί να υποβάλουν αίτηση στις ΕΠΑΣ την ίδια στιγμή, εντός 24 ωρών,  πριν την αξιολόγηση των ενστάσεων,

4. Στιγμιότυπα οθόνης που αποδεικνύουν α/ το διαχωρισμό των Φιλολόγων, β/την  υπερ-μοριοδότηση υποψηφίων και γ/ τον λανθασμένο υπολογισμό μορίων υποψηφίου,  

5. Η Απόφαση (Αριθμ. Πρωτ. : 1010804/2024 Ημερομηνία: 23/09/2024  )

 για τις Αιτήσεις στις ΕΠΑΣ που φαίνεται ότι δεν υπάρχει περαιτέρω διαχωρισμός των Φιλολόγων (όλοι θεωρούνται, όπως και είναι,  ΠΕ 02),

6. Η Απόφαση  (Αρ. Πρωτ.: 1044876  Ημερομηνία: 01/10/2024 ) για τις Αιτήσεις στις Σχολές ΑμεΑ, που φαίνεται ότι υπάρχει  παράνομα και περαιτέρω διαχωρισμός των Φιλολόγων (ΠΕ 02) σε ΠΕ 0001, που αποκλείονται από τις Αιτήσεις στη Σχολή ΑμεΑ, και σε ΠΕ9999 που γίνονται δεκτοί!!!

7. Στιγμιότυπο  οθόνης που φαίνεται «η μη εύρεση των Στοιχειών μου».

 

 

 

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου