oaednews

Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ – ΟΑΕΔ ΚΡΗΤΗΣ: Ψήφισμα έκτακτης Γ.Σ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ – ΟΑΕΔ  ΚΡΗΤΗΣ                     ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 27/05/2020
                                                                                          
ΧΡΙΣΤ/ΧΑΛΗ  ΞΥΛΟΥΡΗ 64 ΓΙΟΦΥΡΟΣ                          
Τ.Κ 71304  ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ                             ΠΡΟΣ :  Δ/ΝΣΗ Α2
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:  ΧΑΜΗΛΑΚΗΣ  Γ.                        ΚΟΙΝΟΠ: 1. Ο.Ε.Λ. – Ο.Α.Ε.Δ.
                                                                                                   2.  ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗ
ΤΗΛ:  2810  263328.                                              
FAX:  2810  253314                                                 


 ΘΕΜΑ:  Ψήφισμα  έκτακτης Γ.Σ   27/05/2020


Με αφορμή το Σχέδιο Διαβούλευσης σχετικά με τη νέα μοριοδότηση έκτακτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού των σχολών ΟΑΕΔ, η ανησυχία μας υπήρξε έκδηλη.
Στις τοποθετήσεις τους οι συνάδελφοι εξέφρασαν την αγωνία και τον προβληματισμό τους για τον αιφνιδιασμό λίγο πριν την προκήρυξη πρόσληψης έκτακτου Εκπαιδευτικού Προσωπικού Σχολικού Έτους: 2020-2021.

Με ποια κριτήρια, με ποια στατιστικά δεδομένα, με ποια επιστημονική τεκμηρίωση, χάριν ποιας αναγκαιότητας αλλάζουν άρδην την προκήρυξη; Ποια ήταν τα αρνητικά δεδομένα και βάλατε σε μια τέτοια ψυχοφθόρα διαδικασία εκατοντάδες ψυχές;                 
-          Πως προχωρήσατε σε απεριόριστο βάθος χρόνου προσμέτρησης δεκαοκτώ ετών επαγγελματικής εμπειρίας; Είναι δυνατόν η εμπειρία ενός Λογιστή πριν την εφαρμογή της μηχανογραφημένης λογιστικής να θεωρείται μοριοδοτούμενο προσόν; Έχει λογική να μοριοδοτείται ένας Μηχανικός οχημάτων με εμπειρία σε παλαιούς συμβατικούς κινητήρες όταν το αναλυτικό πρόγραμμα αναφέρεται αποκλειστικά σε σύγχρονους; Πως μοριοδοτείται ένας Μηχανολόγος – κατασκευαστής όταν πριν χρόνια χρησιμοποιούσε λίμα και μηχανουργικό τόρνο όταν σήμερα χρησιμοποιούμε μηχανές αριθμητικού ελέγχου (CNC). Ποιας εντέλει ειδικότητας το αναλυτικό πρόγραμμα ακολουθεί τεχνικές περασμένης εικοσαετίας; Εσείς Κυρία Θεοδωρίδου δεν είχατε συμφωνήσει στο Ηράκλειο Κρήτης στα πλαίσια της Ελληνογερμανικής συνεργασίας (Π.Σ.Ε.Κ) για «Ενεργούς Επαγγελματίες»;
-           Ποιος Επαγγελματίας εξαώρου απασχόλησης (πρώτος στον πίνακα  μοριοδότησης) θα βοηθήσει το αχανές Διοικητικό – Οικονομικό έργο που έχουν επιφορτιστεί οι σχολές; Είναι γνωστό στο Πανελλήνιο ότι αυτές τις εργασίες τις διεκπεραίωναν επιτυχώς Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί που τώρα με τρόπο βίαιο και άκομψο εκδιώχνονται. Είναι ουτοπικό το πλαφόν των 15.000 ωρών που ηθελημένα ή άθελα ορίσατε ως μέγιστο όριο της Διδακτικής εμπειρίας. Μπορείτε να μας υποδείξετε πόσοι Ωρομίσθιοι Εκπαιδευτικοί με είκοσι και πλέον έτη Διδακτικής εμπειρίας έχουν πλησιάσει αυτό το ανώτατο όριο; Γνωρίζετε ότι διαχρονικά η κατά μέσο όρο Εβδομαδιαία Διδασκαλία δύσκολα ξεπερνούσε τις δώδεκα ώρες;
-          Για όλα τα παραπάνω και πολλά άλλα που προέκυψαν από τις τοποθετήσεις των μελών του Συλλόγου μας, μονιασμένοι χωρίς μικροπολιτικές σκοπιμότητες, αποφασίσαμε ομόφωνα:

1. Να αποσυρθεί η πρόταση αυτή η οποία ανατρέπει βίαια και αιφνιδιαστικά εργασιακές σχέσεις εκπαιδευτικών που οικοδομήθηκαν επί δεκαετίες.
Να επανέλθουμε στο νέο σχολικό έτος με προτάσεις και άνεση χρόνου για διαβούλευση.
Προϋπηρεσίες διδακτικής εμπειρίας που διαμόρφωσαν το προφίλ των ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας συνδέοντας με επιτυχημένο και διακριτό τρόπο την εκπαίδευση με την εργασία, καθιστώντας τη μαθητεία του Ο.Α.Ε.Δ. βασικό πυλώνα ενεργητικής απασχόλησης του Υπουργείου Εργασίας οδηγούνται στον κάλαθο των αχρήστων.
Οι εργασιακές σχέσεις δεν είναι παιχνιδάκι για να ανατρέπονται, όταν μάλιστα τα παραγόμενα αποτελέσματα από τους εκπαιδευτικούς του Ο.Α.Ε.Δ. είναι ιδιαίτερα επιτυχημένα. Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να διανύσει πολύ δρόμο για να  αξιολογηθεί στον τομέα της Μαθητείας. Πρώτα από όλα οφείλει να αναγνωρίσει τη διδακτική εμπειρία των εκπαιδευτικών του Ο.Α.Ε.Δ.,ως αναπόσπαστο τμήμα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Είναι χρέος όλων μας να αξιοποιήσουμε την εμπειρία των εκπαιδευτικών του Ο.Α.Ε.Δ. που είτε ως αναπληρωτές, είτε ως ωρομίσθιοι απέκτησαν τεράστια εμπειρία στο σύστημα Μαθητείας. Αντί λοιπόν να κεφαλαιοποιηθεί η εμπειρία αυτή και να βελτιωθεί με συγκεκριμένες πράξεις και ενέργειες και να ζητηθεί η συνδρομή όλων μας για το σκοπό αυτό, επιλέγονται πολιτικές βίαιης εξώθησης τους στην ανεργία και στην ανυποληψία.

2.      Η  Παιδαγωγική επάρκεια δεν εξαγοράζεται.
3.      Η Διδακτική εμπειρία να αξιολογείται Χ2 κυρίως για να προστατέψουμε τους δικούς μας Εκπαιδευτικούς από τους αντίστοιχους του Υπουργείου Παιδείας που ως γνωστόν αναγνωρίζεται ένθεν κι ένθεν η Διδακτική τους εμπειρία, ενώ αντισυνταγματικά σύμφωνα και με γνωμοδοτήσεις του Συνηγόρου του Πολίτη η Διδακτική εμπειρία των ωρομισθίων σχολών ΟΑΕΔ δεν αναγνωρίζεται στο ως άνω Υπουργείο.
4.      Η Επαγγελματική εμπειρία  να αξιολογείται Χ2 τα δέκα έτη της τελευταίας εικοσαετίας δηλαδή μέγιστο όριο τα 600 μόρια από 420 που προϋπήρχαν.
5.      Τέλος επιφυλασσόμεθα για κάθε αγωνιστική κινητοποίηση.


ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ


    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                            Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ



ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΧΑΜΗΛΑΚΗΣ                                                           ΕΛΕΝΗ  ΑΓΓΕΛΙΔΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου