oaednews

Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Συγκινητική Ανάρτηση στο fb, "κλεμμένη' Αξίζει να τη διαβάσετε

Manolis Vidalis

Σήμερα έζησα μια από τις πιο συγκλονιστικες στιγμές στο επάγγελμα που κάνω !! Πήρα από το κεντρο στην Αθήνα ενα γερακο κοντα στα 80

 απ'οτι μου ειπε . Με το που μπαινει μεσα μου λεει : " μήπως ξέρετε κυριε , που έχουν πάει τους πρόσφυγες που 

τους πήραν απο την πλατεία Βικτωρειας ;; Βεβαίως του λεω τους εχουν παει στο Γαλατσι . Μου λεει , μπορειτε να 

με πάτε στο Γαλατσι και μετά να με γυρίσετε εδω ?? Φυγαμε ..... Φτανουμε στην εισοδο του κλειστου , μας ρωταει 

η αστυνομια τι θελουμε και τοτε ακουω τον γερακο , που μεχρι εκεινη την ωρα δεν μου εχει πει κουβεντα να λεει , 

θελω να δωσω κατι στους προσφυγες .
Αφου μας εδειξαν τον υπευθυνο , (πεσαμε πανω στην στιγμη του συσιτιου) 

, βγαίνει απο το ταξι και λεει στον υπευθυνο , μπορεις να μου φερεις εδω , 4 διαφορετικές μανάδες που να εχουν 

αρκετα παιδια . Αφου ερχονται κοντα μας 4 γυναικες , βγαζει και τους δινει απο 100 ευρω στην καθε μια . 

Ξαναμπαινει στο ταξι και μου λεει παμε σπιτι μας τωρα. Στην διαδρομη μου εξηγησε οτι οι γονεις του ηταν 

προσφυγες που ηρθαν απο την Σμυρνη . Και οτι τους εδωσε ΟΛΗ παρακαλω την συνταξη της γυναικας του(400) . 

Και οτι τον υπολοιπο μηνα θα τον περναγαν με την δικια του , η οποια ηταν 600 ευροπουλα . Αφου του ειπα ενα 

μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ και ενα μεγαλο σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ , τον χαιρετησα . Φυσικα και δεν μπορουσα να πληρωθω 

γι'αυτην την κουρσα !!!! Σ'ευχαριστω γεροντα Κυρ Παναγιωτη , που υπαρχουν και αυτοι οι Ελληνες σαν εσενα !!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου