oaednews

Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

ΠΟΕ-ΟΤΑ: Παράνομη η απασχόληση ΥΕ Γενικών Καθηκόντων στην Καθαριότητα

Με έγγραφο που απέστειλε χθες στον Υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ. Νίκο Βούτση και στον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων κ. Γιώργο Κατρούγκαλο, ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων ΟΤΑ κ. Θέμης Μπαλασόπουλος σημειώνει ότι είναι παράνομη η απασχόληση προσληφθέντων ως ΥΕ Γενικών Καθηκόντων στην Καθαριότητα των Δήμων.
Στο έγγραφο αναφέρει τα εξής:
Με αφορμή τα διαλαμβανόμενα στο υπ΄ αριθμ. πρωτ.: 288/15-7-2015 έγγραφο της Γενικής Γραμματείας Διαχείρισης Κοινοτικών και άλλων Πόρων του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, σχετικά με τη υλοποίηση της Δημόσιας Πρόσκλησης 2/2015 περί Κοινωφελούς Εργασίας και σε ό,τι ειδικότερα αφορά στην πρόσληψη της ειδικότητας Υ.Ε. ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ και την απασχόλησή τους σε εργασίες καθαριότητας στους Δήμους, σας γνωρίζουμε ότι έχει κριθεί πως στην καθαριότητα μπορούν ν’ απασχολούνται υπάλληλοι κατηγορίας Υ.Ε., οι κλάδοι των οποίων ρητά κατονομάζονται για την καθαριότητα (π.χ. Υ.Ε. εργατών καθαριότητας) και τις σχετικές ή άλλες εργασίες από το κλαδολόγιο που ισχύει για τους Ο.Τ.Α. και όχι αδιάκριτα οι υπάλληλοι Υ.Ε. Γενικών Καθηκόντων, οι οποίοι προφανώς μπορούν να απασχοληθούν σε κάθε άλλη εργασία πλην εκείνων που ρητά έχουν ορισθεί από την σχετική νομοθεσία, όπως π.χ. Υ.Ε. Εργατών Κήπων, ή Εργατών Δημοτικών Νεκροταφείων ή Εργατών Δημοτικών Σφαγείων κ.λπ.

Και όσοι νόμιμα απασχοληθούν στις υπηρεσίες καθαριότητας εκτός από την ασφάλιση τους στα Β.Α.Ε, την χορήγηση του επιδόματος Επικίνδυνης και Ανθυγιεινής Εργασίας, πρέπει να τους χορηγούνται τα Μέσα Ατομικής Προστασίας (Μ.Α.Π.) όπως προβλέπεται από την σχετική νομοθεσία.
Κατά συνέπεια πρέπει η «αναρμόδια» υπηρεσία του Υπουργείου Εργασίας να προβεί στην άμεση ανάκληση του ανωτέρω εγγράφου και ακολούθως να δώσετε οδηγίες σύμφωνα με όσα προβλέπονται από την κείμενη για τους Ο.Τ.Α. νομοθεσία, άλλως θα υποχρεωθούμε να προσφύγουμε στις κατά τόπους Επιθεωρήσεις Εργασίας για την παράνομη απασχόλησή τους.

23 σχόλια:

  1. ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
    ΗΔΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΣΕΙ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΕΣ ΩΣ ΥΕ ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ
    ΣΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΠΟΙΑ ΟΔΗΓΙΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ?
    ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ Α.... Μ....Ε....Σ....Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ VOUCHER ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
      ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
      ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΚΑΛΕΣ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΑΛΛΟ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟ (ΠΕΡΟΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ) ΚΑΝΟΥΝ
      ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΩΡΙΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΑΦΟΥ ΟΙ ...<> ΤΑ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΦΟΒΟΥΜΕΝΑ ΜΗΠΩΣ ΧΑΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΥΠΟΚΥΠΤΟΥΝ ΣΕ ΟΟΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ

      Διαγραφή
  2. γεια σας, μπορειτε να μου πειτε τι εγινε τελικα ? εγω ειμαι υε γενικων καθηκοντων και παρολο που ρωτησα στο δημο αν ειμαι στην καθαριοτητα μου ειπαν πως οχι, τελικα ειμαι βοηθος της μονιμης καθαριστριας(εγω τα κανω ολα...) οταν ειπα στο δημο οτι εγω κανω τη δουλεια της καθαριστριας και αυτη τη δικια μου δουλεια, μου ειπαν ¨ελα τωρα και εσυ κατσε εκει που καθεσαι...¨ τι να κανω ? πως θα μαθω ποια ειναι τα καθηκοντα μου? πρεπει να καθαριζω τουαλετες ή οχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΙΛΗ ΤΩΝ 4:16 ΜΜ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ. Ταχυδρομική Διεύθυνση: ΚΟΡΑΗ 4, 105 64, ΑΘΗΝΑ
    210 52 71 100

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα σας, εχω το εξης θέμα: με εχουν προσλαβει Γενικών καθηκόντων για καθαριστρια σε παιδικό σταθμό, αλλα επειδή δεν εχει τραπεζοκόμο , κανω και την δικιά της δουλειά. και η μαγειρισα με βάζει να φτιάχνω δεκατιανό στα παιδιά.
    θελω να ρωτήσω 1. ειμαι υποχρεωμενη να κάνω ολες τις δουλειες σε οποιαδηποτε ποστο; 2 επιτρεπεται να καθαριζω την μια στιγμη τουαλετες και την αλλη φρουτα για τα βρεφη; τι να κάνω; ποιος ειναι υπευθυνος για να μάθω για αυτά; ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΣΕ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΟΚΟΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΑΣ ΤΗ ΜΑΓΕΙΡΙΣΑ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΕΦΗ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟ. ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΚΡΗ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΑΕΔ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΘΑ ΤΟ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και στη συνέχεια θα τους βρείς όλους μπροστά σου να σε κατηγορούν ...κι έτσι θα περάσεις τέλεια

      Διαγραφή
  6. Ti einai ye genikon kathikonton mpori kapeios na mou pei.? Ti douleia prepei na kano.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΘΑ ΤΟ ΧΑΣΩ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΤΟ ΧΑΣΩ??ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δουλεύω με οκτάμηνη σύμβαση στο δήμο (υε) καθαριότητας .Έχω παιδί 15 μηνών .Θα ήθελα να μαθό ποσό νόμιμο είναι να μας υποχρεώνουν να μένουμε μέχρι 5 ώρα για να καθαρίσουμε μετά από τι λαϊκή .Το ωράριο μας είναι 7εως 13,30 και λαϊκή 15.00εως 17.00 Στο κενό μπορούμε να θίγουμε όπου θέλουμε(13,30-15,00)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΡΧΕΤΑΙ...................Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ............ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΘΑ,...........ΠΕΣΟΥΝ ΚΕΦΑΛΙΑ

      Διαγραφή
  10. Ειμαι σε νοσοκομειο υε γενικων καθηκοντων και απο την τριτη μερα με εχωσαν κυριολεκτικα στα υπογεια στς πληντηρια να πλενω ακαθαρτα σεντονια και σιδερωτρια ....μετρα προστασιας γελοια...ανησυχω για την υγεια μου παρολο που ειμαι προσεκτικη ...τους ειπα οτι αυτο δεν ειναι γενικα κςθηκοντα και θα επρεπε να διευκρινιζεται εξαρχης στην προκυριξη και ειναι ανεπιτρεπτο να με βαλουν εκει...που πρεπει να απευθυνθω ειδαλως σκεφτομαι να παρςιτηθω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να απευθυνθείς στο διοικητή του νοσοκομείου και στου ελεγκτές δημόσιας υγείας. Ειναι ανεπίτρεπτο για πέντε μήνες με τέτοιες αμοιβές να κινδυνεύει η υγεία σωματική και ψυχολογική

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα, ξεκίνησα να δουλεύω αρχές Δεκέμβρη στην κοινωφελή εργασία αιτούμενη γενικών καθηκόντων. Με βάλανε οκτάωρη Καθαριστρια σε σχολείο της καλαμαριας , εκτός όμως απο τα δικαιολογητικά που κατέθεσα ΚΑΝΕΝΑ χαρτί δε δόθηκε στα χέρια μου προς υπογραφή ( πρόσληψη, σύμβαση ή ο,τι άλλο) το ωράριο μου ειναι 8-15:00 . Στην περίπτωση τοποθέτησης στην καθαριότητα όπως εγω ισχύει πλήρες οκτάωρο ή λιγότερο; Και τι θα γίνει με την ανυπόγραφη σύμβαση; Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλησπερα υε γενικων καθηκοντων αμεα σε κοινωφελη μου λενε να εργαστω στην καθαριοτητα ενω δεν μπορω λογω του προβληματος υγειασ που εχω.τι μπορω να κανω σε αυτη την περιπτωση ? ο δημος ειχε βγαλει ξεχωριστες ειδικοτητες για καθαριοτητα γιαυτο εκανα αιτηση ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ειμαι γεν καθηκοντ ΔΕ ...υπαρχει εγγυκλιο που να απαγορευει να δουλευω σε στις σκουπιδιάρες...δουλεψα 2 εβδομαδες και με κατεβασαν γιατι υπαρχει νομος ...??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μποριτε να μου πειτε τι κανει ο βοιθοσ εργασιον καθαριοτητασ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. γενικων καθηκοντων σε σχολειο γεινετε να τον βαλουν παραλληλα να κανει και τον σχολεικο τροχονομο;;;;στο ιδιο μισθο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μπορω να αρνηθω;;;;δεν εχω υπογραψει καπου σε παρουσιολογιο δεν εκλεισα μηνα.θα υπαρξει προβλημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δηλαδή μια δουλίτσα για να κλείνουν οι τρύπες και να μειώνεται η ανεργία στα νούμερα.Σκεφτείτε το την ώρα της κάλπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή